10

2.2K 158 10
                                    

Laikas bėga taip greitai. Šiandien jau Celine krikštynos, kartu ir jos trečias gimtadienis. Ji jau tokia didelė mergytė!

Vos atsikėlę nuėjom į virtuvę ir pavalgėm, Celine valgė košytę kurią taip mėgsta, o aš obuolį ir jogurtą.

Tada aprengiau Celine jai skirtais rūbais ir apsirengiau pati, baltą lininę suknelę kuri vos siekė mano kelius. Sušukavau trumpus mergaitės plaukus ir nuėjus į vonią išsitiesinau savus. Perbraukiau akis tušu.

-Merginos! Važiuojam - sušuko Niall iš pirmo aukšto.

-Na kagi eime - tariau ir Celine nulipus nuo lovos pasileido bėgti link laiptų.

-Puikiai atrodot - Niall mirktelėjo.

-Dėkojam - paimiau mergytę ant rankų ir apaviau basutėmis ir pati apsiėviau aukštakulniais.

<...>

Celine krikšto tėvais tapo Margaret ir Robert, Niall brolis ir jo žmona.

Aš žinoma sėdėjau nuošaliau, kaip tyčia šalia Louis.

-Prisimeni mane? - jis paklausė.

-Labas Louis - linktelėjau.

-Sveika Alla - jis nusijuokė, o aš kartu su juo.

-Čia Daniele - Louis pristatė šalia jo sėdėjusią merginą ir aš linktelėjau.

Stebėjau Niall, Celine ir Melissą.

-Jie tokia graži šeima, kodėl jie nekartu? - sušnabždėjau.

-Nes Melissą yra kekšių kekšė - Louis ir vėl nusijuokė.

-Net neaugina mergytės pati, tai žiauru - atsidusau.

-Aš taip negalėčiau - prakalbo Daniele.

Visą likusį ceremonijos laiką nebekalbėjom.




AuklėWhere stories live. Discover now