Másnap szinte egész végig filmeket néztünk. Az ötödik horror után sikerült rávennem a többieket hogy nézzünk valami mást, amit én szeretnék. Nagy nehezen belementek, de csak akkor ha nem romantikus filmet kell nézni. Na én itt jól kinevettem őket. Utálom a romantikus filmeket. Elimdítottuk a Sicariot. Ez egy jó kis akciófilm. Oké van benne pár gyomorforgató rész, mint amikor az elején észreveszik hogy rengeteg hulla van beépíve a falba. Fúúj!! De elég elviselhető film.
Szinte az egész napunk így telt el, majd este fél 7-kor megérkeztünk a Washingtoni arénához ahol a holnapi koncert lesz. Este izgazottan feküdtem le aludni. El se hiszem hogy végre találkozhatok a We The Kings-el.Reggel már 5-órakor fentvoltam. Amúgy most jutott eszembe hogy átkéne öltöznöm. Mivel még a legelső benzinkúton vettem pár ruhát ez nem volt gond. Gyors magamra kaptam egy felsőt és a rövidnacim és már kész is voltam.
-JÓREGGEEEEEEELT! -mondtam kicsit vidámabban mint ahogy azt előre terveztem. De hogy lehet előre tervezni azt hogy ,,Na majd én most tök vidám leszek" ...vagy mivan?
-Neked is. -mondta Tré és Mike egyszerre.
-Halkabbaaan! -mondta Billie.
-Hát persze hogy a hercegnő nem bírja ki, hogy ne kössön belém! -forgattam a szemem majd leültem az asztalhoz.
-Fogd be vagy felteszlek egy repülőre. -,,fenyegetett" meg.
-Jolvan. -mondtam majd ezután csendben voltam.
Délután mindent elkezdtek az emberek bevinni az arénába, majd feltenni azokat a szinpadra.-Ez legyen nálad. -nyomott a kezembe egy kártyát Billie aminek volt egy kis nyakba akasztós izéje. -Így nem tesznek ki téged innen. Abár ha hülyén viselkedsz és rányomulsz a WTK-ra akkor még ez a belépő kártya sem segítt.
-Oké. -mondtam majd a nyakamba is tettem ezt az izét. -jó leszek.
Mikor minden fentvolt a szinpadon én helyet foglaltam a nézőtéren és onnan néttem a próbát. Már másodszorra játszotották el az összes dalt, mikor valakik bejöttek. Oldalra fordúltam és az izgalomtol még levegőt is elfelejtettem venni. Ott állt Travis, pár méterre tőlem. Ugye ez nem csak egy álom? Ha esetleg igen akkor nem akarok felkelni. Billie-ék befejezték a próbát, mand lepacsiztak Travis-ékkel és átadták nekik a helyet a szinpadon. Billie, Tré és Mike leültek mellém és onnan figyeltük közösen az előzenekar próbáját. Persze én az összes dalukat ismertem és elkezdtem énekelni.
Elsőnek a Check yes Juliet, utána a Say you like me, a skyway avenue és a heaven can wait-t volt az amit elpróbáltak, illetve a like it.
Mikor vége lett mind az öltözőbe mentünk. Mindenki beszélt mindenkivel én meg a kanapén ülve nem túl feltünően figyeltem Travist. Billie észrevette hogy csak ülök ezért odajött hozzám.-Na mivan? Nem mersz odamenni hozzá? -kérdezte nevetve.
-Mi? Én nem merek? -igazábol nagyon neeem merek. -Na figyelj!- felkeltem és odamentem Travishez aki épp Hunterrel és Mike-al nevetett valamin.
Nagy levegőt vettem majd megböktem Travis vállát aki mosolyogva fordult meg, majd nézett rám.-Szia Emili vagyok. HATALMAS rajongó. Nagyon imádom a zenéiteket és persze titeket is. Te vagy a kedvencem, de mindenkit szeretek csak...érted, te vagy a best. És ja. Szia. -hadartam el. Travis még mindig mosolyogva figyelt. ISTENEEEEM DE CUKIII
-Szia. Akkor nekem nem is szükséges bemutatkoznom azthiszem. -mondta.
-Öhm..igen...ja-válaszoltam majd mind a ketten nevetni kezdtünk. -Esetleg lehet egy közös képet csinálni?
-Persze. -mondta.
-Billie gyere ide egy kicsit. -mondtam és az említett személy odasétált hozzánk. -Tessék. Csinálj képetket.
-He? Ezért hívtál ide? -kérdezte nevetve.
-Ja. -mondtam majd Travis mellé álltam, átölelte a derekam és mind a ketten a telefon felé néztünk. TRAVIS ÁTÖLELT!!!! SOHA NEM FOGOK TÖBBET FÜRDENI.!!!!!!Szép sorjába mindenkivel lettek közös képeim. EZOLYANNAGYONJÓ.
Egész sokat beszélgettem Travisékkel és nagyon rendesek voltak. Sokat nevettünk mindenféle hülye dolgokon.
Majd lassan kezdetét vette a koncert. A szinpad mellett álltam egy nagy valaminek a takarásában. Travisék mentek ki elsőnek a szinpadra és amikor elhaladtak mellettem mindenkivel lepacsiztam. ÚRISTEN! Még mindig nem hiszem el...
Köszöntötték a közönséget, majd bele is kezdtek az első dalba...én az egészet végig videóztam, meg fotóztam.
Mikor az utolsó dalt is elénekelték elköszöntek a közönségtől, majd felment a szinpadra a Green Day.
Erröl is rengeteg videót és képet csinálltam, majd amikor a Jesus of suburbiát játszották észre se vettem hogy megállt valaki mellettem.-Egész jó ez a szám. -mondta Travis.
-Igen.
-Te amúgy valamelyik tagnap vagy a lánya? -kérdezte Travis és rám nézett.
-Nem dehogy. -válaszoltam. -Csak egy rajongó vagyok.
-És velük utazol?
-Ez egy érdekes történet. Igazából én Los Angelesben élek és nemrég voltak ők ott. A koncert után én felszöktem a buszra és nagy nehezen Billie is megengedte hogy maradhatok egy darabig. -Hadartam el.
-Izgi történet.
-Hát az. A szüleim meg úgy tudják, hogy a legjobb barátnőmnél vagyok..sokáig. -mondtam nevetve.
-De rossz vagy. -nevetett ő is.
-Csak őrült. -legyintettem és visszafordultam a szinpad irányába.
Mikor vége lett a koncertnek hátrajöttek Billie-ék is, majd gyors letudták a VIP jegyesek találkozását is. Amikor mindent elintéztek fáradtan estek össze a kanapén, szőnyegen és ott ahol csak tudtak....Ezt azért mondom, mert Tré a wc-n ülve elaludt. És ezt én honnan is tudom? Nem kellett volna meginnom azt a nagy üveg vizet és amikor benyitottam a wc-be gyorsan kis is mentem inkább.
Leültem Travis mellé a kanapéra majd ránéztem.
-Nem lenne gond ha csinálunk még pár képet? Tudod én nagyooon oda vagyok érted és még mindig nem hiszem el hogy veled beszélek és...
-Persze hogy csinálhatunk képeket. -mondta masolyogva majd megfogta a telefonom és már csinállta is a képeket....sok képet. Már meg is van, hogy mi lesz a háttér a telefonomon...
****
Lassan közeledett a reggel. Szerencsére Tré nem egész este a wc-n aludt. Elkezdték bepakolni a hangszereket a kamionokba és sajnos nekem elkellett köszönnöm a We The Kings-től. Egy szomorú búcsú után felszálltunk a Green Day turnébúszra és indultunk tovább.A kanapén feküdve töltöttem fel a képeket instára és twitterre mikor jött pár értesittés. Travis és a többiek visszakövettek mind a kettő közösségin. Ú-R-I-S-T-E-N...
-Na jó volt találkozni velük? Kérdezte Billie.
-Igeeeen. És köszönöm, hogy ottlehettem. -mondtam hálásan. -Mi a következő állomás?
-San Diego.
-Az messze van. -mondtam
-Jaja. -bólintott Billie, majd felkelt és előrement....
YOU ARE READING
Őrült Rajongó...| befejezve|
Fanfiction//Green Day// A történet egy olyan lányrol szól, aki bármit megtenne, hogy személyesen is találkozhasson élete szerelmével...Billie Joe Armstrongal. Amikor a Los Angelesi koncert után Emili felszökik a Green Day turné buszára, onnan teljesen megvált...