Ceremonija baigėsi ir visi svečia nuskubėjo į restoraną.
-Alla, gali važiuot kartu su mumis - Daniele šyptelėjo.
-Na jeigu Louis neprieš.
-Važiuojam - Louis pamojo ranka ir aš nusekiau paskui juos.
-Louis - į jį kreipėsi Daniele -Ar čia yra Melissos vaikinas?
-Kiek mačiau taip.
-Ko jam čia? - įsikišau aš.
Louis tik gūžtelėjo pečiais.
Netrukus privažiavom restoraną ir čia jau buvo nemažai žmonių.
Mano darbas prižiūrėti mergytę, tikriausiai tuo aš ir užsiimsiu.
-Alla paimk Celine ji nori į toletą - Melissa man ištiesė mergytę.
Paimiau ją ir nuėjau su ja iki toleto. Atlikę visus reikalus nuėjom pasižvalgyti po restoraną.
-Ar tu Niall mergina? - paklausė kažkoks žurnaliūga.
-Tau tikriausiai reikėtų ant kaklo užsikabinti kortelę su užrašu ,,Auklė" - Niall ir jo mergina vardu Ashley juokėsi tiesiai į kamerą ir uždėjo kortelę su tuoj pačiu užrašu.
Visi kas buvo šalia nusijuokė tačiau man buvo visiškai nejuokinga. Atrodo net suskaudo širdį.
Nusisukau ir nuėjau iki toleto. Su mergyte ant rankų. Akyse pasirodė ašaros. Nesileisiu būti žeminama.
-Kudėl tiu verki? - paklausė Celine kuri stovėjo šalimais.
-Mažute - paglosčiau jos skruostą -Tiesiog kiti žmonės labai skaudina savo pasakytais žodžiais.
Suskambo mano mobilusis kuris buvo rankinėje.
-Klausau -mano balsas buvo trūkčiojantis.
-O Dieve Alla, jie tave taip šlykščiai pažemino - tai buvo Bri balsas.
-Žinau - tariau.
-Bet atrodei trigubai gražiau už tą kalę - Bri tarė ir abi nusijuokėm.
-Žinai, aš vistiek išeisiu iš šito darbo, nesileisiu būti žeminama - atsidusau ir pažiūrėjau į Celine, jos akyse susikaupė ašaros.
YOU ARE READING
Auklė
FanfictionAš tik prižiūrėjau Jo vaiką, o Jis... •Aš buvau auklės sesuo ir sugebėjau įsipainioti į dar didesnį jovalą negu ji.• Cover by: @SlaptojiRagana 💋 SUSTABDYTA.