30. Arial

509 37 4
                                    

Įžengiau į mokyklą ir iškarto nuėjusi prie savo spintelės sutikau Gabi, mergina kuitėsi savo spintelėje kažko įnirtingai ieškodama.

-Ko ieškai? - išgąsdinau ją ir Gabi net krūptelėjo.

-Išgąsdinai, - pavarto akis ir apsikabina mane, - žinai, kad mano spintelėje šiukšlių daugiau negu gyvenime, - sukikena, - o aš ieškau reklaminio lapelio kuriame surašyta informacija apie talentus vykstančius mieste.

-Kalbi apie tuos kurie vyks visos šalies mastu? - pakeliu antakį ir mergina linkteli atsisukusi į mane. -Dalyvausi? - suprunkščiu.

-Ne kvaiša, ieškau dėl tavęs. Tu privalai ten nueiti, parodyti savo dainavimo sugebėjimus ir laimėti - mirktelėjo. -O štai ir jis, - Gabi ištraukė lapelį ir atkišo jį man, - šiandien po pamokų eisim į atranką, aš palydėsiu tave - šyptelėjo.

-Kokia dainą aš dainuosiu..? - pakėliau antakį.

-Tu moki daug dainų turi, visą dieną apgalvoti, - mirktelėjo.

Giliai atsidusau ir galiausiai pasidaviau, gal ir verta pabandyti.

-Tai sutinki?

-O tu manęs klausei? - kilstelėjau antakį.

-Iš tikro, prieš užregistruodama tave žinojau, kad... - Gabi nutraukė triukšmas kilęs koridoriuje, rimtai? Vėl dėl Aiden? Kada tai baigsis? Jo gimtadienis buvo prieš savaitę, o jo 'šaika' vis dar nenustoja versti mokinių Aiden įžengus į mokyklą skanduoti jo vardą. Labai nedidelė mokinių dalis (tarp jų ir aš su Gabi) nepasiduodame tiems siūlymams ir vertimams.

-Nejaugi nepasveikinsi manęs su gimtadieniu? - galiausiai Aiden prieina ir prie manęs.

-Jis buvo prieš savaitę, - prunkšteliu.

-Bet tu manęs nepasveikinai nei prieš savaitę, - kilstelėjo antakį.

-Tikriausiai dėl to, nes tu nevertas mano sveikinimų, - gūžtelėjau pečiais ir išspaudžiau dirbtinę šypseną. -Susitiksim istorijoj, - dar tarstelėjau ir mudvi su Gabi patraukėme link chemijos kabineto.

Ką galiu pasakyt, tai kad nekenčiu Aiden. Iš visos širdies.

/

Man pasidarė labai nuobodu rašyti tik apie Odetą ir Niall, todėl sulauksite dalių ir iš Arial pusės. Ką manot?
Vote'inam ir komentuojam😋

AuklėWhere stories live. Discover now