~14~

155 12 9
                                    

Billie leült a plázában az egyik padra engem meg az ölébe ültetett(ez igy de hülyén hangzik..xd)
Átöleltem a nyakát, ő meg a derekamat ölelte át és megcsókolt..
Észrevettem tőlünk nem olyan messze a növények mögött egy embert aki egyfolytában felént fotóz.

-Öhm..Figyi- fordultam felé

-Igen?

-Jobbra minket fotóznak. -mondtam.

-MI??!! Oh...na menjünk innen! -kelt fel a padrol Billie majd megfogta a kezem és a mozgó lépcsők felé siettünk.
Persze próbáltuk nem olyan feltünően.
Lementünk a lépcsővel majd Billie a pláza hátsó vészkijárata felé ment.
Mielött becsuktam magam mögött az ajtót még visszanéztem. Sikerült lehagyni azt a fotóst.

-Miért kellett eljönnünk ilyen sietősen? - kérdeztem

-Nem akarom hogy bajod essen. -válaszolta

-Aha...nem akarsz felvállalni? Ugye? -kérdeztem kicsit csalódottan.

-Mivan????Dehogy! Ezt verd is ki a fejedből! -szólt rám. -Csak meg akarlak óvi. Most láttak minket együtt valószinüleg a könyvesboltban is fotóztak és videóztak. Most fog jönni az hogy mindenki különböző sztorikat gyárt abból amit látott.

-Értem. Ne haragudj rám kérlek! -mondtam sirva

-Dehogy haragszok te kis buta! -mondta majd magához húzott és szorosan megölelt. -Naaaa, ne sirj

Billie letörölte a könnyeim és a ülem mögé türte a hajam. A két kezével átölelte a derekam majd felém hajolt és ismét megcsókolt. Átöleltem a nyakát.
Hirtelen kinyílt az ajtó és mi a nagy ijedelemtől gyorsan elváltunk egymástól.

-Na! Mondtam hogy erre jöttek! -csapott Tré Mike vállára

-Miért jöttetek ki ide? -kérdezte Mike, de mielött még válaszolhattunk volna Tré megszólalt

-Szerinted? SZERINTED?? De legalább ugy hogy mások ne lássák! -mondta nevetve Tré Cool és még a szemeit is eltakarta. -Csoda hogy ruha van még rajtuk!

-Jézusom! Te nagyon hülye vagy! -mondtam nevetve.

-Valaki mindig fotózott minket. -adta meg a választ Billie a kérdésre.

A pláza mögött járkáltunk mikor elkezdett esni az eső, egy kapuhoz értünk. Kimentünk, majd a parkoló felé kezdtünk menni. Kb fél óra séta után meg is érkeztünk. A busznál már ottvolt a sofőrünk is. Mike és Tré előre rohantak, én meg Billie kezét megfogtam majd megálltam.
Egymás szemébe néztünk percekig mire sikerült végre megszólalnom...

-Köszönöm! Ezt az egészet! -mondtam

-Ugyan... -mondta majd közelebb lépett és megcsókolt...khm az esőben.
Lehetne ennél is romantikusabb ez az egész? Olyan mint a filmekben.
A fényképezőgépek hangjára válltunk szét.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Őrült Rajongó...| befejezve|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang