2.

3.1K 203 17
                                    

"Nagi nagi ir ką mes valgysime?" pasodinau mergaitę į jai skirtą kėdę.

Radau jogurtą, Celine jį tikriausiai labai mėgsta, nes vos pamačius džiaugsmingai sukrykštavo.

"Niall, ar mergytė yra kažkam alergiška? Kažko ypatingai nemėgsta?" tariau pamačius Niall virtuvėje.

"Ne, ji visa į tėtį valgo viską" tarė ir nusijuokė.

Aš maitinau mergytę jogurtu, šiaip galėčiau kažką pagaminti, bet gal rytoj ryte.

"Savaitgaliais su Celine būna jos mama, todėl galėsi pailsėti ir vykti namo" linktelėjau ir supratau, kad ačiū Dievui jos mama gyva.

Apsirengėme šilčiau ir išėjome į lauką. Putė žvarbus spalio vėjas. Greitai mano gimtadienis.

Labai mažais ir mielais žingsneleis, pasilaikydama už mano rankos Celine žengia pirmuosius žingsnelius! Tai labai labai miega akimirka. Todėl išsitraukiau telefoną ir nufilmavus nusiunčiau Niall.

Bri: kaip darbas?

Alla: puikiaii mergytė labai labai gera ir jos tėvelis visai nieko :D

Bri: aišku laukiu kada supažindinsi ;)

Ignoravau jos žinutę, nes mes jau buvom šalia namų.

"Saulele, nešalta?" paklausiau ir paimiau mergytę ant rankų, ji tikriausiai labai pavargo vaikščioti pati.

Mažylė tik pakraipė galvą, kas reiškė ne, bet jos rankelės jau buvo šaltos, todėl tvirčiau priglaudžiau ją prie savęs ir sparčiu žingsniu patraukiau link namų durų. Celine jau greitai du metukai ir ji tikra šaunuolė.

<...>

Niall pov

Tyliai įėjau į namus ir išgirdau Allos pokalbį virtuvėje su Celine.

"Ir ką mes gaminsim tavo tėveliui?" jos atrodė tokios mielos, kad negalėjau jų nenufotografuoti.

"Ir ką mes gaminsim tavo tėveliui?" jos atrodė tokios mielos, kad negalėjau jų nenufotografuoti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Sveikos" tariau ir pabučiavau Celine viršugalvį.

"Labas" išgirdau  Allos balsą. Ji čia tik kelias valandas, bet jau mane sužavėjo.

"Negamink man valgyti, aš pats moku, beje tau tai neįeina į pareigas" šyptelėjau.

"Galiu ir negaminti, bet juk ir aš pati valgau" Alla paimė mergytę į rankas.

AuklėWhere stories live. Discover now