-Sese.. - suverkšleno Arial. Ji jau beveik pusę metų gyvena su manimi, pavyzdingai lanko mokyklą ir aš didžiuojuosi ja. - Tu negali visą likusį laiką taip plėšytis. Juk supranti, kad jeigu vėl grįžtum prie auklės darbo... - mergina dar norėjo tęsti, bet aš pertraukiau ją.
-Ne! - pyktelėjau, - man jau pakako. Nenoriu prie to grįžti ir išvis prisiminti.
-Kada paskutinį kartą pirkai sau ką nors naujo? Kada paskutinį kartą šaldytuvas buvo pilnas maisto? - sesuo neatlyžo ir aš susimąsčiau.
Ji teisi. Nepamenu, kada buvau rūbų parduotuvėje, netgi kada mūsų šaldytuve buvo visko.
-Bet kur man dabar eiti? - kilstelėjau antakį. -Nesiruošiu atgailauti Niall.
-Eik į auklių agentūrą, - Arial pavartė akis. -Į ten nuo ko ir pradėjai.
-Gerai, papusryčiaukim, nuvešiu tave į mokyklą, o pati nuvažiuosiu ten, - padėjau lėkštę su sumuštiniu sesei ir padėjau sau. -Valgyk.
-Neturiu apetito - sumurmėjo. -Net internate maistas buvo geresnis.
Giliai atsidusau ir vos laikiausi nepravirkusi. Ši mergina už mane jaunesnė tik 7 metais, bet jaučiuosi, lyg būčiau jos mama, o tokiais momentais norisi verkti. Aš taip aukojuosi dėl jos, o ką gaunu atgal?
'
-Turime tau labai gerą pasiūlymą. Našlys vyras su trimete mergaite, naujas erdvus namas, priima gyventi kartu. - mergina sėdinti prie kompiuterio auklių agentūroje tarė. -Atsiustas visai neseniai, nes šiaip tokiems pasiūlymams auklės greitai atsiranda.
Našlys, su trimete mergaite. Hm, Niall nėra našlys, jis turi du vaikus, todėl čia ne jis.
-Adresas? Kita informacija?
-Gali nuvažiuoti kad ir dabar, - mergina viską surašė ant lapelio ir jį ištiesė man. Padėkojau ir išėjau.
'
Paskambinau į duris ir šiek tiek su jauduliu laukiau kas pasirodys už jų. Jeigu koks nors nemandagus žmogus? Arba jeigu priekabiaus prie manęs? Jeigu mergaitė bus nepakenčiama? Nerami? Arba nepripažins manęs? Juk jai reikėjo išgyventi mamos netektį. Gal reikėjo tiesiog nuvažiuoti atgal pas Niall ir jo atsiprašyti?
Bet kai durys prasivėrė pamačiau tikrai ne tai ką tikėjausi.
Kodėl likimas iš manęs tyčiojasi?
---
Kaip galvojat ką pamatė už durų?
Negaliu patikėt, kad sugrįžau su šia istorija! :D
Komentuojam ir voteinam xx
YOU ARE READING
Auklė
FanfictionAš tik prižiūrėjau Jo vaiką, o Jis... •Aš buvau auklės sesuo ir sugebėjau įsipainioti į dar didesnį jovalą negu ji.• Cover by: @SlaptojiRagana 💋 SUSTABDYTA.