Ema me pitala da dodjem do nje pa da idemo u soping,na sta sam naravno pristala. Citav dan smo provele u trznom centru,probale smo razne haljine,pantalone,suknje i sta sve ne. Htjela sam da joj ispricam i sve u vezi Taiba ali ipak nisam. Kupile smo toliko stvari da smo ih jedva nosile. Nekako smo uspjele otici do Eminog stana.
Napravile smo sebi lijep ostatak dana. Obukle smo udobne trenerke,kosu svezale da nam ne smeta,napravile kokice i gledale film. "Vidio sam da si tu. Jel mozes izaci na 5 minuta? Bit cu na krovu" pisalo je u poruci koju sam dobila od Taiba. Emi sam rekla da idem da provjerim je li sve u redu u mom stanu i otisla.
-"Hej..tu si"
-"Tu sam. Je li sve u redu?" Pitala sam.
-"jeste..ustvari nije." Na licu mu se mogla vidjeti tuga,napetost,strah. Nikad ga nisam vidjela takvog. Posto je bio mnogo visociji od mene morala sam da stanem na prste da bih ga zagrlila,jer nisam znala sta drugo da uradim. Uzvratio je zagrljaj.
-"sve ce biti u redu.." Prosaputala sam,a on me zagrlio jos jace.
Kada sam se odmaknula na licu sam mu vidjela suze. Primjetila sam da ih je pokusao sakriti od mene pa nisam nista rekla. Sunce je bacalo svoje duge crvene zrake preko cijelog grada. Sjedili smo i posmatrali taj prelijep pogled.
-"vjerovatno se pitas zasto se ovako ponasam" poceo je tihim glasom govoriti "i vjeruj da bih volio kad bih ti mogao reci ali.." duboko je uzdahnuo "jednostavno ne mogu. Ne smijem. Opasno je" pogledao me u oci "veoma je opasno,Ajlin.."
-"sta to?" Pokusala sam djelovati smireno iako mi je srce kucalo kao najjaci bubanj.
-"huuh..puno toga"
-"Taibe ne mogu ti pomoci ako mi ne kazes o cemu je rijec."
-"ja tebi pomazem tako sto ti ne govorim nista. Moras mi vjerovati."
-"kako da ti vjerujem kad ne znam sta je u pitanju? Moras mi reci!! Moras!"
-"ne moram nista! Vjeruj mi,bolje je da ne znas"
-"dobro,kako hoces" ustala sam i otisla,a on nije ni pokusao da me zaustavi.Vecer sam provela sa Emom i Sarom. Sve smo bile jako umorne pa smo prilicno rano zaspale.
//sorry sto sam tek sad postavila,nisam uspjela ranije. Kao i uvijek voljela bih da ostavite komentar💖☺️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Njegova tajna
Ficção AdolescenteNovi zivot pun izazova ceka Ajlin. Dolazi u nepoznat grad i brzo upoznaje momke i cure, a Sara, Ema, Semir, Malik i Taib joj postaju najbolji prijatelji. Kao i svako drugi, ocekuje normalan srednjoskolski zivot, ali desit ce se upravo suprotno. Saz...