Nem tudom hogy miért tette ezt. Mártmint hogy mellém feküdt, majd amikor már nagyon késő lehetett és gondolom hogy ő elaludt egyszer csak a kezeit éreztem meg a derekam körül amitől kicsit megijedtem. Egész este így aludtunk, majd mikor reggel felkeltem még mindig éreztem hogy kögöttem fekszik. Kis ideig még én is feküdtem, majd mikor már kényelmetlen volt ez a sok fekvés fel akartam kelni, de valami vagyis inkább valaki ezt akadályozta.
Egy hirtelen mozdulattal lelöktem a kanapéról és hangos csattanással ért földet Billie.-Ezt miért kellett?! -kérdezte dühösen mikor sikerült teljesen felébrednie.
-Én is kérdezhetném! -mondtam mérgesen.
-Ugyan mit?! -kérdezte.
-Minek kellett neked este mellém feküdnöd, majd egész este ölelgetned mint egy plüssmacit?!
-Mi? Ja tényleg. -gondolkodott. -Amúgy meg örülj neki, úgy tudom hogy oda meg vissza vagy értem. -mondta nevetve.
-Nem igaz. -vágtam rá gyorsan, majd még mondtam volna valamit, de egy párna repüllt el mellettünk...
-Drágáim. -kezdte Mike. -Mi lenne ha befognátok?!?!?!?!?!?
-Igen Billie. Legyél csendben, szegények nem tudnak aludni tőled, olyan hangzavarba vagy! -mondtam neki amin meglepődött kicsit.
-Oh mert te meg se szólaltál mi? -kérdezte nevetve.
-Nem tudom miröl beszélsz. Én egész végig csenbe voltam. Neked járt egyfolytába a szád és mondtál hülyeségeket. Majd keltetted fel szegény Mike-ot is. -néztem ártatlan tekintettel Billie-re majd mindkettőnkből kitört a nevetés. Ekkor még egy párna közeledett felénk ami ezuttal engem talállt el...pontosabban az arcomba dobta Mike a másik párnáját.
Ezután inkább csendben visszaültem a kanapéra, majd a telefonomat a kezembe vettem és megnyitottam az sms-eket.Mia: Szia. Hát gáz van...de ne aggódj.
Emi: Mi?!
Mia: A szüleid már tőlem kérdezgetik, hogy meddig maradsz még nálam és mikor mész haza.
Emi: Ajjaaaajjjjjjj......mond nekik hogy..nem tudom. MEGVAN! Mond azt hogy ne aggódjanak majd megyek valamikor. És hogy szeretem őket.
Mia: Okii..Amúgy mi van ott?
Emi: Semmi érdekes. Naponta vagy ezerszer veszünk össze Billie-vel minden apró dolgon. A mai napot is vitával kezdtük.
Mia: Jézusom! Mit csinálltál?
Emi: Este nem tudtam aludni a hülye horrorfilm miatt amit néztünk ezért felkeltettem Billie-t hogy elmondjam neki, hogy nem tudok aludni meg minden bajom van a film utám. Őt ez nem érdekelte. Miután visszamentem a kanapéhoz majdnem sikerült elaludnom mikor Billie állt meg mellettem majd lefeküdt mellém a kanapéra azzal a szándékkal hogy miattam nem tud most visszaaludni ezért jön ,,zaklatni"....
Mia: Együtt aludtatok?????!!!!???!?!!!??
Emi: Igen és egész este a derekam körül voltak a kezei. Reggel meg lelöktem őt a kanapéról és ezzel kezdődött el a veszekedés.
Mia: Ez de izgi.
Emi: Jah nagyon. Na várj most jön a legjobb.
Mia: MI?????????????????????!!!
Emi: A következő koncerten tudod hogy kik lesznek az előzenekar? A WE THE KINGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mia: Naneeeeeeee......!!!!!!!!!!Ezdenagyontökjó!!
Emi: IGEN. És Travis olyan cukiiiii!!!!!!!
Mia: IGEEEEEEEEEEEENNNNNNN!!!
Emi: Férjem lesz majd!
YOU ARE READING
Őrült Rajongó...| befejezve|
Fanfiction//Green Day// A történet egy olyan lányrol szól, aki bármit megtenne, hogy személyesen is találkozhasson élete szerelmével...Billie Joe Armstrongal. Amikor a Los Angelesi koncert után Emili felszökik a Green Day turné buszára, onnan teljesen megvált...