16.díl

2.8K 75 2
                                    

No uvidíme,jediné co vím,že ho nechci ztratit,aspoň ne těd. Teprve vše začalo.

Ani nevím jak jsem usla nebo kdy,ale asi to bylo u toho přemýšlení. Nálada mi hned klesla když jsem si uvědomila,že dneska je neděle a mi musíme balit,protože poletíme domů kam se mi vůbec nechce.Jako chybí mi rodina to jo,ale sním mi tu bylo taky dobře.

Zayn spal a já jsem začala balit nechtělo se mi,ale měla jsem to hnedka hotové.Vše jsem měla jen kolem kufru rozházené a to jen pár věcí.Matka se bude divit odjela jsem s jedním kufrem a přijedu se dvěma.

šla jsem do sprchy,shodila jsem se sebe jen to málo co jsem měla na sobě na spaní a zalezla do sprchy,kde jsem hned zapla vodu.Bylo příjemné jak mi na tělo padaly kapky vlažné vody.

"proč jsi mě nevzbudila,poslední společná sprcha a ty mě necháš spát,že se nestydíš baby." pošeptal mi Zayn do ucha,držel mě kolem pasu.

"sladce si spal,že se mi tě nechtělo budit daddy." otočila jsem se čelem k němu.Hleděli jsme si do očí a naše rty byli kousek do sebe,stačilo kdyby se nahl a spojili by se. To on udělal,začali jsme se vášnivě líbat.

"chci tě,ani sakra nevíš jak moc moje Baby doll." Za boky mě vyzvedl a já automaticky omotala své nohy kolem jeho pasu.Popošel se mnou a opřel mě o studené kachličky.Opatrně ho do mě zasunul a začal se hýbat.Dneska už to nějak nebolelo a já si to užívala,vždyť tohle je taky můj první sex ve sprše a je to sakra vzrušující.

Stále jsme se při tom líbali a tím tlumili naše vzdechy.Zaklonila jsem hlavu a své ruce zapletla do jeho mokrých vlasů a jemně za ně tahala.Nechci,aby tohle někdy skončilo.

"sakra pořád si moc úzká,takže dlouho nevydržím" řekl mezi vzdechy Zayn.

"neboj za chvíli taky budu daddy." na důkaz jsem ho více zatahala za vlasy.Začal totiž přirážet rychleji a hlouběji.

Oba jsme se vyvrcholili ve stejnou chvíli.Já vyčerpáním položila Hlavu na jeho rameno a vše vydýchávala,položil mě opatrně na zem.Rychle jsme se ještě umyli a šli ze sprchy ven.

****

sedíme v letadle a užíváme se poslední společné chvíle tím,že se máme spolu propletené prsty a díváme se na společné fotky co jsme nafotili.Bylo jich opravdu hodně a některý byli vážně skvělý. Takhle nějak bych si jednou představovala vztah s někým kdo by mě miloval a já jeho a takhle by jsme si spolu užívali a smáli se spolu.Třeba se jednou někdo takový najde.Kdo ví,jak to bude s Liamem až dojedu domů, oni by v tý době už měli být doma.

"miláčku už jsme tady." sakra ani nevím jak jsem usla.

"jo to je úplně super,jenom doufám,že tím nic nekončí." nechápavě se podíval asi než to pochopil a pak se ke mě nahl a políbil mě.

"miláčku jasně,že tím nic nekončí.Chci tě pořád." ještě jednou jsme se políbili a vystoupili s letadla.V hale jsme se už chovali prostě jako kamarádi.Kdokoli nás tady může vidět a kdo ví,jestli třeba nepřijel Niall nebo někdo.Vím,že jsem matce psala sms,že už poletíme.

"ahoj princezno." někdo mluvil,ale nevím nějak kdo.Jen vím,že je za mnou.Než jsem se stihla otočit,tak se mi 2 paže omotali kolem pasu a já podle tetování poznala Liama.Sama to nechápu,ale jeho dotek se mnou nic nedělá,měla bych to asi co nejdříve ukončit. Po očku jsem koukla na Zayna,který byl vedle mě a měl jeden můj kufr.Šlo poznat,že se mu to,ale vůbec nelíbí,ale mě taky ne.

"no ahoj Liame,ty tu jsi sám?" no co nevěděla jsem co jiného mu říct.Rychle jsem se vymanila s jeho objetí a šla pomale k východu,oba mě následovali.Ještě,že jsem to udělala jinak by mi chtěl dát určitě pusu a to by už vůbec Zayn nepřežil.

Either Daddy's GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat