Po chvíli přemýšlení jsem usla pro tentokrát se mi nic nezdálo a jako vždy jsem byla vzhůru už v 6. Nevím c kolik má Liam dojít tak jsem se šla osprchovat a pak jsem se oblékla naštěstí jsem tam našla legíny a tílko tak jsem si to oblékla a čekala jsem kdy dorazí. Vyzita byla v 7 takže tu už mám za sebou a už jen čekám na Liama.
" ahoj tak co nachystaná?" promluvil Liam hned mezi dveřmi. Kývla jsem a hned v stala s postele a utíkala ho obejmout.
" jasné tak jdeme?" zeptala jsem se nedočkavě. Vzal mě za ruku a pomalé a potichu jsme šli. Teď jsem měla chvíli čas si ho prohlédnout měl na sobě volné ryfle a tílko přes které šlo vidět jeho vypracované tělo. Jako ano dívám se teď na něj a slintám možná bych slintala i nad Harrym,ale ten za mnou co byl měl pořad oblek což je normální v jeho případě když je podnikatel.
" pojď teď to proběhnem a vezmeme to zadním vchodem." kývla jsem a rozběhli jsme se oba jsme se tomu smáli jako puberťáci. Ale co mě teprve bude 20 tak proč ne.
" konečně jsme venku a bez problémů kam chceš jít? Co by sis dala?" začala jsem přemýšlet co bych si vlastně dala.
" HM..mám chuť na hambáč a hranolky ." hned jak jsem to dořekla jsme se začali smát.
" dobře to zní fajn pěšky a nebo autem?" ještě se zeptal.
" autem.." vykřikla jsem a rozutekla jsem se. Liam utíkal se mnou. Zastavili jsme až u jeho auta a mohlo se jet. Zastavili jsme před prvním MC Donaldem.
Sedíme tu už tak 2 hodiny. Jíme a u toho se náramně bavíme. Jsem ráda,že si povídám o něčem jiném než o tom,že jsem stratila paměť.
"Už by jsme měli jít ať nemáš moc velký problém." promluvil Liam. Nechce se mi,ale má pravdu.
" jo to měli sice bych chtěla vidět tu tvou autoopravnu jinak jakto že nemusíš být v práci?." chtěla jsem ji vidět.
" uvidíš ji příště neboj nevidíme se naposledy ne? Jinak jsem majitel takže si mužů udělat volno vlastně kdy chci." jen jsem se usmála a kývla. Liam zaplatil a vydali jsme se k autu.
Už jsme u nemocnice zase půjdeme zadním vchodem a po schodech pro jistotu.
Bez problémů jsme došli až do patra kde mám pokoj. Zrovna tam nikdo nebyl a tak jsem chtěla vyjít Liam byl za mnou. Udělala jsem krok a uviděla jsem otevřít výtah ze kterého vystoupil Harry.
Hned jsem zapadla zpátky za roh až jsem narazila zády do Liama.
" co blbneš?" jen se zeptal a začal se smát.
" zrovna z výtahu vystoupil Harry tak proto." jen jsem odpověděla a vykoukla jsem jestli je už vzduch čistí. Stejně bude problém Harry šel ke mě na pokoj a já tam nejsem.
Už jsem chtěla jít,ale zastavil mě hlas." kam pak kde jste byla?" jasné doktor.
" já jsem nikde nebyla chodila jsem s kamarádem po nemocnici nechtěla jsem sedět na pokoji." snad mi to uvěří.
" no dobrá,ale víte co si o tom myslím." jen jsem kývla a on odešel. Šli jsme tedy pomalé na pokoj. Šla jsem jako první. Když jsem otevřela dveře naskytl se mi pohled na docela naštvaného Harryho.
" ahoj Harry ty už jsi tu? Já jsem se byla projít po nemocnici." jen jsem řekla a vešla jeho pohled byl ještě více naštvaný když uviděl vstoupit Liama. To nebude dobrý,ale třeba se dovím proč se spolu nebaví.
" aha a sním že? Co tu vůbec dělá on? Jak ví že už jsi v pořádku?" paní tolik otázek najednou.
" nevím co se mezi vámi stalo,ale já jsem si sním nic neudělala takže se sním mužů bavit vlastně se mužů bavit s kým chci pokud vím. Jinak včera jsme si psali na fb proto to ví." řekla jsem to zatím v klidu.
" aha jasné mě je jedno s kým se bavíš,ale já tu s ním nebudu tak buď odejde on a nebo já." řekl mi jestli na mě zkouší vydírání tak pokud mě zná na mě to neplatí.
" to mě je úplně u prdele kdo z vas dvou odejde klidně běžte oba když vám dělá takový problém být spolu v jedný místnosti já důvod nevím." jen jsem řekla jsem a sedla si na postel.
" půjdu já." řekl Liam a šel za mnou,aby mě obejmul." víš nebavil jsem se sním já kvůli tomu jaký byl děvkař a vždy mi vzal holku nakonec je to úplný konec mezi námi díky tonu,že mi vzal i Nialla a ten je ten u něj ve firmě." ještě dodal a odešel tohle je snad sen cože Harry udělal? Vždyť sakra byli kamarádi.
" cože jsi udělal? Jak jako že je Niall u tebe ve firmě já myslela že ti tam jen pomáhá když ty nemůžeš nebo tak něco jak jsem slyšela a né že jsi mu tam nabídl místo anon přestal dělat co ho bavilo." byla jsem opravdu naštvaná.
" co je na tom špatného? Nabídl jsem mu to a vzal to tak co to řešíš je to jeho rozhodnuti a co se týče Liama tak jako trochu přehání žádný holky jsem mu nepřebíral jedině by myslel tebe a on se přestal bavit se mnou bez důvodu já Niallovi nezakazuji se sním bavit takže omlouvat se mu já rozhodně nebudu." už začínal křičet i on docela jsem s něj měla strach.
" jo dobrý nezajímá mě to." jen jsem mu na to řekla.
" jasně a jak sním bylo? Asi lépe jak se mnou že?" zase musel začít doufala jsem že o tomhle už bude klid.
" ano samozřejmě on aspoň nemlel o mém stavu a nehustil do mě pořád něco ohledně mé paměti." tohle snad není možný.
" aha jasné tak promiň,že chci, aby si moje žena vzpomněla jestli je na tom něco strašného mužů se na to vykašlat a můžeš si být klidně sním." křikl na mě a to už na mě bylo moc.
" tak promiň,že to není tak jednoduchý, že to prostě může trvat týden,měsíc a třeba taky rok,ale já to neovlivním." držela jsem se abych nebrečela.
" jasné to sice ano,ale prostě snažit se a připomínat ti to co bylo mezi námi hezký snad mužů ne? Nebo si vzpomenout nechceš? Máš v plánu sbalit malou a být s Paynem v té jeho autodílně?" za tohle co řekl jsem k němu došla a jednu mu vrazila.
" vypadni." jen stál a nic se nedělo. " prostě vypadni a až se uklidníš můžeš sem dojít do tý doby můžeš poslat jen Darcy." ještě jsem řekla nakonec už poslechl a s prasknutím dveří odešel.
Já jsem se zhroutila na postel a začala brečet. Sama se tomu divím.
Tohle bude ještě těžké aspoň do doby než si vzpomenu.
****
Další dílek na světě co na něj říkáte??Jinak zde je ukázka mého nového příběhu který mě napadl už mám jeden díl,ale chci znát váš názor jestli by to někoho zaujalo a četl by to. Tak prosím komentáře co si o tom myslíte a jestli mám dát první dílek.
Prosím opravdu chci vědět vaše názory tak prosím komentáře jestli dát pevní díl moc děkuji S láskou váš prceekk5sos
ČTEŠ
Either Daddy's Girl
FanfictionStacy je holka jako každá jiná,žije s matkou a bratrem otec jí umřel... Co když matka najde,ale někoho. Kdo má mladšího pro Stacy neodolatelného bratra..... Co když je to oboustranné a on jí chce taky. Chce,aby byla jeho holčička...... Jak vše bude...