~11~

110 13 5
                                    

Nagyon nagyon nagyon sajnálom, hogy ilyen sokára hoztam a kövi részt...😞😞😞😞😞❤❤❤❤❤❤

A busz haladt előre az üres úton. A jó kis klímás buszba feküdtünk és a többiek hallgatták a szorijaimat, ezzel is jobban megismernek. Épp életem nagy történéseit meséltem el amikor egy nagy durranást hallottunk, majd a busz egyre jobban kezdett lassulni. Mind felkeltünk és előre mentünk.

-Mi történt? -Kérdezte Billie a sofőrt.

-Valószínü hogy defektet kaptunk. -mondta a sofőr,majd lement a buszbol és jobban megnézte hogy mi is történt. -Néhány órája elhaladtunk egy benzinkótnál, visszamegyek megkérdezem hogy tudnak e valamit segítteni.

-Oké mi addig itt leszünk. -mondtam

-Amúgy se tudnánk hova menni-mondta nekem fura hangon Billie

-Jaaajjj szóljál be, de tényleg. -szóltam vissza neki.
A sofőr már fél órája hogy elindult vissza, mi meg az út szélén vártuk a csodát. Mivel elég nagy volt a csend, gondoltam elkezdem énekelni egy egyik kedvenc We The Kings dalom.

-Légyszíves! -szakította félbe az éneklésem Billie.

-Mivan már megint??!- szóltam neki

-Nem hagynád abba?

-Nem! -válaszoltam majd még hangosabban, szinte már kiabáltam a dalszöveget.

-Te ezt élvezed? -kérdezte amikor már vége lett a dalnak és abbahagytam az éneklést.

-Igen. De ahogy látom te is. -mondtam

-Én is mi?-kérdezte Billie

-Te is élvezed azt hogy minden szarér már beszólsz!-válaszoltam.

-Hé miért kell mindig veszekednetek? -szakított minket félbe Mike

-Ő kezdte!!!-mutattam Billiere

-Ez nem igaz mert Ő!!!!Érted Ő kezd el idegesittő dolgokat csinálni!!!!!-kezdett Billie védekezni

-Idegesittő dolgokat? Ember az miért idegesittő hogy énekeltem? -hát ez hülye, mondtam magamba

-Na jó. Mi elmegyünk a sofőr után és hozunk plusszba valami kaját is. Addig ti itt maradtok és lenyugodtod. De ne öljétek meg egymást. Eskü ha még egy veszekedést meghallok tőletek akkor jöttök gyalok! -Mondta Mike majd elment a sofőr után Tré Cool-al. Ez remek. Ittvagyok a semmi közepén egy olyan emberrel akit imádok, de legszivesebben lelökném egy szakadékba. Na jó azért nem. Csak talán.

-Ezt jól megcsináltad!-mondta Billie mérgesen.

-Én? Mit? Te kedzél el gyerekes viselkedni hogy Jaj ő csinál idegesittő dolgokat...-idéztem fel a szavait.

-Igen? Elötte meg te mutogattál rám! -Emlékezett vissza ő is. -Gyerekes vagy!

-Te is! -mondtam ezt, mert már igazából nem tudtam mit vissza szólni neki

-De neked ez tetszik -mondta nevetve

-Dehogy -vágtam rá azonnal.-Utállak!

-Nem utálsz-Válaszolta

-De utállak!!!!- mondtam

Veszekedés közbe egyre közelebb jött hozzám. Én ahogy próbáltam hátrább menni tőle egyszer csak a busz oldalának ütköztem. Billie a két kezét a busz oldalának támasztottam, ezzel elzárva a "menekülési" utat.

-Tudom hogy szeretsz. -mondta miközbe a szemembe nézett

-Utállak- mondtam majd, Billie közelebb hajolt hozzám és megcsókolt...

Őrült Rajongó...| befejezve|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora