Za dva dana sam se trebala vratiti kuci kod roditelja. Uskoro je zimski raspust,koji uvijek provodim kod njih. Napolju je posvudna snijeg, sve je prelijepo. U gradu je vladala praznicna atmosfera. Ulice su ukrasene lancima malih svjetala. Ljudi su hodali zagrljeni,osjecala se ljubav. Uzivala sam u tome. Gledajuci sve to u meni se sirila neka toplina.
-"malena, o cemu razmisljas?" Iz misli me trgnuo Taibov glas. Sada je sve bilo u redu izmedju nas. Cak bolje nego prije. Mislim da nas je sve ovo sto smo zajedno proslo ucinilo jacim.
-"znas da za dva dana idem nazad" on je klimnuo glavom "htjela bih da i ti podjes sa mnom."
-"staa?!" Odgovorio je zacudjeno.
-"tamo je u ovo doba godine prelijepo. Mogli bismo ici setati,mogu ti pokazati mjesta i upoznati te sa ljudima sa kojima sam odrasla. Ne moras ostati cijeli raspust ako neces"
-"gospodjice rado bih posao sa vama na tu avanturu"Nasmijala sam se i zagrlila ga.
// sedam dana kasnije //
Poslijednja sedmica je bila jedna od boljih u mom zivotu. Taib i ja smo preko dana setali,pokazivala sam mu meni draga mjesta,upoznala sam ga sa svojim starim drustvom. Ponekad smo izlazili u dvoriste i ponasali se kao mala djeca,iako on ima 18 a ja 17 godina. Pravili smo snjeska bijelica,davali mu razna imena,oblacili mu jakne i salove. Grudvali smo se,bacali u snijeg.
U kucu sam uvijek ulazila sva promrzla i ukocena. Mama bi nam onda napravila topao caj koji smo pili zamotani u deke. Otac bi nam tada pricao razne price iz svoje mladosti,iz vojske i tako dalje. Voljela sam da ga slusam i gledam kada tako prica. Imao je uvijek onaj ogroman sjaj u ocima i osmijeh na licu. Moji su roditelji jako voljeli Taiba,a i sa mojim bratom se dobro slagao. Mama bi uvijek govorila 'znamo da si u dobrim rukama'. Bilo mi je drago zbog toga.
-"paa..gdje me sutra vodis?" Pitao je Taib nakon sto smo otisli u svoju sobu.
-"na jedno posebno mjesto" odgovorila sam.
-"svako mjesto s tobom je posebno.."
Prosaputao je na moje uho. Zatim me zagrlio oko struka i privukao blize sebi.
-"laku noc malena.."
-"laku noc.."Nakon nekoliko trenutaka sam zaspala.
Slijedeceg jutra me probudio glas moje mame i miris tople cokolade iz kuhinje. Ustala sam i otisla u kupatilo. Nakon toga sam obukla crne pantole,tamnocrveni dzemper i kosu sam svezala u rep. Nasminkala se decentno i otisla do ostalih koji su vec pripremili dorucak. Nakon sto smo jeli,Taib i ja smo otisli do mog posebnog mjesta.
-"ovdje sam prije dolazila kada sam zeljela biti sama..i sada ponekad dodjem" rekla sam nakon sto smo stigli do jednog uzvisenja iznad mog zavicaja. Sa tog mjesta se vidjela svaka ulica,svaka kuca i svaki prolaznik. Voljela sam biti tu jer me niko nije vidio a ja sam vidjela sve. Imala sam svoj mir i odmarala sam se tu.
-"kako znas za ovo mjesto? Ne cini mi se da bas puno ljudi dolazi ovdje"
-"bila sam mali avanturista" odgovorila sam mu sa osmjehom.Minutama smo samo cutali i uzivali u pogledu. Oko srca mi se sirila toplina. Bilo je lijepo biti ovdje,na najdrazem mjestu,sa najdrazom osobom.
Nakon nekog vremena Taib je prekinuo tisinu
-" Znas..moj dan ima smisao samo ako si ti tu. Kada te nema falis mi,neizmjerno mi falis. Volim sto si drugacija,ludja od drugih. Zelim da ostanem uvijek uz tebe i uzivam u tvom divljastvu. A naisla si na ludjeg od sebe. Sta ces sad?" Pogledao me svojim skoro crnim ocima u kojima sam se gubila.Bez razmisljanja sam mu se bacila u zagrljaj i prosaputala
-"volim te.."
-"volim i ja tebe,malena.."
Odgovorio je svojim dubokim glasom.// nadam se da vam se svidja,ostavite komentar💖☺️
YOU ARE READING
Njegova tajna
Teen FictionNovi zivot pun izazova ceka Ajlin. Dolazi u nepoznat grad i brzo upoznaje momke i cure, a Sara, Ema, Semir, Malik i Taib joj postaju najbolji prijatelji. Kao i svako drugi, ocekuje normalan srednjoskolski zivot, ali desit ce se upravo suprotno. Saz...