Imala sam historiju i profesorica Katarina je pokusavala da nam priblizi gradivo. Medjutim, niko je od nas nije slusao.
Neki su tipkali poruke ispod stola, neki se gadjali papiricima, neki pricali, a neki spavali. Ja sam pospano gledala oko sebe i crtala neke beznacajne simbole u svesku. Ajdin, koji je jos uvijek sjedio pored mene, je pisao nesto.
Nakon nekoliko trenutaka me blago udario laktom u ruku i pomaknuo svesku ispred mene.
Jel se Taib jos uvijek ljuti?
Pisalo je. Ja sam samo klimnula glavom. Proslo je sedam dana od kada se desilo ono sa Kenanom. Pokusala sam da pricam sa Taibom ali on nije htio. Cak nece nista ni da kaze nego samo ode. Ispocetka sam mislila da mu treba vremena da se smiri, medjutim ovo ovako ide vec sedmicu. Uzela sam Ajdinovu svesku i napisala
Danas cu opet pokusati da pricam sa njim.. Nadam se da ce me saslusati
Nakon sto je procitao to, Ajdin je stavio ruku na moje rame i klimnuo glavom da bi me ohrabrio.
-----------------------------------------
-"Taibe?!"
Sustigla sam ga na putu iz skole. Iako nismo isli u istu skolu, bile su blizu i imali smo isti put.
-"sta hoces?"
Pa dobro, bar prica sa mnom..
-"sto si takav?"
-"kakav?"
Nije me gledao, samo je isao pravo, brzo. Morala sam skoro trceci ici pored njega.
-"ignorises me"
-"ja i?"
-"pa.. Hoces mi bar reci zasto?"
-"ne"
-"Taibe!"
Zastao je i pogledao me u oci.
-"prevarila si me"
-"STA SAM?!"
-"ne pravi se budala sad"E sad je dosta..
-"jesi li svjestan da me lazno optuzujes?! Zar stvarno mislis da bi te prevarila?!"
-"ne znam sta da mislim"
-"sjeti se svega sto smo prosli zajedno, sjeti se ove zadnje dvije godine, sjeti se sta sam sve uradila zbog tebe. I onda razmisli o ovim rijecima koje si upravo rekao.."Okrenula sam se i krenula u suprotnom pravcu. Nisam znala gdje cu, ali samo sam htjela sto dalje od njega. Povrijedilo me to sto nakon svega nema povjerenja u mene.
Nazvala sam Kenana i krenula do njega.Putem sam razmisljala o svemu, o ove zadnje dvije godine. Tek sad sam shvatila koliko volim Taiba. Volim ga toliko da boli. I zbog toga me strah.. Strah me da ga izgubim. Kazu da je prva ljubav najgora, jer nakon nje nije sigurno da li opet mozes tako voljeti.. Ti ljudi koji su to rekli su u potpunosti bili u pravu, jer bilo me je strah da ce se bas to desiti.
Nakon 15 minuta sam stigla kod Kenana. Kada sam usla u stan odmah se osjetio miris ribe koju je Ajla ( Kenanova mati) pripremala na nek svoj nacin. Otisla sam u kuhinju. Za stolon je stojala niska, buckasta zena. Jos uvijek ima crnu kosu do ramena i sjaj u plavim ocima.
-"sta to tako fino mirise?"
-"Ajlin dusooo!!" Privukla me je u topao zagrljaj "kako si mi samo prelijepa"
-"hvala tetka"Ajla i moja mama su bile drugarice iz mladosti. Kada jedna nije imala vremena druga bi cuvala djecu. Odrasla sam uz nju. Zbog toga sam je zvala 'tetka'.
-"mama, mi odosmo u sobu. Ako nesto treba zovi"
Otisli smo u Kenanovu sobu. Mala prostorija, jednostavno namjestena, bas kao i njegova stara soba.
-"sjedi gdje hoces"
rekao je i bacio se na krevet. Ja sam sjela za radni sto.
-"jesil dobro?"
-"pamtim i bolje dane"
odgovorila sam.
Uspravio se na krevetu i u njegovim ocima sam vidjela zabrinutost.
-"sta je bilo?"
-"Taib"
-"jos uvijek?"
-"mhm"
-"hoces da ja pricam sa njim?"
-"naa necu..hvala"
-"dobro"Nekoliko minuta je bila tisina.
-"Kenane?"
-"ja?"
-"promijenio si se, postao si hladan, imam osjecaj da ne das nikome da ti se priblizi, ne vjerujes nikome. Zasto?"Gledao je u jednu tacku, kao da je smisljao sta da kaze. Zatim me pogledao i poceo
-"znas.. Zapravo ne mozes nikome vjerovati. Prije ili kasnije ce ti zabiti noz u ledja, desit ce se, vjeruj mi. Ono sto je vazno jeste kako si pripremljen za to. Ako ne ocekujes, povrijedit ce te. Ako ocekujes, onda ti je svejedno. Ali ako nikome ne vjerujes, onda se ne moras brinuti da ce se to desiti. Mislim to je moj svijet, ne dam nikome da udje u njega"
Buljila sam u ovog muskarca ispred sebe i pokusala da shvatim sta je rekao. Nije uvijek bio takav, nesto se desilo. On je odsutno gledao kroz prozor. Znala sam da razmislja o tome, ali nisam htjela da insistiram. Kada bude htio reci ce mi.
Tako smo sjedili, zadubljeni u vlastite misli sve dok Ajla nije dosla i zvala nas da jedemo. Pozeljela sam njenu hranu, bila je izvrsna kuharica. Ustali smo i otisli u kuhinju.
// ostavite misljenje u komentar💖☺️
أنت تقرأ
Njegova tajna
أدب المراهقينNovi zivot pun izazova ceka Ajlin. Dolazi u nepoznat grad i brzo upoznaje momke i cure, a Sara, Ema, Semir, Malik i Taib joj postaju najbolji prijatelji. Kao i svako drugi, ocekuje normalan srednjoskolski zivot, ali desit ce se upravo suprotno. Saz...