39.díl

1.5K 62 0
                                    

  Celou cestu jsem nad tím přemýšlela a pořád se nemohla dopracovat k normální odpovědi kterou bych mu řekla,protože já mám prostě totálně nasráno v hlavě a nevím co chci.Zayna miluji to ano,ale chce se mnou on ještě být? Nebo chce být radši sní? To já nevím a proto nevím jak se rozhodnout. 

Hned jsem vtrhla dovnitř a matku našla v kuchyni,naštěstí tam byla sama.Jen seděla a vyděšeně na mě koukala.

"jé ahoj Stacy co tu děláš? A kde jsi nechala malou a Harryho?" začala na mě mluvit já si sedla na proti ní a měla v plánu jí vše říct.

"já no musím si s tebou o něčem důležitém promluvit jinak malá je u Harryho matky a on doma spí a já utekla musím ti vše říct chci poradit." jen kývla a já se teda do všeho pustila samozřejmě jsem řekla vše takže i to,že jsme se s Harrym vyspali a že ani nevím jestli si to pamatuje,ale že potřebuji prostě poradit.

"no pěkně jsi v tom zamotaná,ale já bych se neřídila jen srdcem,ale i rozumem v tvém případě a taky bych si udělala pro a proti u obou." nechápu jí jak pro a proti?

"počkej jak pro a proti nechápu to." tohle vážně nechápu.

"prostě porovnej je.Například kdo se jak k tobě chová to stejný k malý a tak a pak podle toho udělej co je správné.Cítíš něco k obou sice k Zaynovi více,ale třeba je zrovna Harry ten pravej kdo by byl hlavně skvělý otec pro Darcy." jo v tomhle má pravdu,měla bych po cestě vše promyslet a hlavně letět dom. Co když už je Harry vzhůru.

"jo máš pravdu děkuji,už poběžím třeba už je vzhůru tak ať není zmatený kde jsem atd." jen kývla,já ji ještě obejmula a šla domů,teď jsem šla,ale pomale abych vše promyslela.

*Harry

Probudil jsem se.Myslel jsem,že ji najdu vedle sebe,ale to jsem se spletl.Nikdo v posteli nebyl,ale já jsem si byl jistý,že tohle se opravdu stalo a navíc dosvědčovalo to oblečení poházené po zemi. Vstal jsem a šel jsem dolů,třeba je tam.

Prošel jsem celý dům a jí tu nikde nenašel nevím kam šla prostě nic.Zavolat jsem ji nemohl mobil nechala doma no snad dojde.Možná si nic nepamatuje a prostě zpanikařila a utekla.Odešel jsem do sprchy.Už tu jsem dost dlouho,ale nevadí mi to je mi tady ve sprše příjemně. Přišlo mi,že jsem slyšel vchodové dveře a tak jsem zastavil sprchu,omotal kolem sebe ručník a šel se podívat.

Nikdo nedošel jen se mi to zdálo,už byla jedna a mi museli k matce pro malou.Nehodlal jsem čekat a proto jsem jel sám.Třeba se objeví než dorazím zpět.  

K matce jsem dojel v pohodě a byl jsem tam během chvíle.Venku se rozpršelo a já jsem neměl důvod spěchat dom a tak jsem s matkou seděl v kuchyni a pil kafe.Malá stejně spala.

Byl jsem rád,že tu sedím mohl jsem se vyzpovídat.Matka mě vyslechla a za to jsem vděčný. Sám nevím co dělat miluji ji,ale ona mě ne ona pořád miluje jeho i když jí tahle ublížil a vlastně pořád ubližuje a to mě štve nejvíce. No ještě víc mě štve,že mě bere jen jako kamaráda.

Seděli jsme s matkou stále v kuchyni a já jsem slyšel auto,vstal jsem a šel se podívat kdo dojel pochybuji,ale že by to byla Stacy.

* Stacy

Šla jsem opravdu pomale a navíc jsem se stavila na pomoc i k Abbi takže jsem domů došla něco kolem druhé hodiny.Harry tu auto neměl takže jel asi k matce pro malou.Volat jsem mu nechtěla,ale mluvit jsem sním potřebovala a to hned nemůžu prostě čekat. Proto jsem i když se rozpršelo nasedla do auta a jela směr k jeho matce.

Stojím na místě před jejich domem,venku stále prší a já mám strach tak sedím v autě.Seděla bych tam asi pořád,ale najednou se otevřeli vchodové dveře ve kterých stál překvapený Harry asi mě tu nečekal. Šel směr ke mě vůbec mu nevadilo,že prší. Já na nic nečekala a taky vystoupila. Byl ode mě kousek,ale mě to přišlo jako neskutečná dálka a tak jsem se rozběhla a skočila mu kolem krku a políbila ho.Byl zaskočený je jasný,že tohle nečekal a navíc ani nevím jestli si to co se stalo pamatuje,ale budu doufat,že jo.

Odtrhla jsem se od něj a jen jsme stáli a hleděli si do očí.On si mě,ale zase přitáhl k sobě a začal mě líbat teď pro změnu on.Já na nic nečekala a spolupracovala.Jen jsme tam stáli a líbali se vůbec nám nevadilo,že na nás prší a za chvíli budeme promoklí na kost.

"pojďte dovnitř nebo nachladnete,o vás sice tak nejde tak jako o malou." Díky tomu jsme se od sebe odtrhli a šli teda dovnitř.

"půjčím ti něco na sebe,ale prvně si dejte teplou sprchu." řekla nám Anne.Oba jsme přikývli a odešli nahoru.

"běž první já počkám." promluvil na mě Harry a já kývla,ale dřív než půjdu musím si sním promluvit.

" půjdu,ale nejdříve bych si chtěla promluvit,já nevím jestli si včerejšek pamatuješ nebo ne,ale nejspíše jo.Já ti jen chci říct,že jsem nad tím vším přemýšlela a na radu jsem utekla k matce a pak i k Abbi a prostě došla jsem k závěru no ten si pochopil sám.Já prostě jen víš,že jen miluji Zayna a bude vše asi trvat než tě budu taky milovat,ale chci to s tebou zkusit.Teď jen záleží na tobě jestli ty chceš taky.

"já jsem překvapený tvou reakcí,abych řekl pravdu tohle jediné jsem nečekal.Myslel jsem,že když si utekla lituješ toho a prostě bude to mezi námi těžký a že mě třeba nebudeš chtít ani jako kamaráda. Jinak chci to s tebou zkusit.Já tě miluji a počkám si a je jedno jak dlouho než ty začneš milovat mě." na to mě políbil.Do polibku jsem se usmála a pak šla konečně do té koupelny.

Vyšla jsem jen v ručníku.Na posteli jsem si všimla věcí co mi tu nechala Anne vzala jsem si je a zase odešla do koupelny se obléct.Oblečení podle mě bylo asi Gemmy.Šla jsem dolů do kuchyně,kde byl jak Harry tak Anne.

Harry odešel také do sprchy a já tam zůstala s jeho matkou sama.Malá pořád spala.

"Jsem ráda,že jste s Harrym spolu,sluší vám to a on tě opravdu miluji,jsi vlastně jeho první holka kterou miluje." jé to je vážně super.

"jo to vím a jsem ráda,že ho mám hodně mi pomáhá a nebude to lehké ohledně Zayna,ale spíše jsem myslela,že vám to bude vadit,že jsme spolu." myslela jsem si to a to opravdu,mám předci dítě.

"proč by mi to proboha zlato mělo vadit? Jestli myslíš to,že máš malou tak mě to nevadí a tohle by stejně bylo jeho rozhodnutí,nemůžu rozhodovat za něj. Mě osobně to nevadí vím,že Harry miluje jak tebe tak malou a že se o vás postará a bude pro malou dobrý otec." páni tohle bych od ní opravdu nečekala.Proto jsem vstala a obejmula ji.Je opravdu suprová.

Když se malá vzbudila tak jsme jeli domů.Jsem ráda,že jsem to udělala takhle a dala Harrymu šanci zaslouží si ji.Stejně si nemyslím,že by se Zayn nějak zajímal a chtěl mě zpět.Vždyť už se jakou dobu neozval.Takže asi nemá ani zájem o malou i když jsem zvědavá jak se bude tvářit,že má malá příjmení Styles a ne Malik.

Domů jsme dojeli navečer a tak jsme si jen objednali pizzu a dívali se na televizi,samozřejmě v rámci možností pokud malá neplakala. Spát jsme šli do jeho pokoje,ze kterého che Harry udělat ložnici a s pokoje ve kterém jsem do teď byla,bude prý dětský pokojík.

Leželi jsme v objetí v posteli a chystali se spát,když mi zazvonil mobil a oznamoval novou sms,by mě zajímalo kdo může v 10 večer otravovat.Natáhla jsem se pro mobil,abych se tedy podívala na mobilu blikalo jméno Zayn.Otevřela jsem to.

Ahoj,promiň že píši tak pozdě,ale snad nespíš.Chtěl bych vidět malou myslíš,že bys mohla zítra v 1 ve Stracburk ? Zayn

Sama jsem se divila,že se vůbec ozval,ale čekala jsem něco lepšího,ale jaksi chce vidět jen malou a né mě,ale to je jeho problém a mě to nějak nevadí.

Ok budu tam.S

Jen jsem odepsala,ještě jsem Harryho políbila a konečně jsme mohli spát.

*****

Ták co říkáte na další dílek? Máte radost,že je Stacy s Harrym a nebo stále chcete,aby byla se Zaynem? 

Co myslíte,zpraví se to ještě vůbec mezi nimi a nebo to už je beznadějné ? Myslíte,že Zayn začne fungovat aspoň jako otec nebo i na to se vykašle?

Jsem ráda,že pořád čtete a líbí se vám to....s láskou váš prceekk5sos

Either Daddy's GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat