27

620 67 8
                                    

-Ką man veikti? - paklausė Arial kai aš ryte ruošiausi į modelių agentūros atranką.

-Ką tau veikti? Eiti į mokyklą! - pakėliau balsą -Ir greičiau, jei nenori eiti pėščiomis!

-Gerai, gerai einu - suzyzė ir nuėjo į svečių kambarį kuriame dabar gyvena.

Atsidusau ir užsisegiau auskarą.

-Eime - sušukau ir apsioviau batus. -Arial! - pakartojau.

-Ateinu ateinu - suzyzė ir išėjo į lauką prie mano automobilio.

<...>

-Manau, tau būtų buvę daug paprasčiau, jei butum savo seserį atidavusi į internatą, - Bri atsiduso.

-Nebūtų. Ji mano sesuo Bri, kaip aš galiu taip pasielgti? - įsižeidžiau. -Aš netokia kaip tėvai.

-Žinau, nusiramink. Ji išaugs tas kvailytes. Ir baigs mokyklą, pamatysi viskas susitvarkys - paguodė mane draugė.

-Tikiuosi - šyptelėjau, - be proto nerimauju dėl jos ateities. Ji - mano mažoji sesutė. Galbūt sunku patikėti, bet aš myliu ją. 

-Buvai pasiilgusi jos? - Bri paklausė ir aš apsidariau. Sėdėjome prekybos centro kavinėje, visur buvo pilna žmonių.

-Taip - tariau.

-O kaip Niall? Jis juk rėžė sparną aplink tave - draugė paklausė apie vaikiną su kuriuo mano sesuo permiegojo.

-Horan? - nusijuokiau. -Jis tenori įsivilkti merginas į lovą, daugiau nieko. Galbūt savo žmoną ir mylėjo, bet kai Melissa jį paliko gimus antram jų vaikeliui tai jau wow wow.

-Žiūrėk ten ne jis su kažkokiu labai matytu vaikinu? - mergina paklausė ir žvilgsniu parodė į kairę.

-Aha. Ten jis su Louis Tomlison - pavarčiau akis. -Tikiuosi nematys mūsų.

-Kodėl nenori jo sutikti? - nusijuokė Bri.

-Jis permiegojo su mano nepilnamete sese - pyktelėjau.

-Jis to nežinojo.

-Jam vistiek būtų buvę visvien - paprieštaravau - tai ką jis padarė yra šlykštu, nes namuose dar buvau aš ir du maži vaikai.

-Odeta, man tik atrodo, ar tu jį įsimylėjai? - Bri pakėlė antakį.

Sustingau. To negali būti. Aš negalėjau įsimylėti to savanaudžio, savimeilos blondino su kuriuo gyvenau. Tai neįmanoma. Nusijuokiau.

-Jokia normali mergina jo neįsimylėtų - papurčiau galvą.

-Bet tu nenormali - išgirdau šnabždesį sau prie ausies ir labai išsigandau. Taip išsigandau, kad net trenkiau antausį žmogui kuris tai pasakė.

Bri pradėjo juoktis:

-Jis teisus. Tu - nenormali - ji dar labiau juokėsi, o Tomlison žiūrėjo į mus nustebęs.

-Labas Louis - linksmai tariau ir atsistojus apsikabinau vaikiną.

-Gerai, kad tave sutikau, ryt su Eleanor kviečiam pas mus. Pasibūt - vaikinas gūžtelėjo pečiais.

-Oho? Mane? - nusijuokiau ir dūriau pirštu į save.

-Taip tave. Tu juk mano ir Eles draugė - šiltai nusijuokė Louis.

-Ateisiu - linktelėjau. Už Louis stovėjo Niall ir trynėsi žandą. Pervėriau jį piktu žvilgsniu ir kai aš su Louis atsisveikinau jie išėjo.

-Va tokie turi būti vyrai - Bri tarė.

-Elei pasisekė. Ji jį sutramdė - sukikenau.



Prisiminiau šitą istoriją😻 labai noriu komentarų, nes jie suteikia motyvacijos ir prašau pafolowinkit mane. Ačiū mergaitės😘

AuklėWhere stories live. Discover now