1

4.6K 215 12
                                    

"Odette!" sušuko mano draugė Britany.

"Kas?" gurgštelėjau kavos ir toliau internete ieškojau skelbimų, man žūt būt reikia darbo.

"Ieškoma auklė, pusantrų metų mergytei, su apgyvendinimu" baigusi skaityti Bri suplojo rankomis.

"Greičiau skambink!" tarė ir įgrūdo man telefoną.

"Laba diena, skambinu dėl auklės darbo" tariau.

<...>

Ir štai dabar, aš jau stoviu prie namo kuriame dirbsiu durų.

"Tu Odette?" paklausė duris atidaręs mėlynakis.

"Taip tai aš" tariau.

"Aš Niall, užeik" vaikinas pasitraukė ir aš galėjau įeiti į namus, visur atsispindėjo modernumas.

"Celine miega, pasilik daiktus čia, eime pasirašyti sutartį ir aprodysiu tavo kambarį" linktelėjau ir nusekiau jį.

Dirbsiu čia tol, kol mergaitei nebereikės priežiūros. Galbūt kai aš jai atsibosiu. Atsidusau.

"Puiku, eime į antrą aukštą" tarė kai sutvarkėme dokumentus.

"Atsimink, kad dabar tai tavo namai, gali valgyti viską ką rasi" linktelėjau.

"Štai čia tavo kambarys, iš jo galima patekti į mergytės kambarį" tarė ir pravėrė duris.

"Įsikurk" šyptelėjo ir uždarė duris.

Kambarys buvo didelis. Čia buvo didelė lova, spinta, atskiras vonios kambarys ir durys, kurias pravėrus išvydau mažylę, ji tikrai labai panaši į savo tėtį.

Tyliai išėjau iš angelėlio kambario ir susidėjau rūbus ir kitus daiktus į spintą.

Išgirdau verkšlenimą mergytės kambaryje ir nuėjau pas ją. Paimiau Celine į glėbį ir pradėjau švelniai supuoti.

Įdomu, kur mergytės mama? Gal ji dirba? Gal mirus? O gal jie išsiskyrę?

Dar šiek tiek pasupau ir supratus, kad nebe užmigs pakeičiau jai sauskelnes. Tada perrengiau ir nusinešiau į apačią.

"Nagi nagi ir ką mes valgysime" pasodinau mergaitę į jai skirtą kėdę.

JEIGU ISTORIJO ODETTE/ODETA KAŽKUR PARAŠYTA KAIP ALLA TAI MANO KLAIDA!

AuklėWhere stories live. Discover now