38 Ariel

409 17 0
                                    

Atsidusau ir šyptelėjusi visiems sėdintiems prisijungiau prie jų. Kiek išgirdau ką kalbasi mano komandos nariai, tai jie dar nežino kas bus jų mokytojas, kažin Geraldas skambino tik man? Kitiems skambino prodiuseris? Na ką gi, galiu mus visus pasveikinti patekus į G-Eazy komandą. Aišku nesakiau to garsiai, tegu neprisigalvoja ko nereikia. Pralaukėme gal dar 10 minučių ir pro duris įėjo operatorius nešinas kamera, paskui jį ir mūsų mokytojas vaikinas buvo apsivilkęs juodus džinsus, baltus marškinius ir su juoda koža. Visi pradėjo ploti įskaitant ir mane. Dar didesnis džiaugsmas negu Geraldas, man yra kad šioje komandoje nėra Aiden. Nežinau, kas gali būti dar geriau.

-Sveikinu visus 15 tapus mano komanda. Šiandien repeticijai pasilieka, - nužvelgė mus visus ir sustojo ties manimi. O Dieve. -Ariel, Carl ir Tom, dabar lieka Ariel, Carl ateisi už dviejų valandų, Tom uz keturių. Kitiems pranešiu, Iki pasimatymo. - pakalbėjo ir visi išėjo, o aš taip ir toliau sėdėjau ant sofos. Geraldas ilgai žiūrėjo į mane ir galiausiai prakalbo:

-Taip ir sėdėsi ar nori parepetuoti sekmadienio pasirodymą? Laiko liko tikrai ne daug, - pavarčiau akis ir atsistojau.

-Liksime šioj salėj ar eisim kur nors kitur?

-Ariel. Nevartyk akių ir nesielk kaip paauglė, nenorėk, kad aš tave išauklėčiau jeigu to nepadarė tavo tėvai, - mirktelėjo, - šito projekto pabaigoje tu būsi visiškai kitokia. Pamatysi.

Vos susilaikiau vėl nepavarčius akių. Šiandien tikrai ne esu nusiteikusi nesąmonėm.

-Dainuoti čia ar eisim? - priėjau dar arčiau jo ir kilstelėjau galvą, kad matyčiau jo akis.

-Eime į studiją, ten dabar neturėtų būti kitų mokytojų, o paskui, eisime į sceną, - pasisuko link durų ir aš nusekiau paskui.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 06, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

AuklėDonde viven las historias. Descúbrelo ahora