Harry nic neřekl a to mě vytočilo ještě více a donutilo mě to udělat jedno velké rozhodnutí.
Šla jsem do pokoje a zbalila jsem pár věcí jak pro sebe tak pro malou a šla jsem. Od Anne jsem si vzala malou. Odešla jsem do chodby a začala jsem nás chystat.
" kam pak jdete?" zeptala se nechápavě Anne.
"Jedu se podívat za matkou. Vzkaž Harrymu,že nevím kdy dojedu. Třeba jak tu nebudu ti řekne pravdu jak to tady mezi námi je. Ahoj." vzala jsem malou a šla ji připoutat do auta pak jsem se vrátila pro kočár a tašku. Nikdo už v chodbě nebyl a Harry ani nedošel mě třeba přemluvit ať nikam nejedu. Proto jsem tedy s vecima odešla. Kočár jsem složila do kufru dala jsem tam i tašku a nasedla jsem a odejela pryč.
Cesta byla dlouhá a unavná malá ta usla hned chvíli po tom co jsme vyjeli.
Nikde jsem nezastavolala jela jsem přímo.
Konečně jsem dorazila na místo. Malá pořád spala a já ještě chvíli zůstala sedět v autě než jsem se konečně rozhodla vylést s auta a jít zazvonit. Chtělo se mi brečet,nevím proč to na mě dolehlo zrovna teď.Nadechla jsem se a konečně zazvonila. Během chvíle mi dotyčný otevřel já mu hned spadla do náruče a rozbrečela se.
" ššš zlato co se stalo." začal mě utěšovat Zayn. Ano jela jsem k Zaynovi nechci nikomu říkat své problémy a to ani matce jen jemu teď důvěřuji.
"Já mužů tu s malou nějakou dobu zůstat? " zeptala jsem se když jsem se trochu uklidnila.
" to je jasný jsem rád,že jsi dojela zrovna za mnou. Tohle jsem si přál,aby jsi byla se mnou." jen jsem se malinko usmála.
" kde máš malou? Tu jsi tam nechala?" ptal se Zayn.
" ne nenechala spí v autě." řekla jsem a skousla jsem si při tom spodní ret a začala ho hladově líbat.
Na nic nečekal a začal mi polibky oplácet. Při tom mě vtáhl do domu a zavřel za námi dveře.
Během chvíle jsem byla přiražená na dveře. Začala jsem Zaynovi sundavat triko,které jsem odhodila neznámo kam. On udělal to stejné. Chytl mě pod zadkem a já mu automaticky omotala nohy kolem pasu. Odnášel mě nejspíše do ložnice." do ložnice ne. Malá je v autě a nevíme kde se vzbudí." jen na to kývl a vzal to směr do obýváku kde se posadil na sedačku.
Já jsem mu seděla na klíně. Ani nevím jak jsme to zvládli, ale během chvíle jsme byli oba nazí.
Hned na to jsem se na Zaynovi zvedala a vzdychala jeho jméno. To stejné dělal on. Bylo nám jedno jestly nás někdo uslyší. Tohle jsme chtěli oba.Když bylo po všem a já únavou padla na jeho hruď. Zazvonil zvonek. Rychle jsme se oba oblékly a Zayn šel otevřít.
Po chvíli došel s malou v ruce a za ním napochodoval Louis a těhotná Abbi. Když mě uviděli hned mě letěli obejmout. Tak dlouho jsem je neviděla. Když tak vzpomínám tak od svatby." ahoj tak ráda tě vidím co tady děláš a kde je Harry? " začala se vyptávat Abbi.
Nechtěla jsem,ale nakonec jsem se rozpovidala a vše jim řekla. Nevěřili vlastním očím,že by mohl být Harry takový. Nakonec jsem řekla i to co je mezi mnou a Zaynem. Abych řekla pravdu byli to první lidi co to v této situaci chápali. A pořád jediné co chtěli bylo abych byla já šťastná a podle nich je jedno s kým to prý záleží na mě.
