I don't need anything to get me through the night
Just the beat that's in my heart
Yeah, it's keeping me alive
I don't need anything to make me satisfied
Cause the music fills me good and it gets me every timeBaigiau dainą ir plačiai nusišypsojau. Man plojo visa salė. Jaučiuosi, lyg skęsčiau aplodismentų jūroje.
-Wow, - pirmas iš komisijos narių pradėjo kalbėti G-Eazy - Manau Bebe Rexa nesupyktų, jeigu šią dainą įrašyčiau ir su tavimi, - nusijuokė.
-Buvo labai gražu. Tu nuostabi, - pagyrė Ke$ha.
-Ačiū - nusišypsojau.
-Ir komisijos narių verdiktas...? - šalia manęs stovintis vedantysis prakalbo.
-Vienareikšmiškai taip - nedvejodamas tarė WizKhalifa. Na ir paskui jį visi komisijos nariai pasakė tą nuostabų žodelį taip kuris dabar man reiškė labai daug.
Padėkojau visiems ir laikiau savyje tą norą išrėkti džiaugsmą. Vos užkulsiuose pamačius Sebastianą ir Gabi suspigau ir pasileidau jiems į glėbį.-Tu nuostabi mergyt, - mane tvirtai suspaudė Gabi.
-Tu buvai paskutinė atrankose, todėl dabar eime pasiimti paltų ir važiuojame pas tave į namus. Pasidarysime draugų vakarą, mudu su Gabi išbadėję, tikiu tu irgi, - išdėstė Sebastianas ir trumpam sustingo.
-Kas? - be garso paklausiau jo ir apsisukau, link mūsų artėjo G-Eazy.
-Ariel lyg toks tavo vardas, gal galėtum prieiti, aš noriu persimesti keliais žodeliais apie pasirodymą, - wow esu įsiutusi, kad jis tiksliai neprisimena mano vardo, bet ko norėti, juk per dieną jis mato dešimtis merginų panašių į mane.
-Taip? - keliais žingsniais nutolau nuo draugų įdėmiai stebinčių kas vyks toliau.
-Noriu pagirti tave, labai gražiai atlikai mano kūrinį, kovosiu, kad patektum į mano komandą - nusijuokė ir aš šyptelėjau. Tikrai keistas jausmas, kalbėti su pasaulinio lygio žvaigžde. Tikrai.
-Beje, dėl tos dainos aš kalbu visiškai rimtai, jeigu ne šią dainą, tai kitą, projekto pabaigoje mes įrašysime, pažadu, - šyptelėjo ir aš vos laikiausi nesuspigusi.
-Galiu jus apkabinti?
-Pirmiausia, vadink mane vardu ir kreipkis tu ir žinoma, kad gali, - pavartė akis ir ištiesęs rankas apkabino mane.
-Bet aš nežinau tavo vardo, - nusijuokiau atsitraukusi.
-Esu įsižeidęs, kad nesidomi manimi, - pridėjo ranką prie širdies, - mano tikrasis vardas Geraldas.
-Malonu susipažinti, Geraldai - nusijuokiau.
-Organizatoriai su tavimi susisieks ir sužinosi kurią dieną tu būsi kitam etape ir kada vyks tas filmavimas. Bet susitiksime dar anksčiau, tikriausiai dar ateinančią savaitę, sužinosi pas kurį teisėję komandoje tu ir panašiai, - išdėtė ir aš linktelėjau.
-Aš jau eisiu pas savo draugus, jie laukia manęs, o tu kovok, kad patekčiau pas tave, - nusijuokiau ir apsisukus grįžau pas Gabi ir Sebą.
-Kas čia ką tik buvo Ariel? - išplėstomis akimis paklausė Sebastianas.
-Tikriausiai, kad pasikalbėjau su savo būsimuoju mokytoju? - kilstelėjau antakį. -Eime miegaliai, juk dar reikia užsukti į parduotuvę, o jau vėlu, todėl būtų visai smagu suspėti prieš jai užsidarant, - paimiau savo paltą Gabi iš rankų ir jį apsirengiau.
YOU ARE READING
Auklė
FanfictionAš tik prižiūrėjau Jo vaiką, o Jis... •Aš buvau auklės sesuo ir sugebėjau įsipainioti į dar didesnį jovalą negu ji.• Cover by: @SlaptojiRagana 💋 SUSTABDYTA.