Kenan je ostao jos par sati, ispricali smo jedno drugom sve sto se izdesavalo u posljednje 3 godine. Bilo je lijepo pricati sa dugogodisnjim prijateljem, jer osim Eme i Sare nisam imala vise takvih.
Ispratila sam ga do vrata i cekala sa njim dok je dosao lift. Poslije par sekundi je stigao i iz njega je izasao Taib. Dobacio je Kenanu jedno hladno "zdravo", cisto iz pristojnosti. Kada je ugledao mene na vratima okrenuo se i udario Kenana pesnicom.
// Taibova perspektiva //
Krenuo sam do Ajlin, moram pricati sa njom. Lift se zaustavio i ispred vrata je stojao neki lik kojeg nisam prije vidjao, ni u zgradi, ni u skoli, niti u gradu. Novi komsija pomislio sam i hladno ga pozdravio.
Okrenuo sam se prema Ajlininom stanu i tu je stajala, na vratima, i osmjehivala se ovom nepoznatom momku. U meni je sve kuhalo, ljutnja je nadvladala sve moje emocije.
Automatski sam se okrenuo i udario pesnicom u lice gospodina nepoznatog. Nije to ocekivao te je zateturao u nazad. Opet sam ga udario i opet i opet. Ajlin je nesto vikala ali do mog mozga je dopirao samo dio. Cuo san rijeci "nemoj, prestani" i slicno.
Tek kad mi je prisla i stavila ruku na rame imala je moju punu paznju. U njenim tamnim ocima vidio sam suze. Zasto..? Ovaj je iskoristio priliku i uzvratio udarac. Osjetio sam bol na licu, u stomaku, ali sam to potisnuo i uzvracao sve.
-"kakva je ovo galama? Sta radite to?"
Pitao nas je jedan komsija koji je, kao i svi ostali, cuo galamu.
-"izvinjavamo se.."
Rekla je Ajlin koja se prva sabrala. Nakon toga mi je rekla da idem u stan, a ona je ostala sa njim.// Ajlinina perspektiva //
-"mozes li?"
Pitala sam Kenana koji je emm..lezao..sjedio..na podu.
On se samo nasmijao i ustao.
-"imao sam i gorih situacija, nije ovo nista. Predpostavljam da je to Taib?"
Klimnula sam glavom
-"opasan je, brani te, nemoj zeznuti sta"
-"necu ne brini.."Usao je u lift i otisao.
Vratila sam se u stan i tu me cekao ljut, povrijedjen, krvav momak. Cim me je ugledao ustao je i poceo galamiti.
-"STA OVO TREBA DA BUDE? KO JE ON?"
-"Smiri se, cut ce komsije.."
-"JEBE MI SE ZA KOMSIJE! KO JE ON?!"
-"stari poznanik, bio je kao clan porodice sve dok.."
-"Sve dok se nije zaljubio jel tako?!"
-"Nije tako! Izbio je pozar, ustvari on ga je slucajno prouzrokovao.."
-"Ajlin de.."
-"NE PREKIDAJ ME! ...... Bili smo kod Eme na rodjendanu. Kuca je gorila i svi su izasli. Ja sam jedina spavala na spratu i ostala sam sama izmedju vatre. On se vratio po mene! Njemu dugujem svoj zivot!"Taib me samo prodorno gledao i onda izasao iz stana, bez rijeci.
-"Taibe cekaj!"
Krenula sam za njim.
-"pusti me sad!!"
-"Taibe!!"Stao je tako naglo da sam udarila u njegovo napeto tijelo.
-" spasio ti je zivot, stari poznanik, dobro. Ali jer morate biti sami u stanu? Kazes da ti je kao clan porodice, brat ili sta vec. Medjutim slusaj.. Vratio se da te spasi, ne zato sto si mu seka, nego zato sto je zaljubljen u tebe. Bio i ostao. Vidio sam kako te gleda, zeli te Ajlin"
-"Taibe nije.."Tada me gurnuo uz zid i stavio ruke lijevo i desno od mene. Gledao me u oci.
-"ti si moja! Moja! Cujes li? Niko ti se ne smije pribliziti! Niko te ne smije onako gledati kao sto te on gleda! Samo ja to smijem.."
Spustio je pogled na moje usne i priblizio mi se jos blize.
-"moja si..zauvijek"
Zatim se odmaknuo i brzim koracima nestao niz stepenice. Ja sam nekoliko minuta stajala na istom mjestu, naslonjena uz zid, i razmisljala o onome sto se upravo desilo.
------------------------------------------
// Taibova perspektiva //
-"ouuuu...sta se tebi desilo?"
Pitao me Malik nakon sto mi je otvorio vrata. Usao sam u stan i otisao do njegove sobe. On je usao za mnom i zatvorio vrata.
-"znas da sam htio da pricam sa Ajlin"
-"znam,i? Kako je proslo?"
-"proslo je tako sto je neki lik bio kod nje i gledao ju je s tolikom ceznjom da sam ga htio odmah ubiti! Potukli smo se i eto zasto ovako izgledam"
-"prevarila te?"
Mogao sam cuti cudjenje u njegovom glasu
-"mah.. Kaze da joj je kao brat bla bla. Znas vec kako to ide"
-"jeste, brat do prve prilike"
-"nisi mi bas od pomoci"
-"izvini brate.. Ali ne vjerujem da bi Ajlin to uradila. On bi, ali ona? Hmmm"
-"ne znam ni ja"
-"oke cekaj"
Malik je izasao iz sobe i vratio se sa flasom Jack Danielsa u ruci.
-"mislis da ce to biti dovoljno?"
Pitao sam
-"za pocetak da. Uzmi"Iako nije bilo bas najpametnije ubijati bol alkoholom, uzeo sam flasu i poceo piti..
// da li vam se svidja kada pisem iz Taibove perspektive? Ostavite misljenje💖☺️
YOU ARE READING
Njegova tajna
Teen FictionNovi zivot pun izazova ceka Ajlin. Dolazi u nepoznat grad i brzo upoznaje momke i cure, a Sara, Ema, Semir, Malik i Taib joj postaju najbolji prijatelji. Kao i svako drugi, ocekuje normalan srednjoskolski zivot, ali desit ce se upravo suprotno. Saz...