17.

1.8K 125 0
                                    

'Ir! Viens du trys, sukamės ratu, rankos į viršų, keičiamės vietommm' pagal muziką diktavo šokių mokytoja Margot.

'Galima pertraukėlę?' sušuko August.

'5 minutės' Margot priėjo prie radijo ir jį išjungė.

'Aš mirštu' atsiguliau ant žemės, o šalia manęs August.

'DUOKIT VANDENS' užrėkiau ir gavau į koją iš buteliuko.

'Kas čia toks klišas?' paklausiau ir pasitryniau koją.

'Spėk' išgirdau pažįstamą balsą ir iškarto atsistojau.

'Louis?'

'Alla?'

'Ką tu čia veiki?' apsikabinau jį.

'Jūs šoksit mūsų konce'

'Oho, kodėl mes to nežinom?' vaidinau nustebusią. Nors šiaip man visai px.

'Tikriausiai Margot planavo šiandien pasakyt' Louis apsidarė.

'Kur kiti?' apsidairiau ir aš 'Bus ir Niall?'

Louis linktelėjo.

'Tada aš pasitempiau kulkšnį, viso gero' pamojau jam ir suvaidinau, kad išeinu.

'Pertraukėlė baigėsi' sušuko Margot, o aš griebiau buteliuką ir išgėriau pusę jo.

'O vaikinai jau čia, tada radijo neprireiks. Stojam į savo vietas!' sušuko ir mes toliau tęsėm repeticiją.

-;-;-

Po repeticijos buvau labai pavargus, suprakaitavus ir beproto išalkus.

Per lietų parbėgau namo ir visa permirkus iš karto nuėjau į dušą. Nusiprausiau ir savo dabartinius rūbus persirengiau į kitus. Šokėjos aprangą numečiau skalbti. Šeštadienį koncertas. Mes šoksim One Direction koncerte. Vien dėl to, nes jie pasirinko mus. O Margot kvaila mano, kad mes geriausios šokėjos Londone. Abejoju.

Auklėحيث تعيش القصص. اكتشف الآن