7

2.3K 163 7
                                    

Harry pov

"Ok aš einu į tualetą" tariau ir atsistojau.

"Nebūtina pranešinėt" sušnairavo akimis Liam.

Būčiau durnas, jeigu nepakabinčiau tokios merginos kaip Alla todėl vietoj to, kad eičiau į tualetą užlipau laiptais į viršų kur yra Allos kambarys.

Alla pov

Gulėjau ant lovos, kai Celine tuo metu žaidė su žaislais mano kambaryje. Niall draugai vis dar buvo čia todėl nenorėjau leistis į apačią.

Kažkas pasibeldė į duris.

"Užeikit!" sušukau.

"Labas" už durų pasirodė garbana.

"Kodėl ne su draugais?"

"Moteriška kompanija kartais įdomesnė, ar ne Celine?" jis paiimė mergytę ant rankų.

"Gali būti" atsistojau ir sumečiau Celine žaislus į dėžę, o Harry paguldė ją į lovytę.

"Kaip tu - tokia žavi vis dar neturi vaikino?" Harry atsirėmė į durų staktą ir ranka perbraukė per plaukus.

Aš netokia kaip visos. Bet nesvarbu. Dabar aš jam to nerodysiu.

"Gal būt, nes neradau tinkamo?" atsisėdau ant lovos.

"Tikiuosi tu man parašysi" vis dar stovėjo tokia pačia poza.

"Tikėkis" nusijuokiau.

"Alla, duok savo numerį, nes Niall tikrai neduosss" suzyzė.

"Palikau kažkur telefoną!" vaidinau išsigandusią.

"Alla, jis už pagalvės" suurzgė.

"Duok savo telefoną" nusijuokiau ir jis man davė savo Iphoną. Nuėjau į adresatus ir Niall pervadinau į sexsiulką, Louis į morkelą, o Liam į piktas dėdė, tada įvedžiau savo numerį.

"Prašau" ištiesiau jam telefoną.

"Tai aš jau eisiu, labanakt" pamojavo.

"Labos!" tariau.

AuklėWhere stories live. Discover now