Reggel nagyon fáradtan kelltem ki az ágyból. Egy részt azért mert alig aludtam, mert végig a történtekre gondoltam. Másrészt Mia úgy aludt, hogy egész este forgolódott, rugdalózott és a térde beleállt a hátamba. Na mind egy, felkeltem és kivettem a szekrényből egy felsőt és egy rövidnadrágot, majd a fürdőbe mentem. Felöltöztem, hajat mostam, majd az arcomat is elfogadhatóvá varázsoltam.
Mikor minden megvolt visszamentem a szobába ahol Mia már szintén ébren volt. Miután ő is elkészült mindennel lementünk a konyhába.
A nagyi még aludt, ezért ugy gondoltuk hogy majd mi elkészítjük a reggelit. Na a kettő konyhatündér...Csak a ház ne égjen le.
Csináltunk palacsintát, majd megtöltöttük nutellával. Mire az utolsó is elkészült addigra a nagyi is felébredt. Meglepődve nézte hogy mi készítettük a reggelit.....-Jó reggelt tündérkék. -köszönt.
-Jó reggelt. -mondtuk mi is, majd leültünk és enni is kezdtünk.
-Nos, milyen volt? -kérdezte a nagyi, a koncertre utalva.
-Egyszerűen fantasztikus volt. Az első sorban álltunk. Koncert után pedig tök aranyosak voltak amikor találkoztunk...-kezdte mesélni Mia lelkesen.
-Ennek nagyon örülök. -válaszolta boldogan a nagyi majd rám nézett. -Emili?
-Köszönjük még egyszer. Te vagy a legjobb. -köszöntem meg.
Ezután még kicsit beszélgettünk, majd a szobába ránéztem a telefonomra ami jelezte a rengeteg olvasatlan üzenetet.
Billie: jó reggelt.
Billie: akkor ma?
Billie: vagy inkább hagyjuk
Billie: hát oké...
Emili: Jó reggelt
Emili: De igen találkozzunk, nemsokára indulok.
Billie: rendben én is akkor.Eltettem a telefonom a zsebembe, majd Miával együtt indultunk el.
-Én elmegyek vásárolni addig. -Mondta Mia vidáman.
-Nem is te lennél -válaszoltam nevetve.
-De ha megakar erőszakolni csak szólj és rohanok érted- mondta
-Mi? -kérdeztem azonnal megeleptten.
-Csak vicceltem nyugi. -mondta majd elgondolkodott. -Abár, ugyis hagynád magad.
-Idióta! - mondtam majd megütöttem, de persze mind a ketten csak nevettünk. -Na menj vásárolni.
-Te meg menj a lovagodhoz. - mondta majd el is indultunk mind ketten. Ő a plázához, én pedig a parkba.
Néhány perc séta után oda is értem, majd elővettem a telefonom ami már vagy 3perce egyfolytába rezgett.
Billie: most indulok, kb 5 perc és ott vagyok. Merre leszel.
Emili: oks. Most értem ide. Itt vagyok egy fa alatt a padnál, mögöttem van egy tó.
Billie: oké. Akkor tudom.
Néhány perc mulva kaptam még egy üzenetet.
Billie: látlak is.
Megnéztem az üzenetet majd egyből fel is néztem. Visszaírtam.Emili: én is látlak.
Miután elküldtem az üzenetet elraktam a telefonom, majd felkeltem a padrol és elindultam felé.
-Szia Emi. - köszönt
-Szia. - köszöntem én is amikor megállunk egymással szembe.
-Sajnálom ami este történt. -kezdte de egyböl közbe is szóltam.
-Nem. Nem kell sajnálnod. Én voltam a barom. Ne haragudj. -mondtam majd lehajtottam a fejem.
-Én nem haragszok. Megértelek. -Mondta.
-Dehogy értesz meg. -vágtam rá azonnal.
-De. Pontosan tudom, hogy összevagyok zavarodva. Azt is tudom hogy félsz. - kezdte
-Ez nem igaz. -Oh dehogynem. Ez mind igaz, gondoltam magamba.
-Nem? Ugyan Emili ne akard becsapni magadat. Tudom hogy rettegsz. Megértem. Betöltötted a 18-at és még csak nem is válaszoltál a "Boldog Szülinapot" üzenetemre-mondta, amúgy de válaszoltam, küldtem rá egy mosolyogós fejet meg Mikeval megüzentem hogy mondja majd hogy köszi.- , Én sokkal idősebb vagyok nálad. Félsz a hatalmas korkülönbségtől, félsz tőlem, a rajongóktól, mindentől és mindenkitől, mert nem tudod hogy mire reagálnának az emberek. - sorolta Billie.
Csendben emésztettem a hallottakat majd néhány perc múlva kitőrt belőlem a sírás. Billie egyből magához húzott és szorosan megölelt. Csak sírtam, sírtam és sírtam. Igaza van és ezt ő is tudja.-Igazad van. Mindenben. - mondtam mikor már kezdtem abbahagyni a sírást. -Nem tudnám kezelni ezt a helyzetet. Most se tudom. -mondtam miközben a könnyeimet törölgettem.
-Segíttek. Majd együtt megoldjuk. Csak bízz bennem. -Mondta. -A szüleidet meg majd meggyőzöm.
-Én...én nem tudom. Én erre nem állok készen. Ezt nem tudnám végigcsinálni. - mondtam és ismét folyni kezdtek a könnyeim. -Tönkretettem mindent
-hogy érted?-kérzdete Billie és látszott rajta hogy tényleg nem érti hogy ezt miért mondom.
-Az egész a buszba való felszökésemmel kezdődött. Késöbb valami csoda folytán belém szerettél. Majd kiderült minden. Te elváltál a feleségedtől ésn meg miután szépen mindent eleontottam csak úgy kisétálok ebböl.
-Nem tettél tönkre semmit. Igazad colt a feleségemmel kapcsolatban. Tényleg megcsalt. Amikor hazamentem egyik nap egy férfival találtam kettesben a szobánkban. Te nem tehetsz semmiről. Csak felnyitottad a szemem az igazságra. -mondta Billie majd közelebb lépett és megfogta a kezem. -Szeretlek.
-Soha nem fogom ezt a néhány hetet elfelejteni. Örülök hogy részese lehettem ennek az egésznek, ha csak egy kis ideig is. -mondtam majd mielött Billie bármit is mondhatott volna gyorsan folytattam. -Nagyon szeretlek. Mindennél jobban. De így lessz a legjobb, neked is és nekem is.
Percekig néma csendben voltunk mind a ketten. Se ő, se én nem szóltunk. Némán néztük egymást. Majd Billie szólalt meg először.
-Meddig maradsz a városban?
-Nem tudom- válaszoltam. -még pár nap talán.
Billie bólintott, majd csalódottan állt elöttem. Ugyan olyan csódott volt mint amennyire csalódott voltam én is. Hirtelen, minden gondolkodás nélkül odaléptem hozzá majd megcsókoltam. Ez a hirtelen tettem mind a kettőnket meglepte. Nem számított erre. Bevallom én se gondoltam hogy ezt fogom tenni. Ebben a csókban minden benne volt. A harag, csalódottság, szerelem, a fájdalom..
Nagyon fog hiányozni.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Bevallom eredetileg ezt a részt szántam (volna) az utolsó résznek. Csak gondoltam nem leszek gonosz és nem hagyom így abba. Mondjuk mindenképp csinálok MÁSODIK évadot, ami igaz megvan csak publikálni kellene.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💚💚💚💚💚
ESTÁS LEYENDO
Őrült Rajongó...| befejezve|
Fanfic//Green Day// A történet egy olyan lányrol szól, aki bármit megtenne, hogy személyesen is találkozhasson élete szerelmével...Billie Joe Armstrongal. Amikor a Los Angelesi koncert után Emili felszökik a Green Day turné buszára, onnan teljesen megvált...