Rychle než by si mě všiml jsem zavřela dveře a rychlým krokem se vydala pryč.
S pláčem jsem šla co nejrychleji domů no pokud se tomu ještě domov dá říkat. Pořád jsem měla před očima jeho jak si to rozdává s Kelly na stole. Jsem jen ráda, že mě neviděli.
Hned jak jsem došla k domu jsem odemkla a co nejrychleji jsem všechny svoje věci zbalila a odnesla do auta. Ještě, že to auto mám. Zbalila jsem jen svoje věci. Nebudu balit věci pro malou nebo tak. Všechno ohledně pokoje pro malou a věcí do něj kupoval on takže to ať si tady nechá.
Se všemi věcmi jsem nasedla do auta a přemýšlela kam pojedu. Zaynovi jsem tam nenechala žádný vzkaz, ale ani nevím proč bych měla.
Pořád jsem přemýšlela kam jet k matce to jsem zamítla hned nechci,aby to věděla a taky by mela keci o tom,že mela celou dobu pravdu. Nechci ani,aby něco věděl Niall. Když tak přemýšlím nemůžu ani k Abbi nechci je s Louisem rušit a navíc si myslím, že to by bylo první místo kde by mě hledal.
Zbyl jedině Harry. Jediná výhoda u něj je,že už bydlí sám a má celkem velký byt. On vlastně co mi řekl tak už i pracuje,ale do školy chodí normálně jeho práce není náročná vede tu firmu místo jeho otce a tam nemusí chodit pořad jako ředitel. Tak bych snad u něj chvíli mohla být. No asi pojedu tedy k němu dýl jak 2 dny bych tam stejně nebyla no snad mu to nebude vadit a nemá tam nějakou známost zase překážet nechci.Vyjela jsem tedy směr k Harrymu. Jediné štěstí,že mám peníze a mužů si díky tomu dovolit nějaký byt a malý nakoupit vše potřebné.
Pokud mě tam tedy nechá ještě dnes budu hledat nějaký byt.Stojím před budovou kde Harry bydlí. Totálně zničená jsem vylezla z auta. Všechny věci si prozatím z nechám tam ještě nevím jestli u něj budu moct zůstat. Když tak uvažují jsem mohla do hotelu,ale to už je jedno tam půjdu pokud nebudu moct zůstat tady.
Stojím před dveřmi jeho bytu a odhodlávám se zazvonit. Dokopala jsem se k tomu,abych zmáčkla zvonek a teď jen čekám no snad je doma.
Už jsem chtěla odejit s tím, že není doma když se dveře otevřeli." ahoj Stacy co tu děláš? Jinak promiň,že to tak trvalo vařil jsem." opatrně jsem se k němu tedy otočila, když mě uviděl hned mě obejmul a já se nanovo rozbrečela.
" já nechci tě otravovat, ale chtěla jsem tě poprosit jestli bych tu mohla zůstat nemám kam jít,ale dýl jak 2 dny tu nebudu neboj." řekla jsem mezi vzlyky a čekala co řekne.
" ššš.. Neplač. Jasně, že tu můžeš zůstat. Pojď půjdeme dovnitř a vše mi řekneš." jen jsem kývla a následovala ho dovnitř. Udělal nám čaj. Posadili jsme se na sedačku a já mu vše řekla i s tím co mám v plánu.
" to je pěknej zmetek takhle se chovat když jsi těhotná a to hledání bytu se pro zatím zamítá. Můžeš tu být jak dlouho chceš aspoň tu nebudu sám." jsem ráda,že ho mám.
"Děkuji jen nechci,aby to někdo věděl, že jsem tu a co se stalo." snažila jsem se na něj usmát i když jsem vypadala strašně.
" neboj nikomu nic neřeknu. Kde máš věci?"
" ještě v autě nevěděla jsem jestli mě tu necháš." kývl a vstal,chtěl po mě klíčky tak jsem mu je dala a on byl za chvíli zpátky i s věcmi.
" auto jsem ti přeparkoval na parkoviště z druhý strany tam ho nikdo neuvidí." vaunez tohle si ani snad nezasloužím.
"Moc děkuji." vstala jsem a obejmula ho. On mi odnesl věci do pokoje který tu měl navíc. Poděkovala jsem a hned do něj zapadla. Mobil jsem hned vypla nemám za potřebí poslouchat jeho keci. Stejně asi neví proč jsem odešla, ale myslím si,že na to dost brzo dojde.
Byla jsem v pokoji a jen ležela zítra je zase škola a mě se tam vůbec nechce. Věřím tomu,že bude čekat před školou,aby se mnou mohl mluvit a to já nechci. Ale tak třeba nebude mít čas.
Ani nevím jak jsem usla,budil mě až Harry a to s tím, že je ráno a musíme do školy. Nechtělo se mi,ale nic s tím neudělám. Ještě chvíli a bude konec školy. Měla bych se,ale začít pořádně učit, abych to udělala.
Na chystaná jsem jela s Harrym do školy. Když jsem dojeli před školu poznal,že jsem nervózní a tak me vzal za ruku a tak jsme šli pomale ke škole. Jen doufám, že to ještě neví Abbi.
Před školou byl Niall s Liamem. Nějak zvláště se na nás dívali nebo spíše na to,že me Harry drží za ruku. Jen doufám, že Niall nic neví.
" ahoj děje se něco Stacy? Jakto,že jsi dojela s Harrym? A proč se držíte? Měl bych něco vědět?" to by nebyl on kdyby se nevyptával. Nevěděla jsem co mu na to říct a tak jsem chvíli přemýšlela. Když už jsem chtěla odpovědět předběhl mě Harry.
" co by se mělo dít? Jsme kamarádi a to víte tak jsme dneska jeli spolu. Na tom nic není."jsem ani docela ráda, že odpověděl za mě. Odešli jsme oba do školy. Doprovodil mě až ke třídě.
" počkej po škole na mě pojedeme spolu dobře?" rada bych sním jela,ale dneska musím na kontrolu.
" nemůžu musím po škole k doktorovi na kontrolu. Tak se uvidíme až u tebe." chtěla jsem odejít do třídy,ale zastavil mě.
" to nevadí pojedu s tebou." bez řečí jsem kývla a už odešla do třídy. Jak mě to už nebaví.
Škola utekla rychle. Abbi ta naštěstí nic nevěděla. Takže zatím mě asi ani nehledal. Šla jsem na Harryho čekat k jeho autu.
Sedíme oba v čekárně a čekáme až mě zavolají. Harry bude určitě čekat tady.
"Slečno Horan můžete." zavolala na mě sestřička,která vykoukla ze dveří. V stala jsem a chtěla jít,ale ještě jsem se otočila a chtěla mu říct ať počká, ale předběhl mě.
"Myslíš,že bych mohl jít taky?" no,že mi řekne tady toto jsem opravdu nečekala. Jen jsem se usmála a kývla.
S toho co mi řekla doktorka jsem moc nadšená nebyla. Po cestě v autě bylo ticho do doby než Harry začal mluvit. Abych se přiznala, byl s toho všeho co viděl nadšený.
"Hej Stacy něco mě napadlo. Máš být v klidu a tak mě napadlo co kdyby jsme jeli na zbytek týdne na chatu." paní tohle jsem nečekala zní to fajn,ale je pondělí a máme školu.
" zní to vážně skvěle,ale co škola? Moc by jsme zameškali." jsem zvědavá co vymyslí teď.
" tak u tebe to bude v pohodě jsi těhotná takže to pochopí a já se vymluvím třeba na nemoc. " myslím si,že by to šlo.
Na vše jsem tedy přistoupila a teď balime nějaký věci. Hary chce jet ještě dneska. Když jsem tak nad tím uvažovala tak je to super aspoň SS odreaguju a budu v klidu. Nebudu na noc myslet.
Sedíme v autě a jedeme cesta podle Harryho bude trvat maximálně 2 hodiny mě to bylo,ale jedno hned co jsme vyjeli jsem únavou usla.********
Další dílek a ANO měli jste o Zanovy pravdu. Vím jsem svině,ale chtěla jsem to zajímavý a hlavně taky díky tomu mužů dál pokračovat. Myslím si,že jinak by to bylo teda podle mě už o ničem.
Snad jsem vás nezkalamala a stále se vám to líbí a čtete.. .
Jinak byli by jste radši kdyby byla Stacy se Zaynem a nebo Harrym?
Jsem zvědavá já sice tak nějak vím s kým bude :D ale chci vědět i váš názor. S láskou váš prceekk5sos....
ČTEŠ
Either Daddy's Girl
FanficStacy je holka jako každá jiná,žije s matkou a bratrem otec jí umřel... Co když matka najde,ale někoho. Kdo má mladšího pro Stacy neodolatelného bratra..... Co když je to oboustranné a on jí chce taky. Chce,aby byla jeho holčička...... Jak vše bude...