63.díl

928 45 0
                                    


" jo jsem. Prostě znáš mě tak víš proč tam musím. Víš, že i po tom všem musím zjistit jak na tom je. Nic jiného v tom není." obejmula jsem ho a malé dala pusu. Pak jsem za sebou zavřela vchodové dveře a odešla k autu do kterého jsem nasedla a odjela směr nemocnice.

Dorazila jsem do nemocnice hned jsem si zjistila na jakým pokoji je Zayn a vydala se ho hledat.
Konečně jsem našla pokoj kde se nachází. Zaklepala jsem a opatrně otevřela. Vešla jsem dovnitř. Zayn seděl u okna a malý byl v postylce. Zayn asi ani nepostřehl,že jsem vešla.
Došla jsem až k němu a položila mu ruku na rameno cukl sebou a podíval se na mě pak se místně usmál. Šlo na něm poznat,že je toho na něj všeho moc.

"Došla jsi proč? Já jsem se k tobě i Darcy choval hnusně a ty po tom všem příjdeš jako jediná sem." promluvil na mě.
"Třeba pro to,že mě znáš a víš, že i po tom všem bych prostě nemohla nepomoct ti. Takže odteď tu jsem pro tebe a ze vším ti pomůžu." řekla jsem mj a povzbudivě jsem se na něj usmála pak jsem odešla k postylce kde ležel malý Zayn. Vzala jsem si ho na ruky,byl tak roztomilý nemohla jsem se na něj vynadivat.

" uvažoval jsem,že ho dám k adopci,ale nevím nechci,aby to dopadlo jako s malou Darcy nechci ho ztatit. Ale vím, že sám to nezvládnu a nemám nikoho kdo by mi sním pomohl." skoro jsem se lekla když začal mluvit za mnou.
" to by byla největší chyba kdyby jsi se ho vzdal a nejsi a nebudeš sám už jsem jednou řekla,že máš mě a já ti s malým pomůžu dobře?" čekala jsem na jeho reakci určité bude protestovat.
" to nejde vím, že schopná toho jsi,ale nechci, aby jsi měla problémy doma určitě s tím Harry nesouhlasil a máš dost svých starostí ohledně Darcy." jako bych to nerikala,že bude mít protesty.
" možná máš ve všem pravdu,ale to není podstatný ne? Chci ti prostě pomoct tak tu pomoc sakra neodmitej malého prostě pryč nedáš." už jsem byla naštvaná a zvýšila jsem na něj hlas. Malyho jsem dala zpět do postylky.
" dobře děkuji za vše opravdu." obejmul mě. Prvně mě tím zaskočil,ale pak jsem se vzpamatovala a objetí mu oplatila.

Byla jsem u něj ještě dlouho. Na všem jsme se domluvili a já pak konečně tedy odešla domů, kde už určité bude Harry a budeme se hádat určité mu totiž Niall řekl kde jsem. Jemu to samozřejmě za vinu nemám. K tomu opravdu důvod nemám.
Hned jak jsem zaparkovala na příjezdové cestě kde už stalo Harryho auto jsem měla po tom všem co se mezi námi stalo strach,že se budeme zase hádat.
Opatrně jsem vešla do domu. Harryho s Darcy jsem našla v kuchyni zrovna jedli. Niall už tu nebyl a Harryho pohled stal za vše hned šlo poznat,že je na mě naštvaný.

" proč jsi na ním šla i když víš, že jsem stím nesouhlasil?" hnedka spustil.
" promiň,ale znáš mě víš, že pokud chci něco udělat udělám to. Tak promiň." jen jsem mu řekla snad se nebudeme hádat.
" aha jasné jako bylo mi to jasný, ale doufal jsem. Jinak co u něj tedy?" vůbec jsem nečekala,že se bude na něj ptát.
" nic zvláštního chtěl dát malého k adopci to jsem mu zatrhla že mu pomůžu a jinak nic. Zítra ho pustí domů a bude zařizovat pohřeb." ted doufám,že nebude naštvaný, že chci pomáhat.
" aha tak to je super to teď bude u nás bydlet nebo ty budeš pořád u něj mu pomáhat?" a je to tady.
" nebude bydlet tady a já za ním jen občas zajdu musím mu vysvětlit jak se o to malý starat." přišla jsem k němu a prosadila se mu na klín.
" mezi námi to nic nemění mi jsme manželé a budeme se snažit o naše dítě jako doteď." jen kývl a přisál se na mé rty. Polibek jsem mu s radostí oplácela,ale pak jsem ho od sebe lehce odstrčila přece jen je před námi malá Darcy.
" pokračovat budeme až budeme sami." ještě jsem ho jednou lehce políbila. Jak já tohohle člověka miluji.

Zrovna se chystám do sprchy. Harry mi je v patách.
" kam se chystáš?" zeptala jsem se ho.
" do sprchy." jen mi řekl a pokračoval dál za mnou.
" zapomeň do sprchy jdu já. " jen jsem řekla a začala utíkat,abych tam byla dřív a zamkla za sebou. Jen jsem ho chtěla zlobit do sprchy jsem sním chtěla a moc dlouho jsme neměli společnou sprchu.
Harry utíkal za mnou a hned u dveří se mi ovinuli kolem pasu jeho dokonalé ruce. Musela jsem se začít smát.
" takže šup vyslékat do sprchy jdeme spolu." začal mě líbat a pomalé mi začal prádlo vyslékat.
Do polibku jsem se usmála a začala jsem ho také vyslékat.
Když jsme byli oba nazí zalezli jsme do sprchy a Harry pustil vodu.
Pořád jsme se líbali.
Skončilo to tak,že jsme se milovali ve sprše. Pak jsme se ještě navzájem umyli a osušili.
Pak jsme zalehli do postele a v objetí usly.

o měsíc později.*

U mě a Harryho to bylo všelijaké bylo to takové divné jednou v pohodě a podruhé jsme se zase hádali a zase podle Harryho za to mohl Zayn.

Vlastně se Zaynem je to vyřešené. Celý měsíc jsem mu pomáhala a vše kolem malého vysvětlovala byla jsem pro něj oporou i na pohřbu. Niall hlídal děti a já mohla proto jít. No a teď se Zayn bude stěhovat k nějaké jeho kamarádce která mu bude se vším pomáhat. Bude bydlet nějak hodinu cesty od nás.
Jsem za něj ráda, že to takhle zvládl.

Harry ten má radost,že už nebudu Zaynovi pomáhat já. Na jednu stranu jsem taky ráda, aspoň budu mít čas na Harryho a malou.
Navíc možná budu mít pro Harryho šťastnou zpravu nejspíše jsem těhotná ještě to, ale nevím jisté. Musím si ještě po cestě domů koupit test a pak se ujistím jediné co vím je,že jsem to zatím nedostala.

***
Další dílek vím, že teď poslední dobou nic moc,ale snažím se jen mi dochází nápady. Takže kdyby měl někdo nějaký nápad jak to oživit a jak by to mělo pokračovat klidně mi to napište do komentářů budu mít jen radost.
Za chyby se omlouvám s láskou váš prceekk5sos

Either Daddy's GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat