" co se ti stalo? Neříkej že tě uhodil on." začal mluvit. Vzal mou tvář do jeho ruk a prohlížel si mou tvář. Mohlo mi být jasné, že to pozná by mě zajímalo co mu teď odpovím.Vpijela jsem se svým pohledem do jeho dokonalých oči a ty mě nutili je po takové dlouhé době ochutnat. Proto jsem na nic nečekala a vrhla se hladové na jeho rty. Jsem si jistá,že to nedělám jen kvůli tomu,že jsem to dlouho neměla a nebo kvůli tomu jaký je Harry,ale proto že chci a tentokrát toho nebudu litovat teď už ne.
Polibky mi oplácel stejnou vášní a touhou tak jako já.
" po tomhle sním už dlouho ale vysvětlování tě nemine a navíc nemůžeme je tu malá." to je tak jediný co je pravda je tu malá.odešla jsem od něj konečně udělat to kafe. Malá byla v obýváku a hrála si. Zayn odešel za ní a já hned jak jsem udělala kafe jsem šla za nimi. Zayn seděl na sedačce a malá byla před ním na dece a jako vždy si hrála byl na ni krásný pohled.
Položila jsem kafe na stůl a chtěla jsem si vedle Zayna sednout,ale on si mě stáhl na klín. To je teď to poslední co by mi vadilo je jasné ,že se bude ptát." tak řekni mi prosím pravdu máš ty modříny od něj?" jak mluvil vyhrnul mi i rukáv a tam našel další modřiny.
Sklopila jsem pohled a jen kývla nechci o tom mluvit." a to je poprvé nebo to je často? Mlátí i malou?" začal se vyptávat dál.
" ne malou nemlátí a ne tohle je poprvé ale už 2 měsíce chodí domů opili a jen se hádáme. Většinou se mu vyhýbám a spím u malé v pokoji." už jsem to nevydržela a spustili se mi u toho slzy. Chtěla jsem se Zayn slést,ale nepustil mě. Jen si mě na sebe otočil a přisál se mi na rty.spolupracovala jsem.
" a ty jsi to nikomu neřekla? Mrzí mě co musíš snášet vše je kvůli mě. Kdybych nebyl takový mohli jsme být teď spolu. Jak to chceš všechno řešit a co je teď mezi námi?" to jsou teda dobré otázky.
" nikdo to neví neměla jsem odvahu to někomu říct a neomlouvej se za nic nemůžeš. Kdybych nebyla srab odešla bych a jemu bych jen poslala rozvodové papíry a jak je to mezi námi to momentálně nevím ale není to jen úlet jen musíme dát všemu čas." jen kývl a políbil mě.
Zayn tu byl docela dlouho odešel až když jsem ho doslova vyhnala v 6 hodin měla jsem strach,že dorazí Harry a bude zle.
Spala jsem když jsem se sdola uslyšela hluk a tak jsem v stala a šla se podívat. Určité je to Harry to vím jisté dolů se jdu podívat kvůli tomu co tam provádí.
Sešla jsem schody a rozsvítila jsem a šla do obýváku. Tak Harry nebyl a tak jsem šla do kuchyně. Sedel u stolu a kolem něj byli střepy a mokro. Nejspíše rozbil flašku chlastu.
" co čumíš dě*vko jedna. By mě zajímalo proč jsem si tě vzal . jsi úplně k ho*nu ani děcko s tebou nejde udělat. Ale kdyby došel on ráda bys mu roztáhla a samozřejmě on by ti dítě udělal bez problémů." hned jak tohle do řekl jsem k němu došla a jednu jsem mu vrazila.
" tak tohle jsi jako holčičko neměla." hnedka jak to do řekl mi jednu vrazil až jsem to neustálá a spadla jsem. On ale nepřestal za vlasy mě vytáhl nahoru a vrazil mi znovu. Pak mě pustil a já spadla na zem. Ještě to pro něj bylo málo a tak si do mě kopl.
" tak co už ti to stačí? Mě, ale ne jsi moje žena a já si s tebou mužů dělat co chci a proto že mám teď chuť na sex si užiji." strhl ze mě pyžamo a on si stáhl kalhoty nestihla jsem se nijak bránit. Narval ho do me rychle až jsem vykřikla bolestí, ale to jemu byl fuk.
Když se konečně udělal tak vstal a nechal mě tam ležet.
" ten bordel bude uklizenej a ráno už tu nebude." ještě řekl a odešel nahoru asi do ložnice spát.
S bolesti jsem sotva vstala vše mě bolelo. Dobelhala jsem se do koupelny kde jsem si dala sprchu.
Když jsem vylezla hodila jsem na sebe župan. Když jsem se podívala do zrcadla malém jsem se z hrozila jak vypadam. Takhle nemůžu mezi lidi. Ani Zayn mě takhle nesmi vidět.
Šla jsem ještě uklidit do kuchyně. Když bylo hotovo sedla jsem si na židli a zmohla jsem se jen na pláč." proč sakra spíš v kuchyni? "Probudil mě Harryho hlas až jsem se lekla a nadskočila div jsem nespadla ze židle.
Neodpověděla jsem mu a radši jsem šla za malou nahoru." ku*va kam jsi šla jako? Kdo mě udělá snídani?" radši jsem šla už oblečená i s malou zpátky dolů. Nechci se hádat a víc zmalovaná taky nechci být.
Malou jsem položila v obýváku na deku mezi hračky a šla do kuchyňe. Harry seděl u stolu a dělal něco na mobilu.
Udělala jsem mu vajíčka se slaninou. Hotové jsem to položila před něj a odešla jsem za malou. Měla bych co nejdříve něco udělat nebo me tenhle život takhle zabije. Teď abych byla nejméně týden doma a nepustila sem ani Zayna.Harry konečně odešel a já si hrála s malou. Najednou mi začal zvonit mobil. Byl to Zayn a tak jsem mu to radši nezvedala. Nevím co bych mu měla říct a hlavně na co se vymluvit.
Mobil mi zvonil snad celé dopoledne a pak to vystřídal zvonek u dveří. Mohlo mě sakra napadnout ,že když mu nebudu brát mobil dojede sem. No co skusim dělat,že nejsem doma.
Zvonek stále zvonil dokola a mě už to štvalo.
" vím, že jsi doma tak sakra otevři co se děje?" slyšela jsem Zayna za dveřmi.
Došla jsem ke dveřím a jen tak za nimi stála. Z ničeho nic se mi spustili slzy a já nevěděla jestli otevřít a nebo ne. Vím, že tam Zayn bude ještě dlouho a tak jsem se rozhodla pro možnost otevřít.*****
Další díl... Snad se líbí. Vím udělala jsem s Harryho pořádnýho hajzla,ale aspoň je to napínavé. No snad se to někomu takhle líbí. Je to teď zamotane a aspoň se neví s kým nakonec Stacy bude.
S láskou vás prceekk5sos
ČTEŠ
Either Daddy's Girl
FanficStacy je holka jako každá jiná,žije s matkou a bratrem otec jí umřel... Co když matka najde,ale někoho. Kdo má mladšího pro Stacy neodolatelného bratra..... Co když je to oboustranné a on jí chce taky. Chce,aby byla jeho holčička...... Jak vše bude...