~8~

123 15 2
                                    

Az álmaimban miért nem veszünk össze? Ott tök jól megvagyunk meg minden.
Fél 11kor keltem, pont akkor amikor a többiek is..
A délelött viszonylag normálisan telt, de az azt követő napok...hát jajjjj...
De ne rohanjunk előre. Majd kiderül.
,,Tök átlagos" napnak indult ez a mai nap. Már amennyire átlagosnak lehet azt nevezni, hogy a Green Day potyautasa vagyok. Na de nem baj. Szeretjük. Nem tudom mit de.....ja.

Na szóval. A soför szólt, hogy 10perc és egy nagy benzinkúthoz érünk és lesz bolt is. Remek alkalom, hogy vegyek megint pár ruhá mert a másikokkal történt egy kis baleset. Az eggyik elszakadt. Nagyon. Nem tudom hogy hogyan. A másikra ráfolyt a csokipuding és miután lemostam róla kiraktam a kezem az ablakon és szorongattam a felsőt. De Mike megijesztett és a felső elrepült. Nem mentünk vissza érte. A harmadik meg tegnap elégett. Ezek a hülyék valamit felgyujtottak és rádobták a felsőm, hogy azzal eloltják a tüzet. Még jó hogy a kék ingemnek nincs baja. Vagy max valakitöl ellopok egy pulcsit.
Na de akkor....10perc elteltével már a parkolóba voltunk. Első utam a wc fele vitt. Hát igen. Nem kellett volna meginni egy nagy üveg tejet. Mert én hülye nem pohárból iszom a tejet hanem egy nagy üvegből. Oké.
Kezetmostam majd kimentem. A többiek egy kávé autómatánál álltak. Odamentem én is, de amikor oldalra néztem megláttam valamit amibe azonnal beleszerettem...

-Kérsz kávét? forrócsokit? Valamit? -kérdezte Tré de nem is figyeltem rá...

-Szerelmeeeeeeem. Egy ilyen kell. -megláttam egy egyszarvus felsőt amibe azonnal beleszerettem.

-Most tényleg egy felsőre mondta azt hogy szerelmem? -Kérdezte Billie.

-Úgy látszik. Csak nem vagy féltékeny? -kérdezte a másik kettő nevetve.

-Nem vagyok. -válaszolta sértetten.

Ezután már nem nagyon figyeltem hogy miket beszéltek. Felkaptam a ruhát és a próbafülke irányába rohantam.
Szerencsére pont jó volt rám.
Kifizettem majd visszamentem a többiekhez.

-Ennyire szereted az egyszarvúkat? -kérdezte Mike.

-Igen. Ez elő szülinapi ajándék magamtól. -válaszoltam.

-Mikor van a szülinapot? -lett kiváncsi Mike.

-Most 20-án leszek 18

-Naaaa...Az most lessz nemsokára......nemsokára nagykoru leszel. -Mondta Tré boldogan és megölelt.

Hát ja. Csak az a gáz hogy a szüleim mindig elfelejtik és egy hónappal késöbb szokták ünnepelni a szülinapom. Fura szüleim vannak.
Még vettünk pár dolgot, majd visszamentünk a buszba és indultunk is tovább.

Leültünk elöl én,Tré és Mike. Miven nagyon untuk a fejünket kitalálltam, hogy megtaníttom őket egy játékra.

-Ismeritek az Ország, Város nevü játékot? -tettem fel a kérdést, de mind a ketten úgy néztek rám mintha kínaiul mondtam volna.

-Mit?

-Jajj...kell csinállni egy lapon beosztásokat. Úgy hogy Ország,Város,Fiú, Lány,Állat,Növény,Tárgy és az utolsó meg a pont. -kezdtem magyarázni. -Az a lényeg hogy valaki halkan mondja az ABC-t és ha valaki stoppol egy betünél akkor azzal a betüvel kell írni szavakat. Ha valaki ugyan azt írta amit a másik akkor azt a szót ki kell húzni. Értitek?

-Öhm...ja.

-Akkor kezdjük. -mondta Tré

Felrajzoltuk a táblázatot és kezdtük is. Elég hamar belejöttek a játékba. Igaz volt amikor az állatot a növényhez írták....de nem baj...Ezt 10menetig játszottuk majd úgy lett a vége hogy első Mike, Én második és Tré harmadik.

-Visszavágót akarok!-mondta Tré.

-Én kiszállok. -emeltem fel a két kezem.

-Nemáááár...-mondták mind a ketten.

-Játszatok ketten. -mondtam majd gyorsan hátramenekültem mielött még meggyőznek hogy játszak megint.
Hátul a kanapé elött külő Billie mellé ültem és néztem, hogy mit alkot. Egy gitár volt az ölében elötte meg rengeteg lap amire mondatok voltak írva. Sokat át is húzott vagy máshova nyilazott.

-Mi készül? -tettem fel a kérdést.

-Mi passzol ahoz hogy revolution? -kérdezett vissza amit én nem nagyon értettem.

-He????

-Dalt írok. Revolutionhoz milyen szó passzol szerinted? -kérdezte ismét.

-Ööö....várj! -mondtam. -Tudoooom. MEGVAN!! Rádió?

-Revolution radio? -kérdezte saját magától. -Nem is rossz!.

-Nagyon szívesen! -mondtam.

-Nagyon köszi! -mondta nevetve.

Figyeltem ahogy írja a szavakat a lapra, néha meg áthúzott egy egész sort is.
Már kezdett besötétedni mire letette e tollat végre.
Levettem a kanapérol a gitárt majd úgy csinálltam mint aki tud gitározni. Amúgy nem tudok. Majd pengetés közben énekelni kezdtem a boulevard of broken dreams-t. A mellettem ülő énekes összeráncolt szemöldökkel fordult felém...

-Most mivan? -hagytam abba az éneklést és gitározást.

-Ez szörnyű. Mármint a hangod jó csak hát...Inkább add ide azt a gitárt. -vette el tőlem a hangszert. -Ugyan ez a dal legyen?

-Igeeeeeeeen. -mondtam és Billie már játszotta is a dalt. Egy jó kis duettet hoztunk létre. Miután elénekeltük a dalt Billie egy másikat akart de én ragaszkodtam ugyan ehez.

-De miért legyen ez megint? -kérdezte.

-Mert imádom. És ezzel szerettelek meg miteket szóval fogd be és pengesd azt a gitárt. -adtam ki az utasíttást.

Még vagy háromszor elénekeltük a dalt, majd mikor már kezdten én is unni az éneklést elkezdtem nézegetni Billie tetkóit...

-Elvagy? -kérdezte és direkt elvette előlem a kezeit hogy ne nézegessem a tetkókat.

-Igen! De add már vissta a kezed! Meg a másikat is!!!!!-mondtam. Miután tanulmányoztam az összes tetkót ami a kezén van elővettem a telefonom és megnyitottam egy ékszerbolt oldalát és nézegetni kezdtem. Már majdnem kiléptem az oldalból amikor meglátfam egy nagyon nagyon nagyon NAGYON szép nyakláncot. De tényleg! Gyönyörű volt.

-Úristen de szép! -mondtam.

-Tudom hogy az vagyok! -válaszolta Billie!

-Nem rád gondoltam, hanem erre!-mutattam neki a képet a nyakláncról.

-Ja..hát az is szép. -mondta...

 -mondta

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.



♡♡♡♡♡

Őrült Rajongó...| befejezve|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang