Holky možná jste si mysleli,že tohle je nový díl,ale nebojte ještě dneska bude.....
Já jen píšu vám tu své keci,protože jsem nesmírně zaskočená tím,jak se vám tenhle příběh líbí....
Sakra já vůbec nečekala tolik přečtení a už vůbec né tolik votes....Musím,ale říct,že jsem nesmírně ráda za tohle,opravdu jsem to nečekala.....
Ještě u žádného mého jiného příběhu se totiž nestalo,že by to někdo takhle četl a dával tam komentáře nebo votes....Ale i když to stejně moc lidí nečetlo a vlastně se nic nedělo jsem psala,protože mě to baví a teď mě to baví ještě více,když vidím,že to někdo čte....
Začalo to vlastně mou povídkou Za lesem....Kterou jsem měla psát s jednou holkou,ale ta se na to vybodla a já viděla,že to aspoň někoho baví a tak jsem v tom pokračovala a nakonec se to vyplatilo.......
Pak mě napadla tato povídka,protože já je sama ráda čtu a hele ona se chytla ani jsem v to nedoufala,čekala jsem,že to dopadne jako mé předešlé povídky...Protože co si budeme nalhávat určitě mám v příběhu chyby...Za který se předem omlouvám....¨
Když se to tak,ale vezme vás to baví i s těmi chybami a za to jsem nesmírně ráda.....
Proto se kvůli vám snažím psát příběh dopředu,abych ho mohla přidávat každý den a udělala vám ti radost....Samozřejmě těm co ten příběh rádi čtou....
Jinak věřili by jste tomu,že já jsem Twenty one Pilots našla až teď,ale opravdu se mi líbí? Poslouchá je tu taky někdo?
Vlastně já teď hodně poslouchám písničku od Zayna,kterou nazpíval k filmu krotitelé duchů,slyšel ji někdo? Co na ni říkáte? A co třeba 5sos a jejich nový klip také k tomu filmu? Já si nemůžu pomoct,ale mě se líbí jak písnička tak i klip,ve kterým se mi,ale nejvíce líbí Calum,příjde mi,že on si to tam nejvíce užívá.....No nic ukončíme tohle moje trapný povídání u kterého jsem si tak trošku radostí vylila srdíčko.....Jsem za vás nesmírně ráda a klidně i za vaše nápady co mi sem napíšete budu ráda...Když tam budete chtít něco přidat..pokusím se o to a přidám to do příběhu....stačí se jen ozvat....Tak zatím pusiny moje s láskou váš prceekk5sos....
ČTEŠ
Either Daddy's Girl
FanfictionStacy je holka jako každá jiná,žije s matkou a bratrem otec jí umřel... Co když matka najde,ale někoho. Kdo má mladšího pro Stacy neodolatelného bratra..... Co když je to oboustranné a on jí chce taky. Chce,aby byla jeho holčička...... Jak vše bude...