Mivel nem tudok aludni...Befejeztem ezt a részt és gondoltam nem várok vele reggelig...inkább kiteszem most.
Amúgy most épp 00:40van...Xdd😂😏💓💓✌👑A nap további részében hátul ültem és néztem ahogy a többiek elől mit csinálnak...A telefonom megállás nélkül rezgett, de észre se vettem mert elbambultam Armstrongon.
-Emi! -integetett az arcomba Tré Cool.
-Igen? Figyelek! -fordultam felé.
-Hoztál magaddal mást is ami ennyire rezeg vagy mi csak a telefonod fog mindjárt felrobbani?- kérdezte nevetve.
-Nem vagy vicces!!! -mondta majd megfogtam a telefonom és akkor láttam azt a rengeteg értesítést és üzenetet. Először a facebookot nyitottam meg. Vagy 200+komment, like és megosztás volt a képünkön és vagy ezren jelöltek ismerősnek.
Elkezdtem olvasni a kommenteket amiben volt jó és rossz is...
"istene de cukik" "ki ez a ribanc?" "Bille ő a titkolt lányod?" "HÚZZ EL A FÉRJEMTŐL" -irta egy fan..."nagyon aranyosak vagytok"...
Végig se olvastam a kommenteket mert rengeteg volt.
Megnéztem a jelöléseket. Rengeteg Green Day fan jelölt ismerősnek. Egy párat aki kép alapján szimpatikusnak tűnt azt visszajelöltem...
Ezután ránéztem a twitteremre ami a Facebookhoz hasonlóan felpörgött. Gyorsan privátra állítottam a fiókom.
Az istárol nem is beszélve...Miután azt is privát ra raktam megnyitottam a snapchatet és inkább az új filterekben fotóztam magam...
Egyfolytában jött a rengeteg értesítést mindenhonnan ezért inkább a telefonomat repülő módra raktam.
Általában ennyi reakció nem jön egy posztokra....Persze mert akkor nem egy világsztár énekessel vagyok egy képen...Tovább bámultam őt...-Emi..-jött oda hozzám és belenézett a szemembe. -Lehet egy kérdésem?
-Igen. -mondtam és szinte elvesztem a gyönyörű zöld szemeiben.
-Emili...Megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül...? -kérdezte...Emíli!? EMI!!
-igen?! - ráztam meg a fejem majd rájöttem hogy ezt csak én képzelt el...Pedig milyen jó is lenne... Én lennék Mrs Armstrong..
- Hát jolvan Emi akkor ne figyelj rám de tényleg.! -Mondta Billie sértetten.
ESTÁS LEYENDO
Őrült Rajongó...| befejezve|
Fanfic//Green Day// A történet egy olyan lányrol szól, aki bármit megtenne, hogy személyesen is találkozhasson élete szerelmével...Billie Joe Armstrongal. Amikor a Los Angelesi koncert után Emili felszökik a Green Day turné buszára, onnan teljesen megvált...