14. dio

885 46 0
                                    

// Taibova perspektiva //

Probudio sam se u cekaonici. Otisao sam u toalet da se osvjezim a kasnije do Ajlinine sobe. Nadao sam se da ce biti budna,ali nije je nikako bilo. Odmah sam pitao prvu sestru koja je naisla gdje je.

-"u toku noci joj se stanje pogorsalo. Srce joj je prestalo da kuca i nije disala. Uspjeli smo da je stabilizujemo. Uskoro cemo je vratiti u njenu sobu"
-"hvala.." rekao sam. Stotinu misli mi je proslo kroz glavu. Ako joj se sta desi..
-"mozete je sacekati u sobi" rekla je sestra sa blagim osmijehom na njenom mladom licu. Otisao sam i cekao. Nakon par minuta su je dovezli. I dalje je bila bez svijesti.

// Ajlinina perspektiva //

Sta se desava sa mnom? Zasto se ne mogu pomaknuti?

-"hej,malena.." Cula sam poznati glas. Bio je to Taib koji me uzeo za ruku. "Za sve ovo sam ja kriv. Zbog mene si ovdje.."
O cemu to on prica? 
-"vjeruj da ce platiti ako ti se nesto desi. Opet mi uzimaju one koje volim. Znas,..ona nesreca sa mojim roditeljima i nije bas bila nesreca. Bilo je to prije 3 godine. Namjerno su sabotirali auto. Kocnice nisu radile.. Otac je vozio,u jednom trenutku je uzviknuo 'Boze pomozi!'. Mama ga je pogledala i znala odmah o cemu se radi. Znao sam i ja. Zele nas ubiti. Otac je pokusao da zaustavi auto ali nije uspio. Na prvoj raskrsnici je doslo do nesrece. On je poginuo na licu mjesta,mama u bolnici. Ja sam bio u komi mjesec dana. Probudio sam se bez igdje ikoga. Onda su me poslali u dom i tu sam proveo 3 mjeseca,dok nije dosla moja tetka. Ona je zivjela u drugoj drzavi i sa nama nije imala bas puno kontakta. Kaze da je dosla cim je saznala. Od tad zivim kod nje. I od tad vise nisam vidio Ivana. Onoga koji te pokusao ubiti. Dosao je u dom onaj dan kada sam trebao otici. Rekao je da odem u drugi grad i da nikome ne spominjem nesrecu. Rekao je da kazem da nikad nisam upoznao roditelje i da sam odrastao kod tetke. Ako to ne uradim uzeo bi mi i sve ostale koje volim,jednog po jednog. Sutio sam sve ove godine,za dobrobit svih nas. Ti si nastradala,ali prezivjet ces. Bori se! Jaka si! Zbog mene,malena,zbog svih nas.."

Poljubio me u celo,osjetila sam njegove suze na mojoj kozi. Ajlin saberi se! Probudi se! Govorila sam samoj sebi.

// ostavite misljenje💖☺️

Njegova tajnaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora