"dále..." ozvalo se po chvíli,na nic jsem nečekala a otevřela dveře.
Naskytl se mi pohled na Zayna jak sedí za stolem a něco píše,ještě se na mě nepodíval. Takže neví,že to jsem já. Zavřela jsem dveře a opřela se o ně.Měla jsem v plánu počkat až se podívá.
"Stacy co ty tady děláš? A jak víš,kde mě najít?"promluvil hned,jak se na mě podíval.
"mám své zdroje přesně jako ty.A jsem tu ohledně té tvé sms,chci ti to říct osobně." kousla jsem se při tom do spodního rtu,mávl na mě ať jdu za ním,hned jsem tak udělala,už jsem stála u něj,oba jsme byli ticho a koukali jsme na sebe.Jemu to v obleku náramně slušelo.
" a jak si se rozhodla princess?"řekl a pohladil mě po ruce,kterou jsem měla položenou na stole.
"ANO"řekla jsem jen a koukala na něj,uviděla jsem jeho nádherný úsměv.
"ano co baby girl?"zeptal se a stále se usmíval,asi měl radost.
"ano Daddy." bude těžký si na to zvyknout,ale snad to zvládnu.Stáhl si mě na klín,nad tím jsem se musela usmát,sama se divím co se mnou on a jeho dotyk dělají,ale je to něco pro mě nového a nádherného.Nedokážu ten pocit ani popsat.
"a víš co vše to obnáší baby girl?"pošeptal mi do ucha a čekal co mu na to řeknu,sama nevím co vše to obnáší,krom toho,že to bude něco asi jako vztah.
"něco málo bych věděla,ale ráda si to od tebe poslechnu daddy." stále jsem na něm seděla a byla opřená zády o jeho krásně vypracovanou hruď .
"baby musíš mě poslouchat,když nebudeš poslouchat a budeš zlobit,mohu tě potrestat tak jak uznám za vhodné. Jinak vlastně,budu tu vždy pro tebe,cokoliv budeš chtít ti koupím,budu tě oblékat jak uznám za vhodné a hlavní věc je,nikdo jiný krom mě se tě nesmí dotýkat,to můžu jedině já. Jedině tvůj daddy ti může dělat dobře.Pokud neuposlechneš a necháš někoho na sebe sáhnout,potrestám tě.Rozumíš tomu princess?" páni nevěděla jsem,že to obnáší tolik věcí,ale není to zas tak strašný. Je jasný,že na mě bude sahat jen on,oblečení mi taky nevadí,když mi bude kupovat co se mu líbí tak ať.Horší je to s tím trestáním,ale tak co mi může udělat krom naplácaní na zadek? Kdo ví.
"jo a ještě něco nesnáším,když někdo protáčí očima a mluví sprostě,tak si na to taky dávej bacha baby doll."řekl a skousl mi ušní lalůček,bylo to tak vzrušující,ale měla bych jít,nevím ani kolik je hodin a musím s tím Liamem do kina.
"dobře všemu rozumím daddy.Měla bych už,ale jít."vstala jsem,on udělal to stejný a šel se mnou ke dveřím,chytla jsem za kliku a otevřela dveře,on mě chytl a zase dveře zavřel,opatrně mě na dveře přitlačil a políbil.
"kam tak spěcháš? Nechceš odvést? Máš to docela daleko."musela jsem se usmát,jak je pozorný.
"jestli máš čas,budu jen ráda a musím domů,neřekla jsem matce kam jdu nebo tak."jen kývl vzal si klíče ze stolu a mohli jsme jít.Nasedli jsme do jeho auta a mohlo se jet.Cestou bylo ticho,Zayn měl celou cestu ruku na mém stehně a jemně mi ho palcem hladil,bylo to příjemné.Zavezl mě až před dům. No nevadí řeknu,že jsem ho po cestě domů potkala a tak mě odvezl.
"měj se baby girl,ozvu se ti."dal mi rychlou pusu se divím,že chce takhle riskovat,jen jsem se usmála kývla a vystoupila. Počkala jsem až odjede a vešla do domu.Podle bot jsem poznala,že je matka doma,proto jsem šla hnedka do kuchyně.
"ahoj mami,omlouvám se,že jsem nešla hned po škole dom,ale něco jsem si musela zařídit." sedla jsem si ke stolu a koukala se co matka dělá,pořád se nějak divně usmívala.
ČTEŠ
Either Daddy's Girl
FanfictionStacy je holka jako každá jiná,žije s matkou a bratrem otec jí umřel... Co když matka najde,ale někoho. Kdo má mladšího pro Stacy neodolatelného bratra..... Co když je to oboustranné a on jí chce taky. Chce,aby byla jeho holčička...... Jak vše bude...