24.

938 83 5
                                    

-Kur tu jį veži? - paklausiau pamačius, kad Niall krauna berniuko daiktus į krepšį.

-Pas Melissos tėvus prašė atvešti vaiką, žinai jiems dabar beliko tik anūkai.

-Aišku - truktelėjau pečiais ir atsisveikinau su mažyliu.

|:|

-Odetta! - sušuko Niall per visus namus.

-Taip - prisistačiau į jo kambarį.

-Šiandien pas mane ateis mergina. Labai norėčiau, kad tu prisistatytum mano seserimi ir su mergaite čia nevaikščiotum. Gerai? - nusijuokė.

-Amm ok - likau nesupratus jo žodžių -O jeigu Celine pradės garsiai verkti? Kas tada?

-Aš jai pasakysiu, kad tai tavo vaikas. Ir jei girdėsi pašalinius garsus iš apačios tai atsiprašau - nusijuokė.

Nieko nesakiau tik apsisukau ir nužingsniavau į savo kambarį. Koks iš Niall tėvas jeigu jam rūpi tik malonumai? Kraupu.

            《Vakaras》

Visi namai kvepėjo Niall gaminu maistu. Jis puikus virėjas ir gal būt neblogas vyras.

Suskambėjo durų skambutis ir aš patyliukais pravėriau kambario duris, kad matyčiau kaip atrodo toji mergina kurią Niall kviečia vakarienės į savo namus.

Raudoni aukštakulniai, lieknos ir ilgos kojos, vos užpakalį dengianti seksuali suknelė, dailus papuošalas ant kaklo, šviesus ilgi plaukai...

O Dieve.

Aš pažįstu šią merginą.

Tai suknistai mano jaunesnioji sesuo Arial. Kai mano tėvai išsiskyrė tėvas susirado naują šeimą.

Jeigu jie sugalvos mylėtis tai aš šitą spektaklį nutrauksiu. Neleisiu, kad mano 16-metė sesuo prarastų nekaltybę. Ir dar su Niall! Žinojau, kad mano jaunesnioji sesuo kalė, bet kad tokia.

-Labas - tarė Arial Niall ir jie pasibučiavo.

-Sveika meile - Niall tarė per bučinį ir suspaudė savo dideliais delnais Arial užpakalį.

-Nagi nago mažuti tu ką? Iš kart prie reikalo? Aš valgyt noriu - nusijuokė ir kaip įtariu prisėdo prie stalo.

Arial pov

-Tu nuostabus šefas - suplojau rankomis pavalgius.

Niall nusijuokė.

-Už mus - tarė ir mes sudaužėme vyno taurėmis.
Niall laisva ranka atsirado po stalu, ant mano nuogo kelienio.

-Mm - tarė jis kai pajuto, kad aš be kelnaičių.

Vaikinas staigiu mostu atsistojo, pakėlęs mane numetė ant sofos ir užgulė.

-Tavo sesuo jau miega? - paklausiau.

-Gal. Bet ištikrųjų gal geriau eikime į mano kambarį.

Nuotraukoje Arial ⬆

AuklėWhere stories live. Discover now