'Gal man persidažyti plaukus?' paklausiau Kaylee gulėdama lovoje.
'Aš turiu tokią abejonę, kad nusidažius, lygiai po dviejų valandų tu apsiverksi, nes tau tai nepatiks' Kaylee pažvelgė į savo laikrodį ant rankos ir ryškiu bordo spalvos nagu paplekšnojo per jį.
'Už 20 minučių man manikiūras, čiūs' K griebė savo ryškiai žalią tašę ir išlekė pro duris.
'O man fotosesija' pasakiau sau ir pažiūrėjus į langą pasigailėjau, kad nevažiavau su Kaylee 'Nu šūdas' Lauke siautė audra.
Gerai, kad bent autobusų stotelė prie pat namų.
Persirengiau savo pižamą į baltą crop top'ą ir mėlynus per kelius plėšytus džinsus. Užsimečiau pilką kardiganą (nežinau ar teisingai parašiau)
Apsėviau baltus adidas sporbačius ir padariau kelias foto prieš veidrodį.
Vos atidarius duris mane persmelkė šaltas rudeninis vėjas brrr, nėra kada persirengti, sušalsiu.Paspartinau žingsnius ir vos ne bėgte pasileidau link stotelės. Kai jau buvau šalia pasipylė lietus. Šūdas pamiršau skėtį, pribėgau stotelę ir pasislėpiau po stogeliu. Čia taip pat sėdėjo senyva moteris.
Lietus pylė kaip iš kibiro. Brrr. Dairiausi autobuso, bet prie stotelės sustojo pažįstamas automobilis.
'Alla, argi tai tikrai tu?' sarkastiškas Niall balsas.
'Užsikrušk' praėjau pro jį, nes lietus jau buvo nustojęs.
'Kur keliauji?' Niall automobilis važiavo šalia.
'O koks tau skirtumas?' Kur man nueiti, kad jis atsiknistų.
Pradėjau bėgti, nes liko tik pusvalandis, o dar reikia ir persirengti.
'Nagi Alla, juk žinai, kad nepabėgsi' Niall juokas pasiekė mano ausis.
Pribėgau studiją ir nieko nelaukus atsiradau joje.
Keičiasi pagrindinė veikėja ir jos vardas :)
YOU ARE READING
Auklė
FanfictionAš tik prižiūrėjau Jo vaiką, o Jis... •Aš buvau auklės sesuo ir sugebėjau įsipainioti į dar didesnį jovalą negu ji.• Cover by: @SlaptojiRagana 💋 SUSTABDYTA.