Byli už 4 hodiny a rozezněl se zvonek. Bez váhání jsem šla otevřít myslela jsem,že je to Niall a došel dříve ale to jsem se mýlila.
Za dveřmi stála moje matka a vypadala dost nastane takže ji asi Niall řekl kde jsem.
"Ahoj mami" jen jsem ji řekla a pustila ji dovnitř.
" no nazdar můžeš mi říct co jako děláš tady? Neříkej že Harryho podvádíš s ním? To ti jako nestačilo jak ti ublížil?" jasné jak jsem si myslela hnedka začne ječet.
" mami sakra nic nevíš. Nevíš nic o tom jaký to mezi mnou a Harrym je a co se děje a chceš vědět proč to nevíš a proč jsem nejela k tobě? Víš proč právě pro tohle že vždy jen křičíš i když nic nevíš." byla jsem už vážně zoufalá.
" jasné já nic nevím za to ty ano. Ty jsi si podělala život kde to jen šlo a to díky němu a teď když máš vše co potřebuješ a dává ti to Harry tak se ti to ještě nelíbí a stěžuješ si. Za vše si můžeš sama. " tak tohle jsem nečekala. Dalo mi to dost chtěla jsem i brečet,ale před ni nebudu.
" jasné za to že chodí už přes 2 měsíce bez důvodu dóm vždy pozdě večer a opili si mužů sama. Za to že na mě bez důvodu křičí a na malou taky tak za to taky mužů já a že mě i bez důvodu začal mlátit je taky moje vina. Víš co s tímto jdi někam když jsi na jeho straně a bráníš jeho i když nevíš co se děje tak nejsi normální matka. A teď vypadni a nech mě žít můj podle tebe skaženej život. " normálně jsem ji vyhodila. Jak jsem za ní zabouchla tak jsem sjela po dveřích a začala jsem brečet.
" zlato ššš nebreč za chvíli dojde Niall." začal mě utěšovat Zayn.
" já řekni mi co dělám špatně, že jsou na mě všichni takový." mumlala jsem mezi vzlyky.
" ty neděláš nic špatně. Pojď a neseď tady." vstala jsem teda a šla jsem si sednout do kuchyně.
Niall přišel opravdu v 5 a odešel dost pozdě on byl aspoň při mě ne jako matka. Já jsem nad vším přemýšlela a zítra pojedu zpět za Harrym. Po cestě se,ale stavím pro rozvodové papíry a pokud s ním nic nevyřeším a bude to pořád stejný chci rozvod .
Niall a Zayn to ví a naštěstí se mnou souhlasí ono u Zayna to bylo jasné.
Jen se vyspím a pak pojedu.Nakonec jedu až po obědě zdržel mě Zayn vůbec nás nechtěl pustit. Jako nedivím se mu má srach,ale je to můj manžel.
Zrovna stojím před domem a mám strach vůbec vystoupit s auta. Harry je podle auta doma budu jen doufat že není opilí.
Konečně jsem se rozhodla vystoupit věci jsem nechala v autě a jen jsem vzala na ruky Darcy. Pomalé jsem šli ke dveřím které jsem odemkla. Rovnou jsem šla do kuchyně kde sedel Harry a něco dělal na počítači." ahoj." jen jsem řekla a malou jsem položila na zem.
" nazdar to už jsi se vrátila? Hledal jsem tě a u matky jsi nebyla.
" ahoj jo no u ní jsem nebyla,ale byla jsem v hotelu víš chtěla jsem být chvíli sama není to mezi námi teď nějaký dobrý a to víš sám." jako střela si od stolu stolu stoupl.
" aspoň mi sakra nežli a nedelej ze mě ještě většího vola vím od tvý matky,že jsi byla u Zayna jak dlouho to sním už táhneš? " vypadal opravdu naštvaný a já se ani nedivim,ale jako matk mě opravdu zklamala. Nevěděla jsem vůbec co říct.
" došli ti asi slova. Já jsem nad vším abych ti řekl pravdu uvažoval a zjistil jsem, že takhle to dál nejde a že chci,aby to bylo jako dřív, myslel jsem že když jsi to se mnou chtěla řešit tak,že mě miluješ a né že vlezeš jemu do postele. Já chci vědět jen jediné miluješ mě ? Nebo milovala jsi mě někdy?" bože tohle jsem projela a posrala na celé čáře.
" já ano milovala a stále miluji. " jen jsem odpověděla na ostatní jsem se nevyjadřovala a ani jsem nemusela. Vypadl mi ten zasraný rozvodový papír s kapsy a Harry to zvedl.
" miluješ jo? A proto chceš rozvod? Řekni pravdu celou dobu jsi se mnou byla jen proto aby jsi na toho haranta nebyla sama." už vážně křičel a šel s něj strach.
" ne tak to není tohle jsem měla jen kdyby to dopadlo jako vždycky." měla jsem strach ne jak o sebe,ale spíše o malou.
" nevěřím ti. Jsi jen obyčejná děvka a rozvodem chceš ze mě jen vytřískat peníze." jednu mi vrazil.
" sedni si." křikl na mě já pořád stála a zadržovala slzy. On se se mnou,ale nepáral a posadil mě násilím.
" sakra,ale žádný rozvod nebude chápeš? Já ti nic nepodepíšu a nikam tě nepustím jasný! Jsi jen moje!!" byla jsem v koncích a to doslova. V stala jsem a chtěla jsem zase rychle odejit. Měla jsem z něj strach a bála jsem se ho nevím čeho je schopný.
" kam si jako myslíš že jdeš? Zastav nebo vystřelím." rychle jsem se zastavila a otočila. Musela jsem se přesvědčit, že má opravdu zbraň.
" jsi psychopat? Polož sakra tu zbraň. Stejně vím,že nevystřelíš tak to polož." řekla jsem a šla pomalé k němu.
" drž hubu a laskavě si sedni." stále křičel já jsem ho,ale neposlechla. Šla jsem pro malou a rychle jsem šla pryč s tohohle domu.
" sakra já jsem něco řekl." hned jak to do řekl vystřelil. Lekla jsem se,ale odhodlaně jsem se otočila na něj.
" víš co? Jdi někam já ti teď na vše PP pravdě odpovím. Miluji tě, rozvod byl jen krizová situace a o tvůj majetek nestojím odešla bych jen s tím co je moje a to jsou jen hadry. " Křikla jsem na něj a zase se otočila k odchodu.
" prosím neodcházej vše mě mrzí já taky tě moc miluji vás obě a moc všeho lituji a omlouvám se za to." klečel a už i brečel. Já nevěděla co chci. Nevěděla jsem jestli chci jeho a nebo Zayna.
" víš dej mi čas. Upřímně ti říkám že miluji tebe,ale i Zayna a sama nevím co chci. I když jediné co bych si přála je šťastný život." řekla jsem a otočila se k odchodu.
" počkám jen se snad rozhodneš brzo a hlavně budeme spolu." nic jsem neřekla jen jsem se na něj podívala a odešla. Nasedla jsem s malou do auta a odjela ani sama nevím zatím kam.
*****
Tak na přání jsem napsala co nejdříve další dílek tak snad jste spojení. Jen dochází nápady tak kdyby někoho něco napadlo napište mi to do komentu budu jen ráda...
S láskou váš prceekk5sos
Za chyby jako vždy se omlouvám je to psané rychle a na mobilu
ČTEŠ
Either Daddy's Girl
Fiksi PenggemarStacy je holka jako každá jiná,žije s matkou a bratrem otec jí umřel... Co když matka najde,ale někoho. Kdo má mladšího pro Stacy neodolatelného bratra..... Co když je to oboustranné a on jí chce taky. Chce,aby byla jeho holčička...... Jak vše bude...