Hesna:.
Ik weet inmiddels dat hij Karim Mousiri heet. Dus nu kan ik hem opzoeken op google, en kijken of ik meer informatie over hem krijg. Ik bedank de agent en neem afscheid van haar en ga naar mijn auto om vervolgens naar huis te rijden. Thuis aangekomen zet ik mijn tas neer op de bank in de woonkamer. Ik ga snel naar mijn kamer, trek een joggingbroek en t-shirt aan en ga gelijk terug naar de woonkamer om op de computer te gaan. Ik Google snel Karim Mousiri op en zie een foto van hem met Savannah staan. Wacht wat betekent dit. Heeft ze nou met Karim. Ik kijk nog naar andere foto's en zag weer een paar foto's met Sava. Ik zocht nog wat informatie op en daar stond dat ze wat hadden met elkaar!! HOE DURFT ZE!!! Ze heeft dit vast geregeld. Ze heeft het vast geregeld met Karim en zei dat hij mijn broertje moest overrijden voor geen reden. Oh, misschien dat ze daarom ook zo droog in het kamer van het ziekenhuis zat op een stoel. Zonder mij te troosten, want zij heeft het gedaan. WAT EEN STOM WIJF IS DAT, IK KAN HAAR NOOIT MEER VERTROUWEN.Inaya:.
Ik liep naar binnen en zag gelijk al een paar dokters heen en weer lopen. In de verte zag ik Jouad nog staan maar wist niet zeker of hij het was. Ik ren door de gang, tussen de mensen door om vervolgens naar Jouad te gaan. Ik ben wat dichterbij en zie Jouad beter. Hij ziet er heel slecht uit. Nu ik zijn gezicht beter heb gezien, gaat mijn hard te keer. Hij heeft gehuild, waarom?? Ik loop op een snelle tempo zijn richting op en spring uiteindelijk vermoeid in zijn armen. Jouad gaf mij een kus op mijn voorhoofd. Ik keek hem aan en zag gewoon dat er wat mis is met hem? 'Heey, wat is er aan de hand met je?!?' Hij keek mij aan en trok me weer in een omhelzing. 'Mijn neef is overgereden, hij ligt nu in coma.' Zei Jouad zacht met een hese stem. 'Hoe heet hij?' 'Hij heet Safouan hij is ongeveer 18 jaar ofso.' Ik keek hem geschrokken aan. 'De broertje van Hesna natuurlijk.' Hij keek me verbaasd aan. 'Ken je hem?' 'Ja, hij is de broertje van een vriendin van mij, het is super erg voor je dat het jou neef is!!!' We liepen samen naar de balie en hij gaf een paar mappen aan de vrouw achter hem. We vroegen om 1 uur vrij, want we wouden even naar Safouan gaan, en naar mijn ouders. We liepen allebei naar onze eigen auto en reden achter elkaar naar het ziekenhuis. Zodra we daar zijn aangekomen lopen we rechtstreeks door naar Safouan, want ik heb zijn kamer nummer nog onthouden van gisteren. Daar aangekomen troffen we Safouan onschuldig op het bed liggen met allerlei apparaten op zijn lichaam geplakt. Jouad liep met een snelle tempo naar hem toe. 'Ewa Safouan, je zit in coma, dat is niet zomaar wat. Ik heb je gemist broeder, In'Sha'Allah word je zo snel mogelijk wakker!! In'Sha'Allah.' Zei Jouad met tranen in zijn ogen. Bij zulke dingen is Jouad echt gevoelig voor, heb ik gemerkt. Jouad vertelt niet zomaar dingen tegen mij, hij laat het merken. Ik liep naar Safouan toe en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. Ik bedekte ook zijn blote bovenlichaam door zijn deken omhoog te trekken. We wilden net weglopen maar toen zagen we Hesna uit de toilet komen. Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel die haar een beetje kalmeerde.Hesna:.
Oké, dus Savannah heeft of had met Karim. Waardoor ze samen een plan gemaakt hebben om mijn broertje over te rijden. Dus nu moet ik wraak nemen op Savannah. Maar hoe ga ik dat doen? Ach, daar kom ik later wel weer op. Ik sluit de computer af en besluit nog naar de ziekenhuis te gaan voor mijn broertje. Ik loop naar boven om mijn kleding weer aan te trekken en loop dan naar beneden om mijn auto sleutels te pakken. Zodra ik die heb gevonden loop ik naar mijn auto toe en zet liedjes op. Daar aangekomen stap ik uit en loop ik naar de kamer van Safouan. Ik heb zijn kamer nummer nog onthouden. Daar aangekomen zag ik Safouan daar liggen, precies als gister. Ik liep naar hem toe, gaf hem een kus op zijn voorhoofd en op zijn hand en pakte zijn hand vast om vervolgens een hele verhaal te vertellen tegen iemand die ergens anders is en niet bij de wereld. 'Hallo Safouan, gaat het al wat beter dan gisteren, ik hoop het wel. Ik ben naar de politie gegaan en heb gevraagd of ze onderzoek konden doen naar hoe de man heet die jou, zeg maar in coma bracht, laat ik het zo zeggen. En hij heet Karim Mousiri. Hij is 24 jaar en hij had of heeft en vriendin genaamd Savannah. Maar ja, dat moest ik gewoon even kwijt. En jij bent de perfecte praatmaatje, zoals al die andere tijden toen ik ziek was en je me kwam opvrolijken.' Een kleine verlaat mijn mond. Ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en op zijn hand en loop dan naar de wc om me even op te frissen. Ik gooi wat water en kijk via de spiegel naar mezelf. Niet lang daarna hoor ik iemand praten, een jongens stem?? En daarna was het stil. Ik was klaar en liep naar de kamer en zag Jouad en Inaya. Ik rende naar Inaya toe en gaf haar een knuffel. Ik zie Jouad toch bijna elke dag. Daarna liep ik naar Jouad en gaf hem ook een knuffel. 'Hallo oom. Heey Inaya. Ik hoorde jullie praten.' Zei ik met een kleine glimlach. Volgens mij zien ze dat ik het eigenlijk gewoon hartstikke zwaar heb. Inaya gaf me een schouderklopje. Zij staat echt voor mij klaar, integendeel is Savannah de heks die dit heeft gedaan. 'Het komt goed, In'Sha'Allah.' 'In'Sha'Allah. ' Zeiden Jouad en Inaya tegelijk. Ik vraag me af wat ze hier samen doen.dat vraag ik wel bij de pakeerplaats. Inaya en ik liepen de deur uit en wachtte op Jouad. Ik liep de kamer weer in en zei. 'Jouad waar wacht je op??' 'Ik wil nog even blijven.' Ik keek naar Inaya. 'Inaya vind je het erg als ik hier ook blijf bij mijn broertje en mijn oom??' Ze keek me lachend aan. 'Tuurlijk schat als jullie hier klaar zijn kunnen jullie ook gelijk naar de parkeerplaatsen!! Doeii.' 'Doei Inaya.' Zei ik nog snel. Ze ging nog naar ons zwaaien en liep toen weg. Ik keek naar Jouad die geconcentreerd was op Inaya die weg liep. Hij volgde haar tot dat ze om de hoek was en liep toen weer naar de bed van Jouad.Inaya:.
Ik liep nog snel naar mijn ouders kamer en zie dat mijn vader zijn telefoon pakt, en naar Quran gaat luisteren. Hij heeft namelijk veel appen over Quran en verhalen over de profeten. Ik liep naar mijn vader toe. 'Salam beba. Alles goed?? Hoe gaat het met mama?' Ik keek naar haar en zag dat ze er bleek uitzag. In'Sha'Allah wordt ze snel wakker, In'Sha'Allah. Ik ga mijn vader een kus op zijn voorhoofd. Ik liep naar de tv en deed die aan. Ik keek samen met mijn vader nog even zijn lievelingsserie voor maar 10 minuten. Ik liep nog naar mijn moeder toe gaf haar een kus op haar voorhoofd en op haar hand. 'Salam yemma, In'Sha'Allah komt alles goed. Je hebt ongeveer maar 3 weken of 2 en dan heb je je tijd gekregen. In'Sha'Allah komt het goed. Ik heb niet veel te vertellen maar, dat was het in ieder geval. Ik hou van jou.' Zei ik met tranen in mijn ogen. Ik lie naar mijn vader gaf hem een kus op zijn voorhoofd en zei, 'Ewa beba, ik moet gaan, heb zo nog werk. Ik hou van jou, en doe voorzichtig. Als je nieuws krijgt van de dokter bel mij dan.' 'Ewa, jij ook voorzichtig, ik hou ook van jou en ja doe groetjes aan Savannah!!' 'Zal ik doen beba!! Beslama!!' Ik liep de kamer uit en ging naar Safouans kamer om te kijken of Jouad en Hesna hier zijn. Ik liep naar binnen en zag ze allebei niet. Ik liep naar de parkeerplaatsen en zag ze daar tegen mijn auto aan leunen. Ik liep naar hun toe en duwde hun onverwachts eraf. 'Wesh ben je gek, jij gaat tegen mijn auto leunen. Yea sukkels!!!' Ze schrokken allebei om mij en deden een stap naar achter. Ik stapte mijn auto in en Hesna stapte haar eigen auto in en Jouad ook in die van hem. Zo reden ik en Jouad naar het ziekenhuis en Hesna naar haar huis.Jouad:.
Ik ben de hele tijd mysterieus tegenover Inaya. Maar dat komt omdat mijn vriend een ring voor me heeft geregeld en zodra Inaya er over begint, kom ik zo met de verassing en gaat zij denken. OMG hij is zo lief, of misschien iets anders. Maar ik hou het nog verassing en de ouders van Inaya moeten wel wakker zijn. Ik heb er nog niks over gehoord. Misschien zijn ze al wakker, In'Sha'Allah wel. Maar dat hoor ik dan nog wel. Inaya en ik zijn aangekomen bij werk, en we gingen gelijk onze eigen kant op. Ik loop door de gangen en ik word gebeld door mijn vader. Inaya heeft het vast al aan jullie vertelt of niet. Nou als jullie het niet weten, mijn vader heeft een best grote bedrijf, helaas niet de grootste van Nederland, maar het is best een groot en bekende en mijn vader wilt het aan mij overbrengen. En voor nu werk ik in dit ziekenhuis, maar als de mensen in het bedrijf er helemaal akkoord mee gaan, mag ik mijn vaders bedrijf overnemen. En ik vind het super spannend en leuk dat mijn vader het aan mij geeft. Mijn vader is El Hamdoulilah trots op mij, en daarom ben ik ook trots. Ik word hier goed betaalt, ik heb hier praatmaatjes, ik heb Inaya en haar gekke vriendinnen zijn ook hartstikke lief. En vooral het gedachte dat ik binnenkort In'Sha'Allah een eigen bedrijf krijg.
Ik breng nog wat mappen naar de balie en onderteken een paar formulieren en ga naar de kantine, want het is al 5 uur dus dat betekent dat we pauze hebben. Is dit soms de eerste keer dat jullie met mij mee lezen? Ja he, zo grappig. Maar volgens mij heeft Inaya al de meeste dingen over me gezegd. Wat ze denk ik niet heeft gezegd. Ik heb een broer die heet Mohammed, en ik heb ook een zus die heet Amira en ik heb een zusje maar die heb ik nog nooit ontmoet. Ik was 2 jaar toen ik mijn ouders kwijt ben geraakt. Ze zijn niet dood, maar ik was in een winkel en ze gingen weg zonder dat ik het wist. En ik was 2 jaar dus wat verwacht je dat ik ga doen. Er was een vrouw die me bracht naar het weeshuizen daar groeide ik op tot mijn broer me kwam ophalen uit het weeshuis. Toen was ik iets van 16 jaar. Ik heb gewoon 14 jaar in het weeshuis gewoont. Ik had agressie problemen.1901 woorden
XxAmina😘
JE LEEST
My life is a mess
RomanceLinaya, 20 jaar. Dood normaal meisje, tot ze wist met wie ze zou trouwen. Ze vindt het zo raar dat ze het nooit door had. Maar nu ze het grote fout van haar leven eenmaal door heeft, Heeft ze echt veel spijt waarmee ze is begonnen. Hoe zal haar toe...