Ejjjjjjjjjha.... igaz már augusztusban igértem a folytatást...de valahigy elmaradt. Igazából nem nagyon volt időm/kedvem/ötletem a folytatáshoz.
Ez meg is látszik ennél a résznél mert elég ilyen összeszedettlen vagy mi lett...vagyis na. Szar lett. Meg rövid. Meg elkapkodtam az egészet. De nem baj. Remélem azért tetszik. És bocsánat hogy ilyen sokára lett kirakva...😅😅(és bocsánat a helyesírási hibákért...)Egész este forgolódtam. Mikor felkeltem ránéztem az órámra. Hajnali4... Próbáltam vissza aludni de már sehogy se tudtam. Láttam hogy Mia küldött valamit ezért inkább megnyitottam az üzenetet.
Egy cikket küldött, ami szerint a Green Day énekese bejelentette hogy elfog válni feleségétől. Vagy várj. MI?!? Mikor sikerült felfognom azt amit olvastam megnyitottam a cikket és kezdtem.
"Billie Joe és felesége este egy nagy veszekedés után úgy döntöttek, hogy végleg kettéválnak útjaik. Kiderült hogy többszörös megcsalás van a háttérben. Legujjabb forrásaink szerint Adrienne többször is megcsalta férjét. Az utolsó csepp a pohárban az volt, amikor kiderült hogy Armstrong viszonyt kezdett egy 17 éves rajongóval. A hivatalos vállás időpontját még mi sem tudjuk. Reméljük nem lesz nagyobb botrány ebben az ügyben....."Nem is olvastam tovább a cikket. Lezártam a telefont és a eldobtam valahova a szobába. Az arcom a párnába nyomtam és sírni kezdtem. Ez az egész az én hibám...részben. Ha aznap este nem szökök fel a buszra akkor ez az egész most nem lenne. Viszont Billie megtudta a felesége kis titkait is. Szörnyű ember vagyok.
Kb egy óra sírás után végre sikerült elaludnom...####################
Az elmúlt napokban semmi izgalmas dokog nem történt. Óránként töltötték fel a netre az újabb cikkeket és a tv-ben is fokyton erröl volt szó.
Elérkezett a péntek, ami egy átlagos nap...vagyis hát a névnapom.
Egész nap a szobámba voltam és filmet néztem, amíg a nagyi nem szólt hogy kész a vacsi...
Lementem a konyhába és az asztalhoz ültem.
Vacsi közben a nagyival beszéltünk a tavalyi sulis tanévröl...-van egy meglepetésem- mondta a nagyi majd a kezembe adott egy borittékeot amiben 2jegy volt...Green Day jegy.
-Nagyi... köszönöm szépe. De...ha anyáék megtudják hogy elmentem a koncertre nagyon mérgesek lesznek. -mondtam
-Majd én azt megoldom ne aggódj. Na szaladj a szobádba és hívd fel a barátnőd, hogy holnap koncertre mentek. -megöleltük egymást a nagyival, majd a szobámba mentem.
Mia: Szioka
Én: Szia. Mit csinálsz holnap?
Mia: semmit. Miért?
Én: akkor szálj fel a vonatra és gyere Oaklandba mert holnap megyünk Green Day koncertre!
Mia: Mi? Ez komoly? Hogyhogy??
Én: hát....a nagyi meglepett 2jegyel.
Mia: és a szüleid?
Én: azt momdta a nagyi hogy majd beszél velük.
Mia: azta....imádom a nagyid
Én: énis
Mia: na akkor csomagolok és holnapra meg is érkezek. Sziaaaa
Én: Szia Mia
Leraktam a hívást és izgatottan döltem az ágyba. Else hiszem. Ujra látom Billie-t. De....de mivan ha nem akar látni..? Ha kiszeretett belőlem vagy nem tudom. Ajjjj...else megyek arra a koncertre. Na jó de. Na mind egy. Nem érdekel. Lesz ami lesz holnap. Majd kiderül...
DU LIEST GERADE
Őrült Rajongó...| befejezve|
Fanfiction//Green Day// A történet egy olyan lányrol szól, aki bármit megtenne, hogy személyesen is találkozhasson élete szerelmével...Billie Joe Armstrongal. Amikor a Los Angelesi koncert után Emili felszökik a Green Day turné buszára, onnan teljesen megvált...