Mutogattam még egy csomó hasonló ékszert Armstrongnak aki tettetett érdeklődéssel nézte a képeket. Láttam rajta hogy nagyon unja és hogy őt ez nem érdekli, de nem szólt hogy hagyjam őt ezekkel. Ez meglepett.
Éjfélre egy nagy parkolóhoz értünk ahol volt egy bolt is. Hát persze hogy be is mentünk. Odamentünk egy kávé autómatához és amíg a többiek az autómatával voltak elfoglalva addig én megnyitottam az sms-t mert anya írt.Anya: Kicsim mikor jössz haza? Már majdnem egy hétig ottvagy a barátnődnél.
Emi: Szia anya. Majd valamikor megyek..
Szegények. Olyan szar hogy hazudnom kell. De ez van.
-Emi drágám te mit kérsz? -Kérdezte Mike az autómatára mutatva.
-Forró csokiiiiiiit -mondtam és már mentem is oda hozzá.
Megkaptam a csokiiiim és alig tudtam inni mert olyan forró volt hogy a nyelvem is megégett.
Amíg én szenvedtem a forró csokimmal addig a többiek bevásároltak mindenféle liköröket meg jack daniels-t, pepsit, whiskyt (bocsii nem tudom hogy kell ezeket írni,😂😂)....Hát oki.
Kifizettek mindent és kimentek a boltbol fel a buszba. Persze én követtem őket.-Oké. Szedjétek össze ami kell, mert ma szállodába alszunk. -mondta Billie.
-A kiadó fizet 3 szobát. -fordult felént Mike.
-És én is jövök?!
-Nem. -mondta azonnan Billie.
-De miért nem??? -kérdeztem vissza
-Mert azt se tudja a főnök, hogy van egy potya utasunk.!!! -mondta kicsit mérgesen.
-Akkor hol leszek én???!!???
-Nem érdekel! Alszol itt a buszban! - válaszolta.
-NEM!!!- amúgy meg a sofőr alszik itt.
-Fogjátok be!!!!Igen a sofőr marad itt! Te meg mész Armstrongal! -szólalt meg Tré.
-MI? Én nem leszek vele egy szobában!!!!-mondtam Billie-vel egyszerre.
-De márt csak azért is, mert ha összezárunk titeket akkor talán lenyugodtok és nem viselkedtek úgy mint az 5 évesek! -mondta Mike és be kell vallami hogy igaza van.
-Igazad van. -mondtam őszintén.
Megfogtam a telefonom és azt a pár cuccom ami volt, majd a többieket megvártam. Miután nekik is sikerült összepakolni leszálltunk a buszbol és átmentünk a nagy parkolón, elmentünk a kisbolt mellett majd bementünk a hotelba.
Miután megkaptuk a kulcsokat felmentünk az emeletre.
Mindenki ment a saját szobájába. Én mentem Armstrong után, majd becsuktam magam mögött az ajtót, ledobtam mindent az asztalra és az ágyra ugrottam.-Az ágy az enyém! -mondtam és úgy próbáltam feküdni hogy nearadjon hely.
-Felejtős drágám!-válaszolta Billie.
-Aludj te a kanapén. -mondtam.
-Miért is én??-kérdezett vissza.
-Mert! -mondtam majd az ajtó felé fordúltam mert bejöttek a többiek is.
Leültünk a földre és elkezdtünk kártyázni. Késöbb fellett bontva egy üveg likör...majd miután az kiürült a többit is felbontottuk.
Már rég elmúlott éjfél amikor a dobos és a gitáros távozott.
És kidobtam az üres likörös, pezsgős és vodkás üvegeket majd összeszedtem a kártyákat és az asztalra raktam.-Még mindig nem értem hogy miért velem vagy itt. -szólalt meg Billie.
-Mert...azért! Nem tudom.
-De tényleg. Neked nem is lehetne velünk lenned. Ha megtudják a riporterek, meg a kiadó és mindenki tudod mekkor híre lesz ennek?!??
-De az jó nem? -kérdeztem.
-NEM JÓ! Azért mert egy gyerek utazik velünk!!!-mondta mérgesen.
-Jó! Bocs hogy rajongó vagyok! Azért is bocs hogy annyira oda vagyok érted, hogy felszöktem a buszba csak azért hogy találkozzak veled! Azt hittem kicsit pozitívabb leszel!!-akadtam ki.
-Sajnálom hogy nem ugrálok örömömben amikor megtudtam hogy feljöttél a buszba!
-Nem érdekel már! Tudod, én tényleg odavagyok érted, azt hittem annak is örülsz ha a rajongók szeretnek téged!
-De ők nem akarnak összeházasodni velem! Csak te! De nekem feleségem van! Te meg gyerek van! -sorolta Billie
-Nem vagyok már gyerek! Nemsokrára 18leszek! -mondtam.
-Az apád lehetnék!-mondta mérgesen. Igaz...kicsit nagy a korkülönbség..de nem baj.
-De nem vagy az! -válaszoltam már majdnem hogy kiabálva majd megindultam az ágy felé, de megbotlottam. Szerencsére Armstrong elkapott. Vészesen közel voltunk egymáshoz. Percekig néztük egymást, majd olyan történt amire soha nem számítottam volna, mármint hogy Armstrong megcsókol.
Lehet hogy csak a sok alkohol miatt csinállta..vagy nem tudom. Aztán kezdett minden homályosodni, majd képszakadás.
ESTÁS LEYENDO
Őrült Rajongó...| befejezve|
Fanfic//Green Day// A történet egy olyan lányrol szól, aki bármit megtenne, hogy személyesen is találkozhasson élete szerelmével...Billie Joe Armstrongal. Amikor a Los Angelesi koncert után Emili felszökik a Green Day turné buszára, onnan teljesen megvált...