*
Víkend utekl jako voda. Se Zaynem jsem si to náramně užila. Chodili jsme s malou na procházky jako normální rodina a bylo nám jedno jestli nás někdo uvidí.
Harry ten se celý víkend neozval. Takže mu asi moc nechybíme. Já jsem se rozhodla,že domů nepojedu. Když o nás nemá zájem tak proč bych to pořád měla zachraňovat já.
Rozhodla jsem se,že mu dám týden a pokud se do toho týdne neozve ani blbou SMS tak si tam pojedu pro zbytek věcí a končím sním. Jsem teda zvědavá. Chtěla bych na jednu stranou,aby se ozval a bylo to jako dříve a na druhou stranu zase nechci, aby se ozval a byla jsem se Zaynem. Sama prostě nevím co chci. Ono tohle co je teď se Zaynem je krásný tak jako dříve a to jak je pozorný k malý je prostě boží. Sama jsem ve srabu kdy nevím jak se rozhodnout a jak vše vyřešit. Na jednu stranu vím, že toto všechno mě donutilo milovat i Zayna sice jsem ho jako nikdy nepřestala milovat. Pořád jsem ho v hloby duše milovala,ale teď to zase vylezlo na povrch. Sama jsem tedy zvědavá jak to dopadne a jak se mé srdce nebo rozum rozhodnou.Dneska už je středa a Harry pořád nic ani blbá SMS. Jsem zvědavá jestli se tedy ozve. Zrovna jsem u Zayna sama on musel kvůli něčemu do práce.
Já sedím v kuchyni a pijí kafe, malá spí a já se tak nějak nudím.
Jen sedím ve svých myšlenkách,ze kterých mě probudil mobil. Bez váhání jsem to zvedla a ani jsem se nepodívala kdo volá.* ty vole ségra kde jsi? Byl tady před chvíli Harry a hledal tě. Prý jsi o víkendu odjela a řekla jsi mu,že k nám.
* ahoj Nialle taky tě ráda slyším. Jsem no nebudu lhát jsem u Zayna a mám k tomu svoje důvody.
* cože? U Zayna ty jsi snad padlá na hlavu ještě tak aby jsi s ním něco měla proč jsi vůbec odešla?
* nejsem padla na hlavu on třeba důvod byl to že on poslední dobu delší dobu chodí dóm večer opilí a nadává mě i malé a ještě jako bonus mě začal mlátit a když dojela Anne dělal jako by jsme byla nejšťastnější rodinka a to by jsi tam nevydržel ani ty jsi stejný jako já.
* Ježíš segra to jsem nevěděl mrzí mě to. To máš pravdu já jsem stejný a máš čas mohl bych se stavit?
* můžeš se stavit ráda tě uvidim.
* dobře tak dojdu ale až v 5 něco ještě mám.
* dobře budu se těšit.
Hned jak jsem dovolala došel Zayn vše jsem mu řekla a neměl problém v tom že se staví.
Byli už 4 hodiny a rozezněl se zvonek. Bez váhání jsem šla otevřít myslela jsem,že je to Niall a došel dříve ale to jsem se mýlila.
**""
Konečně jsem napsala další dílek. Kdo myslíte, že bude za dveřmi?
Jinak moc se omlouvám,že přidávám málo, ale už jsem kolikrát psala,že opravdu nemám čas. Tak se snažím aspoň takhle. Tak snad se dílek líbí za chyby se zase jako vždy omlouvám píší na mobilu. :)
ČTEŠ
Either Daddy's Girl
FanfictionStacy je holka jako každá jiná,žije s matkou a bratrem otec jí umřel... Co když matka najde,ale někoho. Kdo má mladšího pro Stacy neodolatelného bratra..... Co když je to oboustranné a on jí chce taky. Chce,aby byla jeho holčička...... Jak vše bude...