~17~

67 13 5
                                    

Reggel korán fent is voltam. Ideges voltam. Nagyon. Felvettem egy farmer rövidnacit és egy felsőt, majd leültem az ágyamra és a kezembe vettem a telefonom, ami megállás nélkül villogott.
Megnyitottam a messengert és előszöt válaszoltam drága barátnőmnek. Azt írta hogy 1 óra mulva indul a vonata. Majd ír ha mehetek elé az állomásra.
Utána megnyitottam Mike üzenetét.

Mike: Szia Csajszi

Én: Csáó bátyus.

Mike: Minden oké? Nem is beszéltünk azóta hogy hazamentél.

Én: persze jól vagyok. Azthiszem. Hát igen nem sokat beszéltünk utána.

Mike: Hiányzol nekünk te lány.

Én: Ti is nekem. Ma látlak titeket.

Mike: Hogy hogy? Ugy tudom az anyád bezárt.

Én: Ja ugy lett volna. De elküldött a nagyihoz, aki Oaklandban lakik és a nagyi mellettem áll, szóval ma látlak titeket.

Mike: Birom a nagyid! Na ez szuper! Ha megtudja Billie akkor biztos örülni fog.

Én: Nem tudhatja meg.

Mike: Mi? Miért??

Én: Mert...mert nem és kész. Ugyse kiváncsi rám. Biztos utál. Meg a rajongók nagy része is amiért miattam vállnak el.

Mike: Ez hülyeség. Nem utál. Szeret!

Én: Nem tudom...

Mike: én meg tudom. Na de léptem próbára. Szia és nyugi.

Én: Hellóka

Lezártam a telefont, majd lementem a konyhába. Megcsináltam a reggelit és amire elkészült a nagyi is felébredt.
Leültünk az asztalhoz és heszélgetni kezdtünk reggeli közben.

-Mivan ha anyunak leesik?- kérdeztem aggódva.

-Nem fog. Nyugi drágaságom. -nyugtatott a nagyi.

-Ajjj nagyi. Imádlak-keltem fel és öleltem meg.

Néhány óra mulva megérkezett a vonat és drága barátnőm is megjött. Amikor meglátott eldobta a táskáit majd futni kezdett felém. Ennek az lett a vége hogy nekem ugrott és hátra estem. Bolond lány.
Összeszedtük a táskáit majd elindultunk hozzánk.

-Ajjj de hiányoztál.- mondta Mia

-De alig vagyok itt egy hete- fordultam felé

-De akkor is. Uuuuu de várom már a koncertet.

-Ja...ne is mond. -hajtottam le a fejem

-Naaaaaaaa. Jó lesz -ölelt meg Mia

Hát...majd kiderül....mondtam magamba.
Egész nap a szobámba voltunk és sztorizgattunk. Legfőképpen arrol hogy milyen volt a Green Day-el együtt utazgatni és hogy milyen Billie.
Ezut1n filmeztünk, zenét hallgattunk, énekeltünk (ennek a szomszéd biztos örült...csoda fel nem nyomott minket a rendőrségen csendháhorittásért)
Ugyse meri😂
Lassan közeledett az este. És lassan közeledett a gyomorideg.
Na jó..nyugi.

Felvettem egy fekete szaggatott nadrágot és azta a kék inget amit még akkor vettem amikor a Green Day-el utazgattam. Mia egy világoskék szintén szaggatott nadrágot vett fel és egy fekete fehér csíkos felsőt. Elraktuk a jegyeket. Elköszöntünka a nagyitól majd indultunk is az arénához. Mivel max fél órára van az aréna hívtunk egy taxit és azzal mentünk.
Az aréna elött hatalmas sor volt.
Mire sorra kerülünk....ajaj..
Amikor oda adtunk a jegyeinket mehettünk is tovább. Vettünk a büfében üdittőt, majd mentünk a nézőtérre. Álló jegyünk van. Vip. Szóval megmutattuk a jegyeket az őrnek aki előre engedett minket. Beálltunk valahova középre...és vártunk. Sokat. Amikor már teljesen megtelt az aréna tudtam hogy hamarosan kezdenek.
Először a dobos foglalt helyet. Majd jöttek a többiek. Tré elkezdett dobolni, majd Mike is gitározott, és csatlakoztak a többiek is. Végül meghallottam Billie hangját ahogy kiabál. Üdvözli a közönséget,majd énekelni is kezdi az American idiotot.
Sorba jöttek a dalok.

-És most egy új számot szeretnék bemutatni amit egy olyan személy segített nekem megírni, aki nekem nagyon fontos. -mondta a mikrofonba Billie, majd énekelni kezdte a Revolution Radiot.
Eszembe jutott amikor segítette a cím kitalálásában. Majd 1-2 helyen mondtam hogy én mit írtam volna...aztán végül hallgatott rám.

-Gyere előre. -kiabálta Mia, majd megragadta a kezem és elkezdett húzni maga után.

-Bocsánat, elnézést, bocs, ne haragudj...-mondtam mindenkinek akinek akaratlanul is neki mentem.

Mikor legelőre értünk a tömeg szinte neki nyomott minket a korlátnak. Mia kiabálva énekelte a refrént, én meg csak néztem Billie-t.
Amikor vége lett a dalnak lenézett a közönségre és a tekintete először végigfutott rajtam, majd visszakapta a tekintetét rám. Meglepetten nézett rám.

Rámosolyogtam majd néztem ahogy elköszön mindenkitől és lemennek a színpadról

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rámosolyogtam majd néztem ahogy elköszön mindenkitől és lemennek a színpadról.
A vip részben szinte egy emberként indultak meg a rajongók, hogy mindenki fotózkodhasson velük.
Bementünk mi is velük, de csak vártunk. Megvártuk amig kb az 1000ember fotózkodik velük.
Idegesen járkáltam a folyosón oda-vissza. Mia viszont izgatottan várt.

-Nyugi, ha mégse kellesz neki, akkor szólj és agyonverem. -mondta Mia

-Ezzel nem segítesz. -néztem rá, majd meghallottam egy nagyon is ismerős hangot a hátam mögött.

-Szia. -mondta a hang. Hátrafordultam és Billie csodálkozva nézett rám.

Mia rám nézett, majd Billie-re, majd megint rám...
-Azthiszem meglátogatom Mike-ot és a többieket.-Mondta Mia, majd hátra is ment.

Közelebb mentünk egymáshoz, majd amikor kb 1 méter volt közöttünk megálltunk és egymást néztük.

-Szia. -köszöntem én is majd a szemébe néztem.

~folytatás következik~

Éééés senki ne kövezzen meg.
Nekem is szar volt hogy majdnem 5 hónapig nem írtam részt ide...
Most megpróbálok mindent bepótolni és hamarosan folytatom innen a sztorit. Addig is reménykedjünk hogy Miának nem kell agyonvernie Armstrongot...🙆😂😂😂🤗

Őrült Rajongó...| befejezve|Where stories live. Discover now