~12~

138 14 13
                                    

"-Tudom hogy szeretsz. -mondta miközbe a szemembe nézett

-Utállak- mondtam majd, Billie közelebb hajolt hozzám és megcsókolt..."

Billie neki nyomott a busz oldalának és a kezei lecsúsztak a derekamra, majd kis idő múlva megemelt és én a dereka köré kulcsoltam a lábaim(ez így értelmes?😂).
Elváltam tőle, majd egymás szemébe néztünk.

-Akkor is szeretlek, amikor utállak-mondtam majd megpusziltam a homlokát.

-Szörnyű vagy te lány. -mondta Billie mosolyogva majd ismét megcsókolt.

Lassan haladt a busz felé, miközbe engem még mindig tartott és egy másodpercre se szakadtunk el egymástol.
Mostmár a buszban voltunk. Felemeltem a kezem, ő pedig lerántotta a felsőm és eldobta valahova....
###########

Kinyitottam a szemem, majd nagyon nyújtóztam. Körbenéztem a buszban és mindenhol az eldobált ruhák voltak.
Melletem Billie aludt és a kezével ölelt át.
Olyan aranyos amikor alszik.

-Tudom hogy cuki vagyok, de legalább alvás közbe ne engem nézz. -szólalt meg hirtelen Billie én meg majdnem szivrohamot kaptam.

-Uristeeeen. -mondtam. Kicsit elbambultam miközbe néztem ahogy alszik. Amúgy nem szoktam alvó embereket nézni..

-Most irt Mike. Egy óra mulva vissza is érnek. Vettek kaját és találtak egy szerelőt is. -mondta, majd elrakta a telefont.

-Felkellene öltözni. -mondtam.

-Az lehet.

Miután minden megvolt megfogtam a telefonom és a fülesem, majd a lementem a buszrol és a keréknek dölve leültem a földre. Elindítottam egy kb 1órás remixet majd néztem az eget.
Néhány perc elteltével Armstrong is csatlakozott hozzám amit csak akkor vettem észre amikor kirántotta a fülest a fülemböl.

-Naaaaa...!!!!! -néztem rá

-Már ezerszer szoltam. -mondta.

-Jó de naa. Ez a kedvenc zeném. Miaaaz??!!

-kérsz? -tartott felém egy szendvicset.

-Köszi. -vettem el tőle és enni kezdtem.

Miután megettünk csendben ültünk egymás mellet. Kikapcsoltam a zenét majd azt megem mellé tettem le a földre.

-Csinálunk közös képeket? Megigérem hogy az engedélyed nélkül sehova nem teszem ki. -igértem meg.

-Oké. De nyugodtan kiteheted a képet. -mondta kedvesen.

Rengeteg képet csináltunk. Volt közte normális kép meg snapchates is volt. Mivel néhány napja mind visszakövettek a közösségiken ezért megtudtam őt jelölni. És még arra is rátudtam venni őket hogy jelöljenek már be facebookon. Mert biztos van egy privát fiókjuk is. És be is jelöltek. Király.
Tök jól elvoltunk és észre se vettük hogy eltelt az az egy óra és a többiek is visszaértek.
A buszt elvontatták egy szervizbe mi meg addig az egyik szerelővel beszéltünk, vagyis csak a sofőr beszélt vele.
Miután ez is megvolt beszálltunk a buszba és indultunk is tovább.

A kanapén ültem és épp az egyik kedvenc blogomat olvastam amikor Mike ült le mellém és ezzel meg is zavart az olvasásban.

-Igen? -tettem el a telefonom és fordultam felé.

-Nem akarok kiváncsiskodni, de az hogy lehet hogy nem öltétek meg egymást az eltelt néhány órában amig mi nem voltunk itt?- kérdezte vigyorogva Mike

-Hát...izé. Beszélgettünk és...Ja. -motyogtam össze vissza.

-Érteeeeeeem én -nevetett ki majd inkább visszament a többiekhez.

Hát ok...Kis hülye. De szeretem őt is. Meg az egész bandát.

Őrült Rajongó...| befejezve|Where stories live. Discover now