33. Arial

375 31 0
                                    

Pirmą kartą dainuosiu prieš tokią didelę auditoriją. Į miesto areną susirinko begalė žmonių. Ji sausakimša. Pasirodo šiandien, paskutinis atrankų etapas, jau atrinkti lyg ir 38 žmonės, jeigu tiksliai pamenu. Šiandien atrankoje 20 žmonių, neaišku, kiek iš mūsų pateks. Žiūrint iš šono - tai atrodo tokia smulkmena, bet dalyvaujančiam žmogui tai viskas. Ir aš pati dabar trypčioju vietoje iš jaudulio, nors mane ir drąsina Gabi ir Sebastiano šypsenos, tai nelabai padeda.
Man čia reikia Odetos... reikėjo jai paskambinti, pasakyti. Nuo jos grįžimo dirbti pas Niall aš jos nemačiau, mudvi net nekalbėjome, nors kai tik pagalvoju apie ją, širdyje kažkas sukirba, jausmas toks, lyg ji kažkur netoliese. Aš jaučiu tai.

-Liko nebedaug ir mūsų gražuolė draugė sužibės, - padrąsinančiai mirktelėjo Sebastianas ir aš šyptelėjau.

-Man atrodo mudu jaudinamės daugiau nei Arial - Gabi pamosikavo kojomis sėdėdama ant dėžės.

-Visai ne, čia man už keliolikos minučių reikės dainuoti prieš tūkstantinę minią, - atsidusau.

-Tu juos sužavėsi pamatysi, o ir salėje bus tave palaikančių žmonių iš mokyklos, - nusijuokė Gabi.

-Bent žinai kas komisijoj? - kilselėjo antakį Sebastianas, o aš papurčiau galvą.
Ruošiausi pasižiūrėti, bet pamiršau.

-Am... Wiz Khalifa, Miley Cyrus, Ke$ha ir G-Eazy - išdėstė keturis komisijos narius Sebastianas, - kaip tu išvis gali eiti į projektą nežinodama kas komisijoje? - nusijuokė.

-G-Eazy? Aš juk dainuosiu jo dainą. Juk jūs prisimenat kaip aš vadindavau dainininkus kurie tokiuose konkursuose dainuodavo kažkurio komisijos nario dainą? - nustojau vaikščioti iš kampo į kampą ir atsisukau į draugus.

-Tu vadindavai juos lėkštais, - nusijuokė Gabi, - prisikalbėjai.

-Išgyvensi, be to jis ten gražiausias, jeigu ką tai nepamiršk mirktelėti jam.

-Sebastianai, man nereikia tavo pamokų - nusijuokiau ir į kambariuką kuriame mes buvome įvirto prodiuserė.

-Arial? Tavo eilė.

-Laikom už tave kumščius ir stebėsim pro šitą televizorių, - nusišypsojo Gabi ir galvos linktelėjimu parodė į ant sienos kabantį televizorių.

Drebančiomis kojomis sekiau paskui moterį. Bijau. Prisiskaičiau internete visokių būdų kaip iškęsti jaudulį, kaip jo atsikratyti, bet man niekas neveikia.
Paimiau mikrofoną iš kitos moters ir sulaukus jos padrasinančio šypsio žengiau į sceną.

-Labas, koks tavo vardas? - pokalbį su manimi pradėjo Geraldas.

-Sveiki, aš Arial - atsakiau ir nužvelgiau areną. Padėk Dieve jaučiuosi lyg finale. Išvis, kodėl čia tiek daug žmonių?

-Kokią dainą mums padainuosi? - paklausė Miley.

-G-Eazy, Me, Myself&I.

-O aš galvojau jau niekas nesudaunuos jokios mano dainos atrankose, - šyptelėjo G-Eazy. -Scena tavo.

Giliai įkvėpiau ir išgirdau pirmuosius muzikos akordus.

/-\

Vote'inam ir rašom nuomones!

AuklėWhere stories live. Discover now