11.díl

3K 84 1
                                    

Najednou měl v ruce pásek od kalhot. Doufám jen,že je to blbej vtip a nemyslel to vážně,protože 10 ran páskem to nepřežiji.

Dostala jsem první ránu a vypískla jsem bolestí a leknutím.

" zapomněla jsi počítat,tak znovu." než jsem stačila nějak zareagovat,dostala jsem od něj znovu,ale pro mě dost velkou ránu,zase jsem nepočítala,rychle jsem vstala a upravila si košili.

" děláš si ze mě prdel? Jako mlátit mě opaskem? A já,abych při té bolesti ještě počítala s tím jdi někam." křičela jsem jako smyslů zbavená,nikdo mě nikdy neuhodil a on s tím jako začne?

" přestaň křičet a nadávat,nebo to bude horší. Jasně jsi věděla,že musíš poslouchat jinak budeš potrestaná." řekl tak zasraně v klidu jako by se nic nedělo.

" to je možný,ale kdybych věděla jaký to bude nejdu do toho,na takový tresty ti prostě seru." otočila a chtěla jsem si jít pro věci a odejít dom. To se mi,ale nepovedlo chytl mě za ruku a rychle táhl do jeho ložnice.

" fajn,za tohle všechno bez trestu neodejdeš a když se ti nelíbí naplácání na zadek dobře bude něco jiného." dotáhl mě do pokoje,zastavili jsme se u prostřed pokoje a mě srazil na kolena.

" vykuř mi ho." jen řekl a usmál se,to asi taky nebude vtip,když né plácání,tak mu mám jako udělat dobře? Ani omylem.

Jen jsem se vyděšeně dívala,když si začal tepláky i a boxerkami stahovat,dívala jsem se mu při tom do očí. Když už měl oblečení u kolen a mě se naskytl pohled na jeho né malou chloubu. Nevydržela jsem to vstala jsem,pobrala jsem své věci a utekla jsem co nejrychleji pryč,bylo mi jedno,že mám na sobě,jen jeho košili a tečou mi slzy,byla jsem na něj naštvaná,.
Kousek od jeho domu,byl menší park a naštěstí tam nikdo nebyl a tak jsem se tam převlékla. Košili jsem strčila do batohu a pomale šla domů. Ještě,že za mnou neběžel až ven.

Šla jsem pomalé,abych se uklidnila a hlavně na mě nešlo poznat že jsem brečela.
Zapadla jsem dom,nikdo tu nebyl což jsem se divila,odešla jsem se podívat do kuchyně,byl tam na lednici vzkaz.

Šli jsme s Kevinem na oběd,nevím kdy se vrátím.Mamka

Hm tak fajn kde je matka vím,ale kde je Niall nevím,no nejspíše je určitě někde s klukama.
Hlad jsem neměla a tak jsem šla hnedka do pokoje dát si sprchu.
Byla jsem tam dost dlouho,pak jsem se oblékla do pyžama a šla zase zpět do pokoje. Vzpomněla jsem si,že máme úkol do školy a tak jsem ho začala dělat.
Uslyšela jsem vchodové dveře,no buď jde matka a nebo Niall,neřešila jsem to a dál dělala úlohu ať to mám hotové.

" Nazdar ségra." Křikl na mě Niall a nakoukl ke mě do pokoje,usmála jsem se a kývla na něj,on zase na to hnedka odešel asi k sobě.

Konečně jsem dodělala úlohu,odešla jsem od stolku si lehnout bylo už 9 matka asi ještě nedošla a já jsem unavená.
Zrovna jsem ulehla a mobil si položila na stolek,když mi mobil oznamoval příchozí zprávu. Neochotně jsem se tedy zase vyhrabala a podívala se kdo me otravuje.
Uviděla jsem a mobilu jeho jméno,nechtěla jsem to snad ani otevřít,ale i tak zvědavost byla větší a já ji teda rozklikla.

Omlouvám se,nechtěl jsem ti nějak ublížit,přiznávám nemusel jsem být tak hrubý... Snad mi odpustíš Baby doll. Z

Nad zprávou jsem se sice usmála,ale nemám v plánu mu odepsat,nechám ho trošku vytrestat. To co udělal byl pro mě trošku šok. Šel na vše moc rychle ale nemůžu zase říct,ze to jak mě dělal rukou se mi nelíbilo. Mobil jsem zase odložila a hned usla.

*Sobota

Už je sobota od toho incidentu se Zaynem jsem mu ani na jednu sms nepodepsala,ani se nějak neozvala. On byl,ale nedobytný už i v kavárně za mnou přišel poslíček s kyticí růží a dárkem. Bylo to od něj hezký,dostala jsem nádherný řetízek a ano začala jsem ho hnedka nosit,ale i tak jsem mu nenapsala. Za tu dobu se už Abbi sešla s Louisem,je z něj nadšená a začali se scházet,jsem za ní ráda.
Sama nevím co teď budu dělat vlastně máme celý týden ve škole volno.
Niall s klukama jedou na týden někam stanovat samozřejmě chcou,abych jela s nimi,ale já nechci. Zkoušeli už,že by jela i Abbi,ale ta už něco má, myslím si,že s Louisem,ale nic neřekla a sama s nimi nechci být,nebo spíše nechci být sama s Liamem,který si prostě stále myslí,že spolu chodíme.

Momentálně sedím doma v pokoji a přemýšlím co budu celý týden dělat,chtělo by to něco vymyslet,abych nemusela jet stanovat,ale zase ani nevím jestli by mě matka pustila.

" Ahoj zlato,něco mě napadlo,ale ty asi po jedeš s klukama stanovat ne?" Přišla ke mě matka a začala mluvit,by mě zajímalo co vymyslela.

" Ještě nevím,moc se mi stanovat nechce víš,že moc nemusím přírodu a být tak týden? Proč?" Optala jsem se na oplátku.

" No víš,Kevin říkal,ze Zayn jede pracovně na týden do Londýna a mě napadlo,ze by jsi mohla jet sním? Vždycky jsi se chtěla do Londýna podívat." Jen jsem na ni koukala,týden v Londýně zní fajn a ještě ke všemu se Zaynem,ale kdo ví jestli bude souhlasit.

" Zní to fajn,pokud by souhlasil,jela bych ráda." Usmála jsem se,tohle zní lépe než nějaký stanování.

" Dobře řeknu to Kevinovi a on hned zavolá Zaynovi. Pak ti dám vědět." Jen jsem kývla,matka tedy odešla. Tohle zní lépe než fajn. Pokud bude Zayn souhlasit budu jen ráda.

Po chvíli zase matka došla.

" Začni balit,zítra tě Zayn ve 3 vyzvedne,byl milý a nedělalo mu to problém. Sám se nebídl,ze vše zařídí i letenku koupí." Došla jsem k matce a obejmula ji. Jsem ráda,ale tak nějak jsem věděla,že bude souhlasit.

" Děkuji,hned jdu začít balit." Matka odešla a já si hned vytáhla kufr a začala vytahovat ze skříně věci co si sebou vezmu.

" Nazdar nakonec tedy pojedeš že balíš? To bude mít Liam radost." Zase musí někdo otravovat,teď pro změnu Niall.

" Ne jedu na týden se Zaynem do Londýna." Když jsem tohle řekla,Niall se nějak zvláštně a přitom naštvaně podíval.

" Aha to jako radši jedeš se Zaynem než aby jsi byla celý týden s Liamem?" To jsem si mohla myslet,že bude mít keci.

" No a? Mě je jedno s kým jedu,ale jde o to kam,víš, že jsem se vždycky chtěla podívat do Londýna a tohle je příležitost nemyslíš?" Ať si myslí co chce,ale tady v tuhle chvíli jde o Londýn,kdyby tam jel Liam taky bych sním jela.

" Aha jasný,ale to můžeš do Londýna později,Liam tam má sestru a o prázdninách jako vždy k ní pojede a tebe chtěl vzít sebou." Tak to je vážně super,ale teď je to zase kvůli Zaynovi.

" To je sice hezký,ale ted už to nebudu rušit,matka to domluvila před chvílí a on se nabídl že vše zařídí, tak je blbý to měnit,do Londýna můžu pak i s Liamem ne?" Dál jsem se věnovala balení, nic už neřekl a odešel. To jsem si mohla myslet,ted bude asi hrát naštvaného.

Stojím a čekám na Zayna až dojede,kluci naštěstí už odjeli. Když Zayn dojel nasedla jsem a mohlo se jet. Hned jak jsem jo uviděla jsem se na něj usmála,on mi úsměv oplatil a hned svoji ruku dal na mé stehno.

****"
Další dílek je zase tu.....zatím se sama divím,že mám nápady jak pokračovat,ale aspoň že tak a nemusíte nějak dlouho na díly čekat....
Snad se stále líbí...když tak votes a komentář díky... Prceekk5sos

Either Daddy's GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat