Eerder gebeurd:.
Ik sluit mijn oog en precies op dat moment gaat mijn telefoon over. 'Serieus!!' Ik neem op zonder te kijken wie het is. 'Ik kom terug in jou leven en in die van Savannah's, wacht maar af jullie zullen spijt krijgen van alles!!' 'Wie ben.' En hij hangt op. Als ik snel terug kijk wie me belde staat daar privé. Zo raar. Ik kreeg een bericht en ben te nieuwsgierig dus bekijk ik het.Ik kijk naar de bericht en zie dat het Savannah is. Heey schat, ik was het vergeten te zeggen maar ik ga over 3 weken verloven. Het is super leuk als je komt. trouwens kunnen we morgen misschien na je werk of wanneer je pauze hebt een kopje koffie drinken met Hesna? Xx Ya girl Sava. Ik keek er glimlachend naar en besloot gelijk ook wat terug te schrijven. Heey Sava, Ik kom zoiezo naar je verloving, ja lijkt me leuk om even een kopje koffie drinken. Doe maar wanneer ik pauze heb. Maar we moeten ook weten wanneer Hesna kan!! Xx Ya sister Inaya. Ik stuurde het en na niet lang gewacht te hebben op een antwoord stuurt Savannah een berichtje terug. Oh trouwens, maak je geen zorgen om Hesna. Ze heeft een week vrij genomen van haar werk. Super leuk kunnen we een girls day ervan maken. ik stuur je morgen wel de adres bij waar we gaan zitten. Kan niet wachten!! Ik hou ervan om zulke dingen te doen met vriendinnen. Maar nu tijd om te slapen. Ik liet haar op blauw staan en ging helemaal in me bed kruipen. En toen was het weer te warm dus haal ik heel de deken van me af. En toen weer te koud dus besloot ik om me deken op me toen en me been eruit. Als je snapt wat ik bedoel.
Volgende dag ~
Ik word wakker met een bonzende hoofd en kijk naar de klok en zie dat het half 7 is. 7 uur naar werk. Oh nee, dit ga ik niet redden!! Ik stap snel mijn bed uit en loop naar de badkamer. Ik gooi een plons koud water op me gezicht en poets snel mijn tanden. Ik doe snel de wassing voor het bidden en verricht snel het gebed. Ik trek snel een zwarte broek aan en trek een witte t-shirt erboven aan met korte grijze mouwen. Mijn dokter jas komt er toch nog overheen. Ik doe mijn Nike Air Max aan die ik gister gekocht had en pak mijn witte Michael Kors tas erbij. Ik doe een zwarte hoofddoek aan en trek snel mijn witte dokter jas aan. Ik loop nog langs de spiegel en ik keur mijn outfit goed. Ik loop naar de woonkamer en pak daar mijn autosleutels. Ik sluit alle ramen doe alle lichten uit en loop dan vervolgens naar buiten. Ik zit in mijn auto en doe de radio aan. Ik hoor niet echt iets belangrijks totdat ik hoor dat er een jongen genaamd Safouan wordt overgereden. Wouw, zou het de broertje van, nee ik denk het niet. Ik reed door en hoor nog allerlei nieuws maar toch blijft de nieuws over Safouan bij me haken. Het zou hem wel kunnen zijn. Ik zie wel. Aangekomen bij me werk loop ik door de gangen en help allerlei patiënten. Ik loop nog naar de balie en zet daar allerlei mappen over patiënten waar ik lang ben geweest. Na dat ik dat ongeveer een paar uurtjes doe is het eindelijk 5 uur. De tijd wanneer ik 1 uur vrij heb, yes!! Ik ben echt toe aan een pauze. Ik app Sava nog snel om te zeggen dat ik klaar ben en ik de adres nog moet weten. Inmiddels heeft ze me de adres gestuurd. Ik loopbaan me auto en zie Hesna haar auto huilend uitstappen. Ik ren naar haar toe en trek haar ineen omhelzing. 'Meid, wat is er aan de hand?!' Vroeg ik verbaasd. 'M.mijn broertje i is overgereden!!' Ik denk terug aan toen ik in de auto zat. Hij was het ik krijg allerlei tranen in mijn ogen. Ik weet het, ik ken hun maar een dag maar alsnog ze is net een zus voor me en Safouan mijn kleine broertje. And guess what, Safouan wordt overgereden. We stonden een tijdje in een omhelzing met allebei tranen in onze ogen. 'Ik wil hem bezoeken. Hij zit in het ziekenhuis ************ kunnen we er nu heen gaan!!' 'Hadden we niet het afspraak met Savannah, kom tenminste met haar.' 'Oké, maar we moeten snel gaan ja. Ik app haar snel en vraag of ze komt. Anders is het erg, ze verwacht ons maar we komen niet. Dus misschien komt ze wel.' Ik ben het met haar eens en we zeiden tegen Savannah dat ze naar de ziekenhuis moest gaan waar ik werk want we wachten hier op haar. We zien haar aankomen en we groeten elkaar en iedereen stapt zijn eigen auto in. En zo rijden we met zijn drieën naar het ziekenhuis waar Safouan in ligt. Als we daar zijn aangekomen stappen we uit en lopen meteen naar de balie om vervolgens te vragen in welke kamer Safouan is. Nadat we de kamer weten lopen we er gelijk naar toe. 'SAFOUAN. GAAT ALLES WEL GOED. OH NEE, HET IS MIJN SCHULD. WAT HEB IK GEDAAN??!!' Riep Hesna huilend. Ik suste haar en zei dat het goed kwam. Ze ging naar hem toe en gaf hem een kus op zijn voorhoofd en op zijn hand. 'In'Sha'Allah komt het goed. Het spijt me voor al de ruzie die we hadden. Je realiseert pas wat je mist als je het niet meer hebt. Het spijt me voor alles. Vergeef me plss. Het is mijn schuld, ik ben een slechte zus. Ik had je moeten brengen naar werk en niet moeten laten lopen. Maar het is Mektab, het moest zo gebeuren. Het is geweest, we kunnen niet meer terug gaan in de tijd.' Zei Hesna huilend. Ik heb echt medelijden met haar. Ik keek naar Savannah en zag dat ze emotieloos voor zich uit keek. Raar, normaal is zij degene die helemaal in tranen uitbarst. 'Het komt goed ja, zoals je al zei, het is Mektab. Het kan niet meer terug, het is al geweest, het kan niet terug.' Herhaalde ik. Ze gaf me een knuffel en keek Savannah verdrietig aan. Savannah glimlachte naar haar? Ze doet een beetje vreemd, raar.
Savannah:.
Ik werd gisteravond gebeld door een privé nummer. Ik denk dat het een man is, want het had best wel een mannenstem, maar ik weet het niet helemaal zeker. Hij zei 'Ik kom terug in jou leven en in die van Inaya's, wacht maar af jullie zullen spijt krijgen van alles!!' 'W,wie ben.' Reageerde ik, maar hij kapte me toen af. Hele nacht moest ik eraan denken. Zou het degene zijn die Safouan heeft overgereden. OWH NEE!! Ik moet weten wie het is. Straks gaat degene misschien wel iets doen bij Inaya en mij. Misschien ook wel iets bij Hesna!! Nee, ik moet het uitzoeken. Zal ik het aan Inaya en Hesna zeggen of niet?? Beter niet, he. Ik staar dood voor me uit. Ik ben helemaal in dromenland. Maar ik hou het beter geheim. Anders maak ik ze misschien nog erger bezorgd.Hesna:.
Ik moet weten wie degene was die Safouan overreed!! Ik ga het zo vragen bij de politie, maar ik ga beter alleen. En als ik meer informatie heb, zeg ik het ook tegen Inaya en Savannah. We zijn hier al een tijdje en we besluiten nog heel even snel een kopje koffie te drinken, want dat was eigenlijk onze afspraak. In'Sha'Allah komt helemaal goed met Safouan, In'Sha'Allah. Het is echt warm, ik heb echt geen idee hoeveel graden het is. Maar dat boeit nu niet echt. We stappen weer onze eigen auto in en we rijden snel naar het cafeetje wat dicht bij van het ziekenhuis ligt. Het was best stil en er viel niks te zeggen. We waren alle 3 denk ik wel emotioneel. We waren al een kwartier hier aan het zitten en ongeveer 3 kwartier bij het ziekenhuis. We gingen ook langs Inaya's ouders, want ze waren in dezelfde ziekenhuis als mijn broertje. Inaya moest terug naar haar werk, want ze had nog 5 minuten. We besloten alle 3 te gaan en ik kon gelijk naar de politie. Wie durft het om dat te doen bij mijn broertje. We namen afscheid van elkaar en we stapte alle 3 onze auto in. Inaya reed naar haar werk Savannah naar Hamza (Haar binnenkort verloofde) en ik reed naar de politie. Bij de politie aangekomen, loop ik gelijk naar de balie waar ik vraag of ze onderzoek kunnen nemen naar hoe die gast heet en dat soort dingen. Na een tijdje gewacht te hebben op een stoel in een wachtkamer, komt er eindelijk een politie mijn kant op lopen. 'We hebben zijn ID kaart gevonden en het blijkt dat hij Karim Mousiri heet.'
JE LEEST
My life is a mess
RomanceLinaya, 20 jaar. Dood normaal meisje, tot ze wist met wie ze zou trouwen. Ze vindt het zo raar dat ze het nooit door had. Maar nu ze het grote fout van haar leven eenmaal door heeft, Heeft ze echt veel spijt waarmee ze is begonnen. Hoe zal haar toe...