38.díl

1.5K 65 0
                                    

Konečně malá usla a já mohla jít taky spát.Zítra si nachystám vše potřebný a začnu se učit mám na to jen týden a já to prostě musím udělat.Ještě,že mám Harryho.Navíc prý kdyby něco nabídl se Niall i Abbi,že by si malou vzali aspoň třeba ven na procházku. 

Ráno jsem vstala,vyspala jsem se poměrně dobře,malá se nijak moc nebudila. Malá ještě spala a já jsem tedy šla dolů udělat snídani.Harry tam ještě nebyl takže asi tak spal. 

*o týden později

Abych řekla pravdu o malý skoro ani nevím.Harry je u ní pořád. Jsem mu za to vděčná,aspoň mám klid a můžu se učit,ale je mi to blbý,měl by se starat Zayn,který se mimochodem ještě neozval.

Seděla jsem v obýváku a učila se,Harry byl nahoře s malou,byli tam už nějak dlouho tak jsem se šla podívat.Říkal totiž,že ji obleče a půjde sní ven.Chtěla jsem mu jí obléct,ale nechtěl prý to zvládne sám,ale já vím že jo. Šla jsem opatrně a nakoukla do pootevřených dveří.Harry na malou něco mluvil a tak jsem si stoupla tak,aby mě neviděl a poslouchala,vím neměla bych,ale opravdu moc mě zajímá co jí může říkat.

" Darcy ty jsi takový malý sluníčko jako tvoje maminka.Ani nevíš jak tě mám rád a beru tě jako vlastní dceru a to ještě vlastně nevíš jak moc mám rád tvou maminku.Já ji totiž nemám rád já ji přímo miluji. Vím,že kdybych ji to řekl vysmála by se mi,donedávna jsem byl děvkař,ale změnil jsem se. Už delší dobu k ní něco cítím,ale ona miluje stejně jeho toho parchanta tvého otce,který kašle i na tebe na takový krásný a roztomilý stvoření jako jsi ty.Co já bych dal za to,kdybych mohl být na jeho místě. No nic tak jdeme ven,aby nebylo podezřelé,že jsme tu dlouho sluníčko jedno." 

Jen jsem stála a nebyla schopná pohybu to co řekl,bylo tak dojemný až mi tekly slzy.Nečekala jsem tohle,on by byl skvělý otec. Já vím,že k němu cítím víc jak kamarádství,ale je to vše složité,protože stále miluji Zayna a nechci Harrymu ublížit,třeba se vše časem změní.Chtělo by to si s někým promluvit dobrá na takový rady je moje matka.

Rychle jsem odešla,aby mě Harry neviděl.Nechci,aby věděl že jsem poslouchala.Odběhla jsem do kuchyně.

"tak mi jdeme jo? Tak max za 2 hodiny budeme zpátky." křikl na mě Harry a šel si nejspíše malou dávat do kočárku.Šla jsem pomale za ním.Opřela jsem se o futra a sledovala jak si vše chystá,jemu tak dítě sluší. On by byl ten nejlepší otec. Zasněně jsem tam stála a pozorovala ho.

"co tak koukáš?" probral mě konečně s mého myšlení.

"ale jen jsem se zamyslela,jaký úžasný by jsi byl otec a jak ti to s malou sluší." trochu jsem s červenala,že jsem to vůbec řekla.On kývl dal mi ještě pusu na tvář a zmizel. Já jsem jen stála a držela si tvář na kterou mi dal právě pusu,byla jsem jak malá zamilovaná  puberťačka.

 Hned jak odešli jsem zase sedla k učení,už mám toho plné zuby,ale zítra už jdu na to a snad to udělám. 

Probudila jsem se v posteli,ale ne ve svojí.Rozhlídla jsem se a zjistila,že jsem u Harryho v pokoji a on tu není.Koukla jsem na hodiny a bylo 7 ráno.Já jsem musela usnout a Harry mě asi odnesl sem,ale kde je pak on a malá? Rychle jsem vyletěla s postele,všimla jsem si,že mám na sobě Harryho triko takže mě i převlékl nad tím jsem se usmála.Opatrně jsem otevřela dveře od mého pokoje.Naskytl se mi pohled na spícího Harryho v mé posteli a malá spala v postýlce.On je prostě zlato.Místo toho,aby mě vzbudil tak udělal pravý opak a o malou se postaral on.Nechala jsem se spát a šla se chystat.U zkoušky mám být na 10,mám sice chvíli čas,ale chci být nachystaná a taky udělat snídani.

Nachystaná jsem seděla u stolu,bylo už 9 a já se chystala,že za chvíli pojedu.Ještě jsem se u stolu učila.

"dobré ráno proč jsi mě nevzbudila? Chci jet s tebou." koukla jsem od učebnice na něho,byl jen v boxerkách a měl ještě rozcucháné vlasy.Byl tak nehorázně sexy.Musela jsem se sakra držet,tohle mi snad dělá naschvál.

Either Daddy's GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat