26.

853 84 4
                                    

Din din

Nuskambėjo šaižus durų skambutis. Vieną kartą, tada antrą, trečią. Neištvėriau ir šoktelėjus iš lovos nubėgau prie durų.

Pravėriau jas ir už jų stovėjo taxsi vairuotojas iš vakar dienos.

-Labas rytas panele. Aš vakar automobilyje radau jūsų mobilūjį ir keletą kortelių jūsų vardu - šyptelėjo ir ištiesė mano daiktus.

-O Dieve. Ačiū jums, jau galvojau pamečiau - nusijuokiau.

-Gal kavos? - paklausė -Čia netoli yra nebloga vieta išgerti kavos.

-Atleikit,bet dabar problemos su seserim. Gal kada kitą kartą?  užsirašykit namo numerį *le pasakė numerį*. Tai tikiuos susisieksim. Dar kartą ačiū - tariau ir uždariau duris.

-Arial! Kraukis daiktus, išvažiuoji.

Atsakymo nesulaukiau todėl užlipau į viršų pažiūrėti ar jai viskas gerai.

Ji gulėjo svečių kambaryje susirietus į kamuoliuką ir kūkčioji.

-Arial - sugriežiau dantimis.

-Man viską skauda Odetta - suverkšleno.

-Karma - pašaipiai tariau.

Niekada nesigailėjau savo sesers. Ir taip jos globa man užkrovė begalę rūpesčių, o dar kai pagalvoji, kad dėl jos iširo palyginus tobula mano tėvų santuoka...

-Prašau pasigailėk manęs - maldavo ji.

-Dvi savaitės. Tiek duodu tau laiko. Jeigu tu pabėgsi ar vėl kažką prisidirbsi, jeigu neisi į mokyklą, žinok, kad tavęs laukia internatas - šiek tiek atsileidau.

-Ačiū tau. Labai ačiū - suverkšleno ji. -Ir dar gal galėtum paprašyti tėvo pinigų? Jis su manimi nekalba.

-Nesiruošiu. Džiaukis ir taip turi progą jau antrą kartą išvengti internato. Trečias kartas bus lemiamas patikėk - tariau ir užtrenkiau duris.

AuklėTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang