15.díl

2.8K 80 0
                                    

Pak jsme se každý zvlášť šli osprchovat a únavou jsme v náruči usli.
********
Dneska je sobota. Co se týká čtvrtku a pátku,tak to probíhalo tak jak Zayn řekl. Byli jsme projít Londýn a nakupovat. Zayn mi koupil hodně věcí a když jsem protestovala,že se mi to určitě do kufru nevleze tak mi rovnou koupil i kufr. Já jsem,aby se neřeklo koupila něco dom,každému aspoň maličkost,nevěděla jsem co.

" miláčku zavolám na recepci a objednám nám něco dobrého co by jsme mohli mlsat v posteli." jen jsem na souhlas zamručela a zachumlala se do peřiny. Dneska se budeme celý den válet,což mi vyhovuje. Nejradši bych ještě spala,no uvidím co Zayn.
Vedle mě se prohla postel,takže už je Zayn tady,nahl se ke mě a dal mi pusu na tvář.

" zlato ty chceš ještě spát? Já myslel,že se kouknem na nějaký film a pak dáme společnou vanu co?" hm..tohle zní super,už se mi ani nechce spát.

" daddy zní to fajn,buď tak hodný a vyber nějaký film,je jedno co." kývl a šel pro svůj mcbook,kde něco vybere.
Někdo zaklepal na dveře,než jsem se vyhrabala s postele šel otevřít Zayn. Byla to jen pokojová služba,donesli nám to co Zayn objednal.

Ležíme v posteli,Zayn je jen v boxerkách a já mám na sobě jeho triko. Díváme se na film a krmíme se u toho jahodami se šlehačkou. Máme tu a ji šampus,ale ten si necháme na potom. Aby jsme se pak nemuseli oblékat a jít na jídlo,tak ho Zayn zase objedná sem.

" zlato zajdu napustit vanu." kývla jsem a zatím měla v plánu vše uklidit,aby nebyl v posteli nepořádek.

" zlato už jsem ve vaně,kde pak tě mám?" páni byl nějaký rychlý.

" už jdu daddy,jen jsem ty věci uklízela s postele."houkla jsem na něj a konečně jsem se odhodlala jít za ním. Jsem dost nervózní. Vždyť on mě uvidí poprvé nahou.

Zavřela jsem za sebou dveře,Zayn už byl opravdu ve vaně,která byla plná pěny. Začala jsem si tedy sundávat Zaynovo triko.

" zlato buď v pohodě dobře?." kývla jsem a rychle ze sebe sundala spodní prádlo a vlezla za ním do vany.
Seděla jsem před ním. Hlavu jsem si opřela o jeho hruď s oba jsme relaxovali. Hladil mě po břichu a ňadrech a občas mě políbil na rameno nebo krk.
" jsi tak dokonalá baby doll." pošeptal mi do ucha a začal rukami zajíždět do mého klína. Věděla jsem co má v plánu a aby měl lepší přístup tak jsem dala nohy kousek od sebe. Pro něj to bylo jako povel a už jeho prsty byli ve mě. Vzrušením jsem zaklonila hlavu,něco mě tlačilo do zad,ale není se čemu divit,že je nadržený.

" udělej se pro daddyho zlatíčko moje.Dneska tě chci cítit,povolíš mi to?" zaskočil mě tím co řekl,ale ano chci to.

" ano daddy povolím ti to." nic neřekl a pokračoval. Cítím,že za chvíli budu.

" da-d-dy u-ž." křikla jsem ve chvíli co mé tělo zalila rozkoš.

Zayn vylezl s vany a zabalil se do ručníku,udělala jsem to stejný,podal mi ručník a když jsem v něm byla zabalená,tak mě vzal do náruče a nesl do pokoje,kde mě jako panenku položil do postele a klekl si nade mě.
Opatrně mi rozdělal ručník a naskytl se mu pohled na mé nahé tělo.

" dokonalá a jen moje. Doufám,že mi věříš. Budu opatrný a kdyby cokoli neboj se mi to říct ano?" jsem nervozní s to a to hodně.

" ano daddy." jen jsem řekla a on se nahl a začal mě něžně a s vášní líbat. Jezdila jsem rukou po jeho vypracované hrudi. Zavadila jsem o jeho ručník,který jako na povel spadl. Zayn vzal oba ručníky a hodil je na zem. Oba jsme teď byli nazí a naše těla se skoro dotýkala. Začala jsem být čím dál více nervozní.

" zlato možná to trošku zabolí. Půjdu na to,ale pomale dobře? " jen jsem kývla,pro tentokrát to neřešil a lehl si nade mě.
Začala jsem cítil tlak a menší bolest v podbříšku,ale zatím to nebylo něco co by se nedalo vydržet. Když ho,ale zasouval pomale hlouběji,bolelo to čím dál víc.

" aaaaaa." vykřikla jsem a začali mi téct slzy,když ho zarazil až po kořen.

" miláčku omlouvám se,ale jinak to nešlo,až to bude trochu v pohodě tak řekni a já budu pokračovat." stále byl ve mě,ale nic nedělal,což je dobře jinak bych,asi tu bolest nevydržela.

" daddy můžeš,ale opatrně prosím."bolest už odeznívala,proto jsem mu povolila zkusit pokračovat.

Pomale se ve mě začal pohybovat bolelo to,ale už ne tolik a bolest se pomale měnila na rozkoš a já si to konečně mohla začít užívat.
Má ústa opouštely steny,stejně jako ty Zaynovi. Poznal,že už to je v pořádku a já si to začala užívat,zrychlil.
Pokojem se ozývali jen naše steny,bylo nám jedno jak moc jsme hluční,nebo jestli nás někdo slyší,tohle byla naše chvíle kterou jsme si oba užívali.

" zlato dlouho už to nevydržím,ale chtěl bych,aby jsi se udělala i ty." sakra on je dokonalý a pozorný snad ve všech chvílích.
Nic jsem neodpověděla věděla jsem,že za chvíli budu a tak jsem začala pánví přirážet proti němu slastí vzdychal,takže se mu to líbilo.Pro mě to byl povel,při kterém jsem byla skoro u vrcholu.

" daddy." křikla jsem a mým tělem se rozlil pocit rozkoše. Zayn se taky udělal a mé tělo zaplavila další rozkoš.
Svalil se vedle mě,přitáhl si mě do objetí a oba jsme rozdýchávali nával vzrušení.

" sweetheart byla jsi úžasná." políbil mě a vstal,odešel do koupelny. Uslyšela jsem vodu,takže se sprchuje. Já jsem taky opatrně vstala.Celé tělo mě bolelo,ale vstát jsem musela.
Hodila jsem na sebe jen Zaynovo triko,na prostěradle byl flek od krve,nebyl moc velký,ale vyměnit to musím. Začala jsem to dělat hned. Špinavé povlečení jsem hodila do rohu na zem. Zrovna ve chvíli kdy jsem to měla hotové vyšel i Zayn s koupelny.

" copak jsi dělala? " obejmul mě zezadu a dal pusu na krk.

" prostěradlo bylo trochu od krve,tak jsem to vyměnila." kývl a odešel ke kufru,kde si vzal nějaké věci na sebe.

" miláčku chceš ležet a nebo si na jídlo zajdeme?" bylo mi to jedno,tu bolest jsem už rozchodila tím,jak jsem měnila postel a ležet se mi už nechtělo.

"Na jídlo si můžeme zajít,jen mi dej chvíli vysprchuji se a obleču." vzala jsem si s kufru věci a odešla do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu,aby dlouho nečekal. Oblékla jsem si věci co jsem si vzala,Zaynovi to asi nevadí,ale tak vzala jsem to s kufru,kde mám věci co mi koupil,tak asi pro to.

Po jídle jsme šli zase na pokoj,kde jsme se zbytek dne váleli zase v posteli a koukali na filmy.
Zayn se díval,já spíše byla myšlenkami někde jinde. Vždyť ono zítra všechno končí,teda všechno ne,ale už to budeme muset zase tajit a tady to bylo něco jiného. Škoda,že mi není 18.
Ale za necelé 3 měsíce jsou konečně prázdniny a to třeba pokud budeme se Zaynem pořád spolu,něco vymyslí a pojedeme třeba na jeho chatu... No uvidíme,jediné co vím,že ho nechci ztratit,aspoň ne teď. Teprve vše začalo.

*****"
Další dílek...snad se líbí...vím ta sex scéna nic moc....jiní to píšou líp,ale snažila jsem se...tak snad se i tak líbí....
S láskou váš prceekk5sos...

Either Daddy's GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat