21.

1.1K 87 1
                                    

-Mmmama? - sumikčiojau ir lėtai atsisukau.

-Taip tai aš - nusijuokė ji ir aš pribėgus ją apsikabinau.

-Kaip  radai laiko atvažiuoti pas mane? - paklausiau ir užkaičiau karšto vandens arbatai.

-Ėmiau ir radau - nusijuokė mama -O jei rimtai tu juk žinai, aš turiu daug priešų juk esu privati detektyvė dėl to negalime dažnai matytis

-Mhm nereikia čia lia lia, aš žinau, kad tu tiesiog nenori manęs aplankyti.

-Odeta gal galėtum nepriekaištauti bent jau tada kai atvažiavau tavęs aplankyti?

-Gerai - atsidusau -Kokia proga prisiminiai mane?

-Tu privalai grįšti dirbti pas Niall. Tas Mario įtartinas tipas, aš turėjau problemų su juo ir manau, kad jis greitai sužinos, kad tu mano dukra - Elis atsistojo ir atidarė spintelę kur anksčiau laikiau puodelius -Persitvarkiai virtuvę?

-Aha - atsistojau ir iš šalimos spintelės ištraukiau du rožinius puodelius.

-Dabar grįškim prie temos. Kraukis daiktus - tarė ji griežtai.

-Mama! Ne! - sušukau.

-Tu keli balsą prieš mane?

-Gerai - atsidusau ir patraukiau link miegamojo.

Galiu garantuoti, kad mama nusišypsojo ta savo pergalinga šypsena.

-Ir nereikia tos tavo firminės šypsenos! - sušukau ir išgirdau Elis juoką.

-Štai arbata - tarė mama kai su lagaminais atėjau į virtuvę ir padėjo puodelius ant stalo.

-Tu visdar su Aleksu? - paklausė.

-Taip, mes kartu - nusišypsojau.

-Tu juk žinai kaip jis man nepatinka? - pro sukastus dantis iškošė Elis.

-Mama viskas su laiku - nusijuokiau.

-O tu? Visdar su Chrisu?

-Jis suknistas idiotas melagis ir dar vagis - iškoneveikė jį Elis.

-Bet tu jį myli. Aš matau - nusijuokiau.

-Nesijuok. Nejuokinga. Aš jį pagausiu ir ilgam pasodinsiu - mama gurkštelėjo karštos arbatos -Važiuok į Niall namus, aš jau viską su juo suderinau. Pasimatysim -tarė mama ir mes apsikabinom.

Išėjau iš buto ir patraukiau link savo automobilio. Aš klausau savo mamos, nes kad ir kiek ji pamiršta mane aš ją myliu.

Ir joooo Auklė grįžtaaaa
Dabar - Odeta Jonson (Sierra Furtado)
Nuotraukoje Odetos mama Elis Von.

AuklėHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin