24. dio

675 40 5
                                    

-"emm..ja..ja.."
Izgubila sam glas,svaki pokusaj da nesto kazem nije uspio. Stisnula sam njegovu ruku,doboko udahnula i pogledala ga u oci koje su vec nestrpljivo cekale moj odgovor.

Da li ga volim? Da? Ne? Kako da objasnim ovo sto osjecam? Odlucila sam da izgovorim glasno ono sto mi srce sapuce.
-"volim i ja tebe" odgovorila sam nakon citave vjecnosti.

Mogla sam vidjeti olaksanje na njegovom licu. Nagnuo se prema meni i poljubio me. Bio je to poljubac pun njeznosti i ljubavi. U tom trenutku sam znala da je to to.
-"hej..hajmo unutra..hladno je" prosaputala sam izmedju kratkih poljubaca.
-"oke hajmo" jos jednom me poljubio i onda smo usli u vikendicu.

Bilo je rano proljece,ne previse hladno ali nije ni toplo. Taib je trazio nesto cime bi se mogli ugrijati. Posmatrala sam ga dok je isao od ormara do ormara. Nasao je samo jednu jaknu koja bi nam bila od koristi,ali nju je dao meni.
-"a ti?"
-"meni nije hladno" rekao je,ali znala sam da to nije istina. Ipak sam uzela jaknu da ne bi povrijedila njegovu muskost.

Odlucili smo da gledamo film. U kuhinji sam trazila neke grickalice,dok je Taib trazio film. Bar sam mislila da trazi. Kada sam se okrenula i krenula do tv-a,srce mi je stalo od straha.

-"uhhh..to si ti! Nemoj me vise tako prepadati!!!"

Nije nista odgovorio nego me samo pogledao i nasmijao se. Stajao je naslonjen ramenom na zid sa rukama u dzepovima. Bio je tako opusten. Glavu je takodjer naslonio na zid i samo me posmatrao. Ni ja nisam mogla da skinem pogled sa njega. Tako je lijep i zgodan i samouvjeren...
Postalo je malo cudno da se samo tako gledamo pa sam predlozila da odemo i pogledamo film.

Bila sam jako umorna,san mi se vjesao o trepavice. Osjetila sam njegovu ruku oko mene i povukao me sebi. U polusnu sam ga zagrlila i nakon nekoliko trenutaka sam zaspala.

Probudila sam se veoma rano,s obzirom na to da sam inace spavala dugo. Bila sam pokrivena jaknom. Uzela sam telefon da vidim koliko ja sati,ali prazna baterija. Ma odlicno!
-"dobro jutro" rekao je Taib i spustio njezan poljubac na moj obraz.
-"hej..ouuuuu hejjjj!!!!! Skola!!!" Skocila sam i krenula prema vratima.

Taib je pokusao da sakrije osmijeh ali nije uspio. Poceo se glasno smijati. Nakon nekoliko minuta se smirio
-"malena,danas je nedelja"
-"pa budalo sto mi nisi odmah rekao!!"
-"izvini. Hej jesi li gladna?"
-"uff jos pitas? Ima li ovdje nesto korisno?"
-"pa i ne bas. Moramo se vratiti kuci"
-"oooohhh.." Rekla sam umorna,gladna i nervozna "okej hajmo"

// voljela bih da postanete aktivniji i ostavljate vise komentara,kako bih znala da li vam se svidja nacin na koji pisem i moja prica💖☺️

Njegova tajnaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin