47.díl

1.1K 54 2
                                    


Hned jak to dořekl se na mě vrhl a odtáhl mě do pokoje kde se mě všechno doslova strhal a pak asi víte co se dělo.

* O 2 měsíce později .

Sedím s malou Darcy v obýváku a čekáme až dorazí Harry. Abych pravdu řekla mám strach. Poslední dobou chodí až večer,když už malá spí a hlavně chodí opilí. V tom případě je na mě hrubý a je agresivní. No prostě po svatbě úplná změna.

Bouchli dveře a byla to ne malá rána to je náznak toho,že už je doma.

" no nazdar." jen opilé řekl a hnusně se na nás podíval.radši jsem mlčela. Darcy vstala a šla za ním měla jen strach co ji udělá.

" Nazdar smrade jakto že nespíš to máš tak neschoupnou matku nebo co." jen jsem zařazené seděla tohle jsem nečekala on tam Darcy nechal a odešel do kuchyně. Já ji vzala  odnesla do pokoje kde jsem ji začala uspavat. Až bude spát mám v plánu jít za Harrym do kuchyně si promluvit. Tohle mě už nebaví.

Konečně malá usla a tak jsem odešla dolu. Harry byl v kuchyni.

" co čumíš? Nemáš nic lepšího na práci?" vážně tohle už je děs.

" já si chci jen promluvit o nás proč jsi takový?" čekala jsem co mi řekne.

" proč jsem takový? Ještě se ptáš? Asi proto že se jak kreten snažím jakou dobu o dítě a ono nic a tobě to asi nijak nevadí? Nehodláš to ani řešit jako by jsi dítě se mnou ani nechtěla. Místo toho aby jsi šla se mnou k doktorovi co je za problém tak nic. A ještě lepší je,že s tím kreténem haranta máš a ani jste ho neplánoval i." tohle mi vehnalo slzy do oči. Ano snažíme se a nejde to,ale nemusí s toho dělat takovou vědu. Jednou by se to určité povedlo a to že o malý řekl že je harant mu jen tak nezapomenu.
Nic jsem neodpověděl a neměla jsem na to sílu zbalila jsem se a odešla za malou do pokoje kde budu jako skoro každou noc spát. Tohle už trvá měsíc a  mě to pomalé přestává bavit.

Nikomu jsem to zatím neřekla vždy když sem někdo dojede. Přetvařujeme se a hrajeme si na šťastnou rodinku.

Rano jsem vstala  a hned jsem šla dolů do kuchyně malá ještě spala což se divim.
Harry tu už nebyl takže asi zase v práci. No dneska doma sedět nebudu pojedu se podívat za matkou a Niallem dlouho jsem je neviděla.

Zrovna jsem jela k matce,když jsem na chodníku uviděla Zayna. Taky si mě všiml a mávl na mě. Zastavila jsem u kraje ani nevím proč. Vypadá jinak má vousy a nesmírně mu sluší. Vim tohle bych říkat neměla, ale nemůžu si pomoct.
Všiml si,že zastavují a tak šel ke mě.

" ahoj." pozdravil mě n pozdrav jsem kývla a podívala se na malou,která nespala a tak jsem ji vytáhla ven.

" jak se máš? Slyšel jsem že už jsi paní Stylesová." začal na mě mluvit. Otočila jsem se na něj s malou v ruce.

" mám se dobře jak se máš ty? Ani se neozveš a to ani kvůli Darcy. Jinak ano slyšel jsi dobře co ty někoho máš?" jsem zvědavá s čím přijde.

" aha já nikoho nemám ani nechci. A rád bych vídal malou dost vyrostla,ale nemůžu kvůli tomu,že mě pořád žere to,že jsem tě stratil. Máš čas? Nezajdeme aspoň na kafe?" paní se divim,že ho to pořád drží.

" aha no mám čas chtěla jsem za matkou,ale kafe mužů proč ne." jen jsem řekla on kývl a tak jsme.šli DP nejbližší kavárny.

" mužů malou vzít já?' nervózně se mě zeptal a to jsem se divila,ale kývla jsem a malou mu dala na ruky. Naštěstí nebrečela což se divim. Cizích lidi se bojí hlavně chlapů,ale Zayna si asi pamatuje.

V kavárně jsme byli asi snad 2 hodiny. Dost dobře jsme spolu pokecali a bylo to fajn. Jsem snad i ráda, že jsem ho potkala. Dokonce mě doprovodil i k matce a po cestě se stavil do hračkářství a koupil malý plyšáka jakého si vybrala. Byl to hezký den. Nakonec se to prodloužilo a mi šli ještě do parku. Malý se se Zaynem líbilo. Nakonec to dopadlo tak,že jsem k matce nešla, ale nevadí.ještě ,že jsem ji nepsala.

Domů jsem dojela až v 6 nikdo doma nebyl a to je dobře. Nepotřebují se zase hádat.
Udělala jsem večeři a šla malou vykoupat a pak jsem ji dala spát. Čekala jsem na Harryho dlouho,když už bylo 11 a ob stále nikde vzdala jsem to a šla spát jako vždy k malé. Určité přijde zase opili.

* o měsíc později.

S Harrym pořad stejně. No spíše horší večera mě už i uhodil. Vrazil mi dost silnou racků zůstala mi pěkná modřína naštěstí to jde zamaskovat. Ještě mám modříny i na zápěstí s toho jak mě pořád chytal za ruce a lomcoval se mou. Vážně tohle je manželství o ničem ještě jsem to nikomu neřekla.
Hodně času teď trávim se Zaynem. Sama se tomu divim,ale změnil se a to hodně. Začal se věnovat malé a ta si ho oblíbila. Abych řekla pravdu ma to že má teprve rok a půl tak je chápavá a jde taky poznat,že má s Harryho strach. Ještě, že se ovládá a neuhodí malou. Tu jen ignoruje a nadává ji.Ale pokud dojede jeho matka nebo prostě někdo. Chová se jako by to bylo mezi námi v pohodě i když není.

Dneska dojede Zayn a chce jít zase ven. Že aspoň s malou na houpačky. Nechce se mi hlavně ne po včerejšku mám strach,že to Zayn pozná. A to je vlastně to co nechci. Nechci aby to někdo věděl a kdybych na to měla tak se sbalim a odejdu.

Někdo zvobil bylo jasné že je to Zayn. I když jsem nechtěla pustila jsem ho dál. Šla jsem do kuchyně s malou na rukách a Zayn mě následoval.

" omlouvám se,ale nebude ti vadit,že dneska nikam nepůjdeme? Není mi moc dobře a nikam se mi nechce můžeš zůstat tu a nebo ti malou nachystám a můžeš si ji vzít." jen jsem řekla. Byla jsem stále zády měla jsem strach,že to pozná.

" zůstanu tady pokud to nevadí." jen mi řekl.

" nevadí to dáš si kafe?" zeptala jsem se a byla jsem stále zády.

" jo dám." jen mi řekl. Malá chtěla dolů tak jsem se otočila a dala ji na zem. Pak jsem se zvedla a ani jsem si neuvědomila,že stojí Zayn přede mnou.

" co se ti stalo? Neříkej že tě uhodil on." začal mluvit. Vzal mou tvář do jeho ruk a prohlížel si mou tvář. Mohlo mi být jasné, že to pozná by mě zajímalo co mu teď odpovím.

****  

Tak další díl a snad se líbí. Dostala jsem inspiraci,že by jste chtěli aby to bylo zajímavé a byl taky Harry ten špatný a tak jsem tak udělala. Snad máte radost a nezlobite se.

Za chyby se omlouvam jako vždy píší na mobilu. :) s láskou váš prceekk5sos

Either Daddy's GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat