Izvadila sam kljuc i otkljucala vrata. Usli smo u moj stan.
-"prva vrata lijevo" rekla sam Taibu i pokazala rukom.Usao je u sobu i sjeo na stolicu pored radnog stola,ja sam sjela na krevet. Par minuta je samo gledao u pod i sutio. Polahko sam gubila strpljenje.
-"pa? Hajde pricaj sad"
Podigao je glavu i pogledao me svojim smedjim ocima u kojima se sada ogledala tuga.
-"nije tako lahko.." prosaputao je.
Nisam nista rekla,cekala sam da progovori kada bude spreman.
-" Ivan.." rekao je nakon nekog vremena "On je..on je.." Prosao je rukom kroz kosu,jos uvijek je gledao u pod "..stari prijatelj mog oca. Skoro je imao operaciju noge i jos uvijek je ne moze dobro da kontrolise. Zbog toga je dao gas." znala sam da laze.
-" A osmjeh? A pogled? Izgledao je kao da bas zna sta radi" rekla sam da bih vidjela njegovu reakciju.
-"to..emm..ne znam" cijelo vrijeme me nije pogledao u oci.
Prisla sam mu i uzela njegovo lice u ruke. Pogledao me.
-"a sada bih da cujem istinu"Izgledao je zbunjeno i sokirano. Brzo je ustao i krenuo da izadje iz sobe. Taman kad je uhvatio bravu ja sam stala izmedju njega i vrata. Bili smo veoma blizu jedno drugom,cak preblizu. Mogla sam osjetiti njegov dah na mom licu,disao je ubrzano.
-"pusti me da prodjem!"
-"prvo mi reci istinu!"
Odmaknuo se korak nazad
-"AJLIN NEMAM TI STA RECI!! ZNAS SVE STO TREBA DA ZNAS I TO JE VISE NEGO DOVOLJNO!!"
Njegove smedje oci su postale crne zbog ljutnje. Sake je skupio u pesnice. Pokusavao je da se smiri ali nije mu bas uspijevalo.Hocu li mu reci da sam cula sve u bolnici? Hocu! Cula sam svoj unutarnji glas.
-"Taibe.." rekla sam blago koliko sam mogla,prisla sam mu "dok sam bila u bolnici nisam mogla reagovati ni na sta,ali mogla sam vas cuti. Sve sam cula"
Pogledao me upitno,jos uvijek je ubrazano disao,stojao je ukoceno
-"Nesreca,dom.. Cula sam sve. Zasto me lazes?"Pogledao me sirom otvorenih ociju,zatim je sakom jako udario od zid. Trznula sam se jer nisam ocekivala takvu reakciju. Kada je to vidio udahnuo je i izdahnuo. Opustio sake i sjeo na krevet. Rukom je pokazao da sjednem kraj njega,sto sam i ucinila.
-"u redu..Ivan je dio,tacnije vodja ruske mafije. Prijetio je mom ocu da ce ubiti mamu i mene ako ne bude radio ono sto bude htio. Nama za ljubav otac ga je slijepo slusao. Morao je da krijumcari drogu,pljacka banke i slicno. Tako je islo 3 godine. Kada vise nije mogao da se nosi s tim sve je ispricao policiji. Naravno, nisu uhvatili Ivana jer je bio iskusan u svom poslu i nisu ga mogli naci. Nakon par dana smo krenuli autom negdje,ne sjecam se tacno gdje. Otkazale su kocnice. Svi smo znali da je to uradio Ivan. Roditelji su poginuli, a ja sam na srecu ili na nesrecu prezivio." Okrenuo se prema meni ocekivajuci moju reakciju.
// nadam se da vam se svidja,ostavite misljenje 💖☺️
KAMU SEDANG MEMBACA
Njegova tajna
Fiksi RemajaNovi zivot pun izazova ceka Ajlin. Dolazi u nepoznat grad i brzo upoznaje momke i cure, a Sara, Ema, Semir, Malik i Taib joj postaju najbolji prijatelji. Kao i svako drugi, ocekuje normalan srednjoskolski zivot, ali desit ce se upravo suprotno. Saz